Skocz do zawartości

kukcio

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 482
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Profile Information

  • Lokalizacja
    Śląsk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

kukcio's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

3

Reputacja

  1. Piszesz malutka, a brak wyświetlacza. To ciekawe jaka by była z wyświetlaczem, też malutka. Mam ją właśnie dlatego, że jest bez.
  2. Oczywiście, przecież zacisk musi się przesunąć żeby zluźnić zewnętrzny klocek.
  3. Wejdź na elektrodę, zleć zaprogramowanie procesorka, dołożysz tranzystor i będziesz miał układ jaki potrzebujesz.
  4. A co ma opornik do ciągłej pracy wentylatora, to nie mam pojęcia? Wyjaśnij.
  5. Elektryczne wspomaganie mają już wszystkie auta. Ja mam Stilo prawie 12 lat i city nie włączone było nigdy, nie widzę potrzeby. Jeżeli przekroczysz 40km/h to city się wyłącza, więc nadmiernej czułości nie powinno być.
  6. Dokładnie tak jest. Rocznym Stilonem na Selenii po powrocie z Chorwacji prawie litr dolałem, ale też testowałem jak jedzie. Teraz po 11 latach na Lotos Quazar prawie nic nie dolewam. Byłem na wyjeździe wikendowym 1000 km na jednym baku ze średnią 76km/h 5,5l/100.
  7. Siostrzeniec chce Stilo 1.4 , od dłuższego czasu śledzi rynek i nic nie ma.
  8. Masz rację, jest zespawany, ale wkład idzie wymienić.
  9. Jak jest wymienny, są tez niewymienne w skraplaczu.
  10. Właśnie, zegar właściwy w zwykłym czas liczył w miarę dokładnie, a w abarthcie beznadzieja 2 min na miesiąc.
  11. kukcio

    klocki hamulcowe

    Mi leci 12 rok i 90kkm, właśnie zamówiłem na przód komplet TRW. Okładziny jest jeszcze z 5mm, a tarcze 20,2mm czyli minimum. Jeździł bym dalej tylko tłoczki są już dość wysunięte, a osłonki naciągnięte jak kondony i nie chcę żeby rozszczelniło.
  12. Ja teraz jak zmieniałem koła to właśnie sprawdziłem ten luz i na tarczy jest 10-12mm, przejechane 90kkm. Tylko mi się wydaje że zawsze było podobnie.
  13. Według schematu to po przekaźniku T12 wycieraczki i spryskiwacze są na swoich bezpiecznikach, a zapalniczka też jest na własnym F44. A awaryjne niemożliwe żeby były na jakiś pośrednich przekaźnikach po stacyjce, radio również.
  14. Kolega ma auto od nowości, właśnie minęło mu 8 lat, olej zmieniany 1 raz lub nie więcej jak 2, 25kkm.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.