Jump to content

zinger

użytkownik
  • Content Count

    1427
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    3d 6h 35m 7s

3 Followers

About zinger

  • Rank
    kierowca
  • Birthday 08/28/1975

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Car
    Ateca&SCII

Recent Profile Visitors

640 profile views
  1. Wsiadlem dzisiaj zeby sprawdzic i znowu nie otwiera. Trzymanie pokretla nie pomoglo. Ale tu chyba jest jakis mechaniczny problem bo spojrzalem na gore przy probie otwrcia i ewidentnie tyl nie unosi sie wystarczajaco przez co odbija od dachu i cofa sie. Jak pomoglem reka unoszac lekko szybe dach sie otworzyl. Pyt teraz co szwankuje?
  2. Dla mnie bomba. Pytanie na ile to wycenia.
  3. Jesli w gre wchodzi tez zgrabny SUV, to za 190k jest Cupra Ateca, 4x4 300KM, realnie ponizej 5sek/100. Imho ciekawe auto.
  4. Skoda Tylko on z tych, co bede cisneli i cisneli az im nie przyznasz racji. Do takich osobnikow nie dociera, ze sa rozni ludzie, rozne potrzeby i rozne pkt widzenia.
  5. Oczywiscie masz racje, nie doczytalem To by trzeba z Tarraco porownac.
  6. Mam blizniaka Atece, tyle ze z 1.4 Za 30kkm ma srednia 7.6 chyba. Nie jestem w stanie powiedziec ile tylko miasto czy trasa, bo jest wiele czynnikow ktore moga mocno zroznicowac spalanie. Na codzien jezdze po Krakowie, wiec wiekszosc w korkach, ze srednia predkoscia na odcinku 15km 21km/h. Wtedy pewnie bedzie i 9-10l. Ale jezdzac przez miesiac w godzinach kiedy korkow nie bylo i sr predkoac oscylowala w granicach 35-40, komp pokazywal ponizej 7, dokladnie nie pamietam. Minimum jakie osiagnalem to bylo chyba 5.1 jadac bardzo lajtowo lokalnymi drogami. Jadac na narty z boxem do AUT wyszlo chyba 8.5, wiekszosc predkosci przepisowe.
  7. Wczoraj zonie powiedzialem o tym resecie, to odpowiedziala, ze juz jej dziala Oczywiscie nic nie ruszala,samo sie naprawilo
  8. Goscie z 1.5 wlasnie pisza na forum ze dostaja wezwania do serwisu do wgrania nowego softu, ktory ma niby zapobiec kangurowaniu. Zobaczymy co z tego wyniknie.
  9. Nie wiem jak TRoc, ale jak swoje kupowalem to przymierzalem sie tez do QQ i to w srodku jest mega ciasne w porownaniu do Ateci, a z zewn niby podobne. Podobnie bylo z Tucsonem, wiec wymiary zewn to nie wszysstko.
  10. Kazdy, kogo znam, odkad przesiadl sie na automata, zarzeka sie, ze juz do manuala nie powroci. Mam dokladnie tak samo. Ale Twoj wybor
  11. Ja ACC uzywam tez czesto w miescie, a tu zmiany predkosci, a tym samym koniecznosc zmiany biegow jest czestsza. Podobnie rzecz sie bedzie miala z asystentem jazdy w korku, jakos nie widze tego bez automatu, bo co chwila by trzeba 1-2 wachlowac. Pewnie sie da, ale jakies to kulawe dla mnie. Chodzi mi o to, ze w pelni z zalet ACC i systemow jemu podobnych mozna jednak korzystac majac automat, w manualu sie da, ale to taka zaslepka troche.
  12. A co sie dzieje, jak pasuje zwolnic bardziej, niz dany bieg ogarnia? Albo zredukowac przy przyspieszeniu, co czesto sie dzieje szczegolnie jak mocniej zwolni? Auto daje znac zeby zmienic bieg czy piluje do odciecia czy co? Pytam z ciekawosci, bo jak pisalem, nie mialem z takim do czynienia.
  13. Szczerze, nie jezdzilem z ACC bez automtu, wiec zakladam, ze potrzebna jest ingerencja czlowieka przy zmianie biegow jesli auto przyspiesza lub zwalnia? Jesli tak, to dla mnie jest to troche bez sensu. Przy automacie nie musze nic robic poza kontrolowaniem kierownicy i obserwowaniem drogi.
  14. Ale dlaczego nie chcesz DSG? Co to w ogole za auo? Jakie beda przebiegi i jak dlug zamierzasz nim jezdzic? Nie zamierzam Cie przekonywac, ale na trasy tym bardziej bym automat bral z racji ACC. Z drugiej strony jesli trasy, to faktycznie Diesel moze byc lepszym wyborem, wiec zostaje Ci diesel zDSG:)
  15. Tak. Chlopaki na forum Ateci o tym pisali https://www.ateca-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=23&t=681 Generalnie 1.5. z manualem to podobno lekka porazka
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.