Jump to content

przemo9

użytkownik
  • Posts

    4187
  • Joined

  • Last visited

About przemo9

Profile Information

  • Name
    Przemysław
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Gorzów Wielkopolski
  • Zainteresowania
    ROWERY
  • Car
    OII 1,4 tsi combi
  • Motorcycle
    Brak

Recent Profile Visitors

1137 profile views

przemo9's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/19)

1.9k

Reputation

  1. To masz taką wewnętrzną wędzarnie - może pod to sądza znajdziesz haki w scianach komina 😀
  2. Generalnie to sztywne osie są w nieco droższych i nowszych rowerach: gravel mojej żony z ub roku jest na kołach z zaciskami, ale z hydraulicznymi hamulcami tarczowymi. A mój gravelek od samego początku byl planowany ze sztywnymi osiami ( aczkolwiek nie przewiduję jeżdżenia z sakwami) i początkowo jak go szukalem (w 2020) to wiekszosc graveli byla na QR...- przynajmniej z tych ktore ogladalem i bralem pod uwagę. Ze 2 lata temu słyszałem w sklepie rowerowym, że w szosach, bedzie coraz więcej sztywnych osi w rowerach z powodu rozpowszechniania się hamulców tarczowych i faktycznie teraz można spotkac tylko pojedyncze nowe rowery z zaciskami QR i bez hamulców tarczowych...
  3. Rowerowe koło 29 do gorala to faktycznie praktycznie to samo co 700c w szosie czy trekingu - jezeli chodzi o średnicę samej obręczy , ale jeżeli jest tam opona 2,2 czy 2,5 cala to robi się ładnych kilka cm wiecej w stosunku do opony 25 czy 28 w szosie czy 1,5 cala w trekingu.
  4. Do mojej skodziny octavi II combi wchodzi spokojnie po złożeniu tylnych siedzeń " na płasko" góral w rozmiarze ramy L na kołach 29, i drugi na wierzch przelożone kocykiem , bez zadnego demontowania kola kierownicy czy sidelka, Dwie szosy tez spokojnie tak plasko,leżąc mieszczą się a, wchodzą, ale do wlozenia drugiego roweru bezpieczniej muec druga osobę- do asekuracji przez tylne drzwi. Rozmawiałem z kolegami ze sklepu rowerowego i generalnie stwierdzili że do wszelakich suv-ów rowery mieszczą sie słabo - z reguły trzeba wypiąć przednie koło.
  5. A z jakiego ołówka grafit jest lepszy : H3 czy B4 ??
  6. Tylko weź pod uwagę, że oleju do łańcucha rowerowego to trzeba używać do łańcucha co 50 do 200 km ( w zależnosci od warunków)... a co do zamka to może nawet cześciej.🤔 A z koleji olej jest rzadki i może wypłukać resztki smaru z zamka i za jakiś czas zamek przestamie dzialac bo będzie zupelnie suchy?
  7. On mial za lekkie auto, gdyby było cięższe to nie straciłoby kontaktu z podłożem, dnem tej kałuży [emoji23] Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka
  8. Albo ze dwa 20 litrowe kanistry na lpg [emoji854] Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka
  9. Nie wiem jak zapchany i zarośnięty syfem miałby być filtr, żeby z niego śmierdziało. Chyba zeby go czymś oblać. Śmierdzi z czego innego. Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka
  10. A ja też używałem leszczyny jako wędki ...z 35 lat temu Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka
  11. Tylko że przy ogólnej niewydolności Policji w wykrywaniu jakichkolwiek przestępstw i wykroczeń na polskich drogach to jest zupelnie nierealne. Kilka miesiecy temu próbowano w Poznaniu uruchomić automatyczny system rejestrowania i karania przekroczeń prędkości- przeciążony system sie zawiesil i okazało się że próba ukarania sprawców nie powiedzie się, bo "odwieszenie" systemu jest za drogie.... Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka
  12. Akurat jeżeli chodzi o ekologię, to w chłodnictwie zrobiono zdaje się sporo- dzieki zmianie czynników zatrzymano rozwój "dziury ozonowej " .... Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka
  13. Było w polskim fiacie 125 p.... Gałka na bocznej ściance obudowy filtra sterowała którą rurą : od przodu lub znad kolektora, z boku ; bylo zasysane powietrze do filtra. https://images.app.goo.gl/WLksiHA8if52NhXx8 Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka
  14. Ale to chyba powinno byc tak : PRAWA, PRZEPISY: kodeks drogowy , ale i przepisy o odpowiednim budowaniu dróg, i ich egzekwowanie ( z oceną efektywnosci na poziomie projektowania nowych drog czy przebudowywania lub modernizacji juz istniejących dróg , oraz z realnym egzekwowaniem prawa przez policję (co obecnie praktycznie nie istnieje) potem INFRASTRUKTURA - drogi z odpowiednimi przejściami dla pieszych w zależności od lokalizacji : centrum miasta, dwu , trzy pasmowe wylotowki. A a końcu ludzie: świadomość kierowcow i pieszych, odpowiednia edukacja społeczeństwa. Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka
  15. No bo to chodzi o pewne konkretne zasady dotyczące organizacji ruchu i calej strategii , niestety wymagajace konkretnych nakładów finansowych. Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.