Jump to content

artur-wiater

użytkownik
  • Content Count

    3393
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    2m 57s

Community Reputation

1 Normalny

About artur-wiater

  • Rank
    weteran
  • Birthday 10/08/1974

Profile Information

  • Lokalizacja
    Zamość
  • Zainteresowania
    motoryzacja

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. I niby ma 74 tyś z 2012 w bajki już nie wierze... Jakiś "niemiecki" Turek cofał...
  2. A ja nie mogę znaleźć nic ciekawego....
  3. Dalej szukam Malibu ale trudna sprawa jest, jakoś tęsknię za Chevim, pomimo, że mojej Meganie III combi nie mogę naprawdę nic zarzucić, mało tego jestem bardzo zadowolony bo zero problemów, tylko duszy brak . Tak sobie myślę, że to auto warto kupić z ropniakiem i automatem bo ponad 1500 kg to dla benzyny za dużo i elastyczność słaba. Co koledzy myślą?
  4. artur-wiater

    Malibu

    Panowie, czy ktoś u nas ma Malibu?, pilnie potrzebuję informacji technicznych i opinii.
  5. Te odruchy nie, no i niestety w Megane nie znalazłem niestety ani jednej gorszej rzeczy od Nubiry. fakt że to inna epoka ale w Megane mam do tej pory 3 lata i usterek ZERO, a w trzyletniej Nubirze było ich całkiem sporo niestety (krzyżak, tuleje wahaczy, gumy stabilizatora, drążki stabilizatora, przeciek wody, olej na silniku i jeszcze kilka drobiazgów) Wiec zbytnio nie tęsknię ale sentyment został, tylko teraz nie maił bym czasu na grzebanie i udoskonalenia...
  6. Szkoda go pod gaz... Poza tym w końcu święty spokój - regulacje, przeglądy, parowniki, temperatury, mapy, kalibracje, filtry, wtryskiwacze - wolne, szybkie, wężyki i ich długość, opiłki, błędy, fuuuuuuuu, aż dreszczy dostałem. Z wiekiem rośnie zapotrzebowanie na święty spokój, a maleje na zysk - jak mawiał mentor
  7. Renault Megane III Grandtour 1.6 16v 110 KM 2013 rok, skrzynia 6 biegowa:
  8. Ten klekot jest faktycznie dobry ale porównując go z śmigającym u mnie w firmie Fiatem Croma z JTD 1.9 16V 150 KM 350 NM momentu i spalaniem na trasie 4,5 w mieście 6,4 ma 200tyś bez najmniejszej awarii, to silnik Chevroleta nie dorasta mu do pięt... pod każdym względem szczególnie mocy i spalania... więc nie popadajmy w zachwyt....
  9. Dawno mnie tu nie było.. No cóż jeśli chodzi o ubogą mieszankę to ja stawiam na reduktor. Eva jet na to wrażliwa, miałem reduktor Tomasetto i nie dawał rady z wydajnością, zmienili mi na Zavoli i wszystko do końca było ok... oba reduktory były do 150 KM jednak mimo to dawał rade tylko Zavoli...
  10. No to szukaj szukaj i ta nie znajdziesz przyczyny Żartowałem.. Otóż miałem podobny problem. Wibracje przenoszą się na całe auto co ja nie robiłem. Na trop naprowadził nie hamulec ręczny. Podczas drgania zaciągałem delikatnie ręczy i drgania nasilały a czasami nawet ustawały. Co ciekawe po rozebraniu tyłu nic nie było widać. zapadła decyzja o wymianie kompletu szczęk hamulca ręcznego - komplet do lacetti nie pasowały tylko sprężynki więc zostały stare. Po wymianie jak ręką odjął.. Podsumowując winne są zdeformowane szczęki tylne hamulca ręcznego które wpadają w wibrację, a sprawa nasila się podczas skręcania za sprawą luzu łożyskowego - dociskania góry piasty (siła odśrodkowa).
  11. > Mam radio i dopóki je stosowałem nie zauważyłem tej przypadłości . > Jakie macie spalanie w Evandach gazu? Bo mi ostatnio wyszło ponad 12 l na trasie i to przy > prędkościach takich 120-130 km/h. Po mieście chyba podobnie. Nie za dużo trochę? Może > podjechać do gazownika na regulację? Spalanie na trasie przy 120-130 u mnie wynosiło 10 - 10,5 litra. w mieście 13-14. Więc u Ciebie trochę dużo. > A i jeszcze jedna sprawa co mnie niepokoi. Po odpaleniu na zimnym (szczególnie teraz gdy jest około > 0 st C) i poszczeniu sprzęgła ze skrzyni/sprzęgła wydobywa się gość głośny dźwięk (szurania?). Kurcze dziwne, szuranie to spotkałem jak w skrzyni było za mało o połowę oleju ale Ty wymieniałeś - sprawdź dla pewności stan... Jeśli nie to zostaje dobry warsztat od skrzyń i weryfikacja łożysk. Jest to o tyle dziwne, że to są bardzo wytrzymałe skrzynie 300 tyś to norma dla nich... To nie sprzęgło bo jak jest wyłączone to co najwyżej może się ślizgać ale szurania nie będzie.
  12. > Miałem tak lata temu w espero - regulator ciśnienia paliwa padł i puszczał paliwo rurką > podciśnieniową do kolektora ssącego. Był nadmiar paliwa, więc zalewało - otwarcie przepustnicy > powodowało, że skład mieszanki był OK. > Być może u Ciebie jest podobnie - czyli coś powoduje, że przy rozruchu dostaje się za dużo paliwa. To częsta przymarszcz - pęknięta membrana i paliwo dostaje się przez rurkę podciśnienia do kolektora..
  13. Żona ma rację 100% Rzadszy olej, trochę zużyta skrzynia i dźwięk jest nieunikniony. Moja Meganka ma 28 tyś i też przy 65-70 miałczy i to wyraźnie.. Możesz zalać gesty i męczyć się z biegami - to ja już wolę koty.. Czy Ty nie masz radia w Evie? - daj trochę głośniej, chyba że żona nie lubi głośno
  14. > Tak też zrobię. > A przy okazji do czego są bezpieczniki pod kierownicą? Anie w instrukcji ani w TISie nic o tym nie > ma. Pod kierownica jest sterownik TCS i ISU (komputer nadwozia) z tego co pamiętam to chyba TCS ma bezpieczniki
  15. > No nie mów...w Nubirze łapa też mi się urwała... > Wczoraj wymieniłem olej w skrzyni na oryginał GM, znaczacej poprawy nie zauważyłem. Spokojnie trzeba trochę czasu przy - 15 różnica jest STRASZNA..., szkoda ze nie wymieniłeś przy dużych mrozach - wtedy jest naprawdę gigantyczna różnica. Co do łapy - różnie bywa zrób tak - zmiana płynu poprzez procedurę odpowietrzenia sprzęgła kalamitką siłownika sprzęgła, następnie strzykawka i trochę oleju na skrzynie w miejscu wchodzenia łapy w skrzynię - czasami też pomaga.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.