Skocz do zawartości

rav.d

użytkownik
  • Liczba zawartości

    243
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Lokalizacja
    Kraków

rav.d's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. Cześć, myślę już powoli o wiośnie i zakupie dwóch nowych opon. Chciałbym obecnie przednie koła wrzucić na tył, a do przodu kupić nowe opony i wrzucić na felgi, które do tej pory były z tyłu. Czy przy takiej wymianie muszę jakoś kalibrować czujniki ciśnienia? Nie mam pod ręką instrukcji, a w necie, ani na forum nie mogę znaleźć żadnych informacji. Z góry dzięki za pomoc
  2. Dzięki za pomoc, przekonaliście mnie będę się martwił jak zacznie odpadać kolejna warstwa EOT
  3. Innego powodu nie ma. Tłumik działa, jak działał. Sądziłem, że jak zaczął rdzewieć to pójdzie szybko dalej. Jeżeli faktycznie może wytrzymać jeszcze chociaż rok to nie będę ruszał
  4. > Najlepiej kupić z ultera dedykowany do NB Ten ulter? Do diesla 2.0 również będzie ok? Cena akceptowalna
  5. Cześć, kończy mi się tłumik końcowy w Bravo Sport 2.0 Multijet. Zardzewiało i odpadło pierwsze poszycie zewnętrzne. Mechanikowi nie udało się znaleźć żadnego zamiennika, dostępny jedynie oryginał za 1300 PLN. Mam tłumik z dwiema chromowanymi końcówkami. Wiecie, czy ktoś produkuje zamienniki do tego modelu? Na allegro znalazłem coś takiego, który wygląda podobnie do mojego tłumika - sprzedawca twierdzi, że pasuje zarówno do 1.9, jak i 2.0 M-Jet. Z góry dzięki za pomoc
  6. Dzięki za pomoc. Chyba to na razie oleję i nie będę patrzył w lusterko przy odpalaniu
  7. > Ubywa oleju w silniku?? > Niebieski dym przy odpalaniu moze byc z powodu uszczelniaczy zaworowych lub lejacych wtryskow. > Pierwszego nie sprawdzisz bez zrzucenia glowicy, drugie tak, chciazby podlaczajac pod kompa. Nie ubywa, przez cały okres pomiędzy ostatnimi wymianami nie musiałem dolewać ani grama. Wtryski są w bardzo dobrym stanie - ostatnio sprawdzał to Cinek przy usuwaniu DPFa. Wszystko wskazuje na uszczelniacze - czy do wymiany konieczne jest ściągnięcie głowicy?
  8. > ja bym powiedział, że to : DPF out Aha, nie doszczegółowiem - DPF jest out od 2 miesięcy, dym przy starcie od początku
  9. Cześć, mam mały problem z moim NB. Odkąd go mam (rok) przy starcie na zimnym silniku z wydechu leci mały obłok niebieskiego dymu. Do tej pory silnik cały czas na seleni, wczoraj zalałem Motula 5W40 i wydaje mi się, że dymu jest trochę więcej (ale mogę się mylić). Bravo z 2008, na liczniku 147kkm, EGR out, DPF out, wszystko sprawne, podczas jazdy żadnego dymu. Jakie mogą być powody tego dymu? Uszczelniacze zaworów? Jakaś nieszczelność w turbinie?
  10. > zobacz fesem, nie pamietam czy do nb byla opcja aktywacji cc > z ktorego roku auto? końcówka 2008
  11. > czasem tak maja > wez smignij na droge i pstrykaj manetka w czasie jazdy, res tez klikaj i odpali, u qmpla w sporcie > to samo bylo, zagadal dopiero w czasie jazdy Niestety nie pomogło. Poprzełączałem wiele razy, klikałem RES i bez jakiejkolwiek reakcji. Coś z kompa da się sprawdzić, czy odsyłać manetkę?
  12. Ok, dzięki, sprawdzę jutro. Dziś podczas jazdy przelaczylem kilka razy, ale może trzeba wiecej;) PS. Nie ma ktoś osłony dolnej pod tempomat? Nie wiem czy wycięta będzie ładnie wyglądać
  13. Podepnę się pod temat, żeby nowego nie zakładać. Mam problem z podłączeniem tempomatu w moim NB Sport 2.0MJ 2008. Miałem gotową instalację pod osłoną, dziś podłączyłem manetkę tempomatu ze stilo - niestety nie ma żadnej reakcji na przyciski. Co mogę sprawdzić? Czy mogę coś aktywować przez MES?
  14. > Mam te same objawy, telepie silnikiem jak sie wypala DPF. Byłem z tym w serwisie parę razy ale jest > to trudne do > uchwycenia, bo jak wspomniałem dzieje sie to tylko przy wypalaniu. > Co jeszce zauważyłem. Dzieje się tak wyłącznie jak są niskie temperatury na zewnątrz. Jest ciepło, > nie ma > problemu. > Jak się jedzie w trasie też nie ma problemu. Ponieważ mało jeżdzę po mieście, problem dotyka mnie > nieco > rzadziej. Po podłączeniu FESa albo Examinera nic nie wykazuje. Brak błędów. > Co do częstego wypalania, to jak się jeździ po mieście to norma. Średnio co 150 km. W trasie > "popala" co 450- > 500 km. Poza tym żadnych ubocznych objawów. Moc, spalanie, banan na twarzy, - w normie. > Gdyby kolega doszedł do jakiś wniosków co to za pskudztwo, byłbym wdzięczny za podzielenie sie > uwagami . No to masz identyczną sytuację jak u mnie - ostatnio przy wyższej temperaturze przy wypalaniu nie mam takich objawów. Widzę tylko lekko falujące obroty, wyższe spalanie, trochę wolniejszą reakcję na gaz, ale nie ma żadnego szarpania. Ostatnio po mieście jeżdzę na rowerze, więc i wypalanie DPF rzadsze;) PS. dziś wymieniałem rozrząd przy 130kkm - mechanik powiedział, że był już mocno dojechany i dobrze, że nie czekałem do 150kkm.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.