Jump to content

jbl

użytkownik
  • Content Count

    1199
  • Joined

  • Last visited

About jbl

  • Rank
    mistrz kierownicy
  • Birthday 08/23/1985

Profile Information

  • Lokalizacja
    Koziegłowy
  • Zainteresowania
    Dłubanie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. > Coś takiego się nada? > http://allegro.pl/waz-do-benzyny-oleju-przewod-paliwowy-igielit-8mm-i5218289255.html > czy musi być seria Tego niepolecam najlepiej to zrobci na ori nawet z metra tekelanie badz rurka stalowa i gumowe laczniki a w ostatecznosci sam gumowy przewod
  2. > 1.2 8vt nie potrafiło zabić zwykłej skrzyni z uno 1.0 ale 2.0 8vt zabiło już dwie skrzynie. Jedną z > tipo 2.0 n/a a drugą z bravo TD100. Teraz w testach skrzynia z coupe 16vt, na razie > niewzruszona Oj potrafilo jest jeden taki kierownik co juz c510 zabil w t jecie nie robi sie seja t jeta zeby jezdzic nim w niedziele do kosciola
  3. > Dzięki panowie za odpowiedź - a jakie moce są "dopuszczalne" w 1.2? Tylko chciałbym jakiś taki > przebieg rzędu 100 tys. zrobić na tym silniku . Powyzej 180-200PS skrzynia sie szybko poddaje
  4. > Cześć, > Jak w temacie - pytanie czy dla mocy rzędu 150/160 KM warto pchać się w T-jeta mając zdrowe 1.2? > Docelowo stroić chciałbym to na kompie z 1.2 8v MPi + DET III. Zastanawiam się, czy ma sens > pompowanie kasy w nowy słupek. Może mentalnie wolałbym ten słupek, bo wiem co w nim mam. > Czy głowica z 1,2 16V i T-jeta jest taka sama (mam na myśli mocowanie do bloku i mocowanie > kolektorów)? Takie moce to z 8V juz dawno byly robione i jezdza Jak masz 1.2 pod maska juz to bym sie wstrzymal z t jetem
  5. jbl

    Strojenie Turbo

    Electrix to nie jest "ktos" obstawiam ze wie co robi bo dawno dawno temu mielismy wszyscy turbawki
  6. > Witam, Pany, podpowie ktoś gdzie kupie, ew. pod jakimi hasłami szukać szybko złączki do przewodów > paliwa do listwy od T-Jeta ? > Z góry dzięki za info Generalnie jest to standard OEM-owy wiec z czegokolwiek w miare nowozytnego podpasujesz na zlomie w T-jecie najlepiej wyjsc kolankiem 90stopni Chyba ze budujesz paliwo na AN-ach to sa przejsciowki
  7. jbl

    Turbo

    > Hx35? > Od ilu wstaje? z najmniejsza dupa 12tka w 2,5 litrowym silniku od 3-3,5 tys
  8. Jednomas 1,4 16V plus sprzeglo z mocniejszym sloneczkiem ponad 200Ps wytrzymuje
  9. > Cena też mnie lekko zakręciła Tanio albo dobrze
  10. > J.w. > Można jeszcze dostac nowe światki 259 w "tej" przystępnej cenie? > Jest coś jeszcze ciekawego o podobnych parametrach? Dawno temu montowalem walki heinricha czy jak mu tam bylo do 2,0DOHC wprawdzie ,ciezko bylo silnikiem przekrecic po dokreceniu mostkow O powtarzalnosci ,czasach otwarcia itd nawet nie wspominam Ostatnio montowalem w swojej bmce Catcamsy lepiej wykonane jak orginalne i po dokrecniu mostkow silnik kreci dalej tak samo
  11. > czyli teoretycznie prościzna > w takim razie póki co dzięki za pomoc wrazie czego rozrzad bezkolizyjny wiec na koniec mozesz lampa zaplon sobie sprawdzic dla pewnosci
  12. Pomiedzy wszysktimi firami roznia sie tylko dlugoscia kabla
  13. jbl

    wahacze

    > tak na szybko z googla > http://poliuretany.olkusz.pl/pl/fiat_seicento Wszystkei produkty tej firmy ODRADZAM Zanim Strongflex sie pojawil RAZ zalozylem do swojego auta Zalozylem to zaduzo powiedziane polowa rzeczy nie pasowala po wjezdzie do ich firmy wraz z wahaczami E30 sami stwierdzili ze te tulejki srednio pasuja a super wytrzymaly lacznik walu na tysiace koni przy drugim przepieciu n/a rozlecial sie na kawalki. Na innych forach tez nic dobrego o polibuszach nie przeczytalem Od Ola zas zawsze do kazdego auta pasuja dzialaja jak nalezy i po kilku latac uzytkowania sie nie rozlatuja
  14. jbl

    wahacze

    > Siemanko > Czy można gdzieś kupić wahacze poliuretanowe już złożone ? > Bo trochę mi szkoda kupować nowe wahacze i na starcie je rozbierać Nigdy sie nie spotkalem naprawde szkoda tych 2 tulejek Ci wyciagac . Moze jeszcze komus sprzedaz
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.