Skocz do zawartości

Jaceq_P

użytkownik
  • Liczba zawartości

    545
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Retained

  • weteran

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    ---
  • iMessage
    ---

Profile Information

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Biała Podlaska
  • Zainteresowania
    motoryzacja, lotnictwo, technika, komputery
  • Samochód
    Audi A6 C5 Avant 2.4 V6 (au+revoir!)
    Peugeot 308sw 2.0 HDI
    Peugeot 307 1.4 8v
    Renault Clio2 1.2
  • Motocykl
    ---

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Jaceq_P's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

11

Reputacja

  1. Niestety nie doczekałem się samodzielnego zamówienia części. Auto "doczłapało się" do serwisu (pedał dość twardy, wibracje, grzechotanie itp.). Od jednego ze sprzedawców dostałem tylko info zwrotne, że Valeo 801988 (odpowiednik RENAULT 7701478120?) nie będzie pasować. Muszę zdać się na dobór części przez serwis.
  2. Póki co z vin'em będzie problem - na razie nie mam skąd ogarnąć (auto/papiery nie pod ręką)...
  3. Siema. Pacjent clio2 ph2 rocznik bodajże 2001 albo 2003... Silnik 1.2 8v coś ok 60km (zdaje się że któryś z D7F bo D4F to o ile dobrze pamiętam większa moc i 16v). Prawdopodobnie szykuje się zmiana sprzęgła (grzechotanie na wduszonym pedale - może tylko łożysko ale jeśli już rozbierać to i tak całość). Auto tanie i średnio utrzymane więc sprzęgło pójdzie też z tańszych. Jakie są oznaczenia/wymiary pasującego sprzęgła? O ile jest tam 180mm to może coś takiego: Master-Sport Germany 3000951059-SET/3/-MS Hart 339 835 Ew. jakieś propozycje z dolnej półki cenowej...
  4. Pod warunkiem że do patronów dołączysz...
  5. Dobra... będzie co będzie. Głowica przepłukana płynem do mycia silników, potem karcher (woda), trochę break cleaner do odparowania i kompresor. Break cleaner nie poszedł na trzonki zaworów (głowica odwrócona, przysłonięte kanały dolot/wydech. Po osuszeniu i częściowym przesmarowaniu olejem... Wstępnie składam.
  6. Mam coś takiego (na razie używałem do czyszczenia gniazd śrub w bloku):
  7. Heja. Jako, że pug stwierdził podczas jazdy że niepotrzebny mu płyn chłodniczy i w sumie uszczelka też... Taki może wątek nie od początku ale jak ktoś coś chce mogę dorzucić małe fotostory czy cuś Ogólnie w skrócie zakupy: - Zestaw uszczelek głowic VICTOR REINZ 02-35060-01 - śruby głowicy VICTOR REINZ 14-32075-01 - rozrząd kpl. KTBWP3361 DAYCO - simmeringi (wał+wałek) - pasek PK - płyny ustrojowe - wiadro chęci, 2 wiadra samozaparcia
  8. OK. Plan na sobotę mam taki, że jadę na myjnię bezdotykową z głowicą i nabitym kompresorem w bagażniku i ciśnieniowo myję tym co poleci. Potem roztwór płynu do mycia silników w otwory, przedmuchiwanie, ew. spłukiwanie, brake cleaner ponownie i znowu osuszanie... może wystarczy Póki co powierzchnia bloku jakoś ogarnięta... PS. Aha: dla ciekawskich: Peugeot 307 1.4 8v (KFW / TU3JP) gdyż ponieważ iż... taka sytuacja:
  9. Jaceq_P

    Płyn chłodniczy

    W clio2 1.2 nie pamiętam nawet kiedy sprawdzałem poziom (o dolewaniu nie wspomnę)... W p.307 z wywaloną UPG dolewałem co kilka dni. Zebrane dane mogą być skrajnie rozbieżne. Nie sądzę, żeby z tego dało się wyciągnąć jakieś sensowne konkluzje
  10. Rozumem że masz na myśli śruby scalające głowicę z blokiem. Śruba stalowa, dedykowana do dużych naprężeń (więc raczej nie z gównolitu), głowica raczej aluminium, to stal się wtopiła a aluminium nie? Owszem może śruba była skorodowana (a raczej gwint), wyciągnięta, zapieczona, odkręcana na ciepłym czy zimnym, wada fabryczna itp. itd. Obstawiam, że się po prostu zerwała. Wszystko da się naprawić - w ostateczności przetulejowanie, gwintowanie itp.
  11. Obstawiam problem z wieńcem/czujnikiem w kole. Uszk. czujnik może powodować 'grzechotanie' pompy tj. cykliczne załączanie/wyłączanie zaworków. W 307 błąd stały ABS/ESP powodowała jednostajna jazda z prędkością min.80km/h przez 1-2km (wtedy pompa ABS wyłącza się całkowicie). Teraz opcja nr2: trwały błąd ESP (nie można włączyć ESP) spowodowany był błędem sterowania geometrią w turbo. Ponieważ ESP ogranicza moc itp. w przypadku błędów w ECU potrafi się wyłożyć/zdezaktywować.
  12. A co do 2.0HDI to w moje 308sw władowałem z 10tys. 2mas, pompa CR, wtryski, łańcuch wałków, a jeszcze sterowanie geometrią turbo niedomaga...
  13. Trochę się obawiam myjni bezdotykowej i karchera w przypadku gdy uszczelniacze, prowadnice i zawory zostają nie ruszane (może niepotrzebnie?)...
  14. Wypadałoby chyba mieć jeszcze jakąś wąską redukcję żeby podjechać głębiej. Ale odkurzacz może nie wystarczyć jeśli kanały są łączone poprzecznie z innymi itp.
  15. Dodam jeszcze że kupiłem 5L break cleanera (będę też trochę 'szczotkować syf na bloku). Może tym trochę po kanałach pociągnąć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.