Jump to content

zinger

użytkownik
  • Content Count

    1557
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    4d 16h 24m 6s

3 Followers

About zinger

  • Rank
    kierowca
  • Birthday 08/28/1975

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Car
    Ateca&SCII

Recent Profile Visitors

713 profile views
  1. ACC praktycznie non stop w trasie ale tez w miescie jak sa korki (do tego jest chyba osobny wspomagacz do jazdy w korku choc dla mnie dziala na tej samej zasadzie co acc) czy sznurek aut. Podobnie z asystentem pasa ruchu. System wykrywania pieszych, przeszkod i zapobiegania kolizji caly czas wlaczony i kilka razy sie przydal. Za to jeszcze nigdy nie uzylem automatycznego parkowania.
  2. A mnie zastanawia ten fragment. Taka Francja, gdzie jak mniemam powszechne jest jezdzenie po przyslowionej lampce, majacej tak licznych tutaj zwolennikow i mamy "piekny" wynik. Na drugim biegunie Czechy czy Estonia, gdzie limit wynosi 0. To co, dalej podnosimy limity czy jezdzimy na mega kacu, bo przeciez wtedy jezdzimy ostrozniej?
  3. Wymiar zewn to jedno a ergonomia wewn to drugie. Ateca jest naprawde obszerna w srodku. Mam 184cm, za mna jezdzi syn 191cm i nie ma problemu z miejscem na nogi. W 3008, Tucsonie czy QQ bylo duzo ciasniej. Co do X1 to znajomy ma i to nie bida wersje ale srodek dupy nie urywa, brak kilku systemow wspomagajacych ktore ja mam, miedzy zegarami malutki wyswietlacz mono, a kosztowal sporo wiecej niz moje. Tyle ze ma xdrive i nieco wiecej KM. U siebie duzo lepiej sie czuje, oczywiscie to moje subiektywne odczucie.
  4. To Ty pisales ze masz problem z odroznianiem modeli, nie ja Odnosnie Kii i Tusconow, tak, sa rozne. Napisalem, ze jest ich od groma na ulicach i tu raczej nie ma z czym polemizowac, bo to jest fakt. Natomiast problem z odroznianiem poszczegolnych modeli, to juz kwestia subiektywna. Proponuje zakonczyc dyskusje, bo nie w temacie. Nikogo do niczego nie zmuszam przeciez, kolega zapytal o rade, no to poradzilem. Co z tym zrobi, to juz jego sprawa
  5. Taka tendencja na rynku. Mino wszystko jest roznica miedzy byciem podobnym a identycznym. A jak bedzie taki FR, to sorry, ale chyba jednak tylko ignorant pomyli z pozostalymi
  6. Nie wiem czy to dla kolegi ma znaczenie, ale Kii jezdzi po naszych drogach na peczki. Za to Atec jest ciagle bardzo malo i mnie sie to akurat podoba:) A jak mimo to chcialby sie nieco wyroznic, to polecam wersje FR w kolorze krwisto czerwonym albo samo orange
  7. Kilka cm krotszy od VW ale chyba na tej samej plycie. W grupie VAG Tiguan, Ateca i Karoq to tak samo pozycjonowane jesli chodzi o segmentacje z tego co mi wiadomo. Nie siedzialem w Tiguanie wiec nie wiem, w czym mialby byc lepiej wykonany niz Ateca, jak kolega wyzej pisze. Mysle, ze zalezy tez ktore wersje sie porownuje. Nie wiem tez czy 120 starczy na top wersje Tiguana, a to moze miec znaczenie przy porownywaniu. Mnie Ateca od razu podeszla wiec sie do Tiguana nie przymierzalem, ale jak inny stali przed takim wyborem to pisali, ze za podobnie wyposazonego VW trzeba bylo placic 15-20k wiecej.
  8. To jak pisalem, za 120 bedzie Ateca w najwyzszej wersji Excellence albo FR, 1.5 DSG.
  9. Kolego, zejdz na ziemie. Szukasz suva/crossa do 120tys i oczekujesz parametrow 250-300KM silnika. Jak zes taki kozak to doloz stowke i mozesz przebierac np Cupra Ateca 300KM i 4.5 do setki. Albo idz w uzywke i poszukaj np. Ravki 3.5lV6 z 280KM silnikiem i jeszcze duzo w kieszeni zostanie.
  10. No to jakis najtanszy impregnat i na to tani olej.
  11. Mozliwe, ze masz racje, To bylo juz 10 lat temu. Faktycznie, najlepiej chyba bedzie sprawdzic u zrodla, jak juz sie wybierze producenta i co on zaleca. Ja od poczatku uzywalem oleju Traolja. Co roku myje i odswiezam olej. Poki co 10 lat i trzyma sie dobrze.
  12. Jak to ma byc podest/taras to raczej olej. Impregnat sie moim zdaniem szybciej wytrze. ALe tymczasowe na jak dlugo? Bo jak masz zamiar na wiosne robic docelowy, to ja bym olal, szkoda kasy/roboty. I olej ma isc na surowe drzewo, pierwsza wartstwe powinno sie mocniej wcierac. Przynajmniej mi tak majster robiacy taras tlumaczyl. Zadnego impregnatu bym nie dawal, bo wtedy drewno oleju nie wezmie.
  13. Jak napisalem, jezdze w godzinach szczytu do/z pracy przez miasto. Mam SS ale go zawsze dezaktywuje jak tylko do auta wsiadam. Oczywiscie spalanie w takich warunkach jest znacznie wieksze bo ok 9, srednie vmax oscyluje czesto w granicach 20km/h. Natomiast jakos w pazdzierniku nie jezdzilem do pracy, a po miescie jezdzilem poza szczytem, kiedy sr vmax bylo ok 35 i wowczas sr spalanie mialem ponizej 7.
  14. Rav 4 3.5l 280KM - 4 rowery na dachu, autostrada 100-120 caly czas pod wiatr - 20l LPG Takie auto z rowerami to jak z zaglem, jak mnie tir na lokalnej drodze mijal to na bok uciekalem jak sie dalo, bo mialem wrazenie, ze mnie podmuch zmiecie.
  15. Napisalbym Seat Ateca, bo sam mam od blisko 2 lat i jestem bardzo zadowolony, ale juz nie ma w ofercie 1.4, za to jest 1.5, ktorego ciezko polecic, nawet z dsg (generalnie jest to problem calej grupy VAG). Za 120 mialby wyzsza wersje XCL aldbo FR, tylko ze FWD. Osobiscie nie kupilbym auta za 120tys w bieda wersji, bo pewnie co chwila by mnie skrecalo, ze tyle kasy wydalem, a nie mam tego czy tamtego. Wiec jesli zalezy mu na 4x4, a jednoczesnie nie potrzebuje duzego to jednak szedlbym w jakiegos Crossovery, szczegolnie, ze takim teraz tez jezdzi.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.