-
Liczba zawartości
721 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
manic's Achievements
młodociany kierowca (11/20)
1
Reputacja
-
manic zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
A ja miałem swego czasu podobnie. Wentylator działał losowo. Winna była płytka sterująca dmychawą. Rozkręć dmuchawę i sprawdź czy nie ma korozji na ścieżkach lub zimnych lutów.
-
A może chodzi o luz w jarzmie i prowadnica lata delikatnie na boki.
-
Może tłoczek nie cofa się dobrze.
-
Stuki na drobnych nierównościach, pukanie przy kręceniu kierownicą na postoju. Ruszasz drążkiem przy przekładni i stuka w przekładni a nie na tzw. jabłku.
-
Za chinola zapłacisz 500zł za TRW 1000zł (jeszcze niedawno trw chodziły po 650zł). Wiem, że w perspektywie wartości auta to bardzo dużo ale jak chcesz bezpiecznie jeździć i nie robić przekładni dwa razy może jednak warto dorzucić drugie tyle. Wymiana 2 godziny.
-
Albo oryginał albo trw jrm407.
-
Bez zdejmowania zderzaka to chyba tylko bosal, była relacja ma forum. Niestety hak bosala ciężko dostępny. Minusem jest wiercenie w podłużnicy. Łatwy w montażu jest auto-hak słupsk ale trzeba ściągać zderzak.
-
Sprawdz tabliczke znamionowa i parametr normy dymienia. 1.3 to fabryczny brak dpf.
-
W moim fiat tez poszalał i miałem odpowiednio 9 i 7 pin i składania też nie miałem ale już jest. Powiem Ci,że na bogato masz, możesz spokojnie myśleć o pamięci foteli.
-
Jeszcze masz w tylnej skrzynce zasilanie z aku co prawda idzie ti ze skrzynki pod kierownicą ale to przelotka.
-
Potwierdzam, proxy dało rade.
-
Odgrzeję temat. Czy po zmianie kaset na te z opcją składania lusterek to normalne, że miga przebieg na liczniku. Czy MES da radę zrobić osiowanie tego?
-
Odwrotnie 7->9 i 9->7. Prawe 7pin to opcja składania.
-
U mnie było tak. W mieście odbierało w zasadzie tylko mocne stacje ogólnopolskie. W trasie zdarzyło się że wogóle nic nie wyszukał. Do tego co jakiś czas cichy trzask. Wymiana bata na niewiele się zdała. Przelutowałem lutownicą z cienką końcówką luty wszystkich małych cewek i kondensatorów w okolicy głowicy. Problem wydaje się, że znikł. To jest dość popularny problem pt. Fiat+Blaupunkt nie tylko w cromie.
-
Przyczyną słabego wyszukiwania stacji i charakterystycznych lekkich trzeszczeń może być także głowica a dokładnie zimne luty. U mnie po przelutowaniu problem znikł.