Jump to content

zzzz

użytkownik
  • Content Count

    3727
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    4d 6h 29m 3s

Community Reputation

372 Przezacny kompan

4 Followers

About zzzz

  • Rank
    starszy kierowca
  • Birthday 04/10/1959

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Czeladź

Recent Profile Visitors

1684 profile views
  1. Nawet jakby było napisane to i tak pewnie będzie nieprawda. Ja bym patrzył na długość gwarancji, wybrał jakąś lampę i sprawdził. Jakby co to zwrot.
  2. zzzz

    Minus 12 voltów

    @kwa nic nie pisał o uziemieniu, jeśli trzecia żyła jest wykorzystana to nie ma tematu.
  3. zzzz

    Minus 12 voltów

    To policz mi z łaski swojej jaki będzie spadek napięcia na odbiorniku 2kW jeśli oba przewody są 1,5 mm2 i jeśli jeden jest 1,5mm2 a drugi 3mm2 przy napięciu 236V...długość przewodów 25m.
  4. zzzz

    Minus 12 voltów

    Jak masz tę 3 żyłę wolną to daj podwójnie, np zero.
  5. Ja bym jeszcze do wymagań dodał czujnik zmierzchu...
  6. Jak już to jakimś dremelkiem z trzpieniem, palnikiem nie.
  7. Obeszło się bez zaślepiania, wylogowano tylko z systemu. auto jeździ ok.
  8. Jakby @gumcio miał wystawienie gratis to żal nie skorzystać
  9. Zajrzyj do Centrum zniżek w Allegro, może masz 1 wystawienie auta gratis.
  10. Mam pytanie a właściwie dwa. Czy dziura w rurze do turbiny może powodować że komputer nie widzi uszkodzenia egru (była dziura w rurze i egr był cicho, po naprawie nieszczelności egr wywalił błąd)? Czy po zaślepieniu egru trzeba go wywalić z komputera?
  11. L i L połączyć drutem i do tego podłączyć przewód L, dwa pozostałe przewody podłączyć pojedynczo do 1 i 3
  12. To jest włącznik schodowy.
  13. L przy jedynce - 1 L przy czwórce - 3 albo L przy jedynce - 2 L przy czwórce - 4
  14. Masz suwmiarkę? to zmierz średnicę i policz przekrój.
  15. Panowie, ogarnijcie się trochę! Przy przekroju 1,5mm2 prąd dopuszczalny wynosi kilkanaście amperów! To co, nie pociągnie na raz trzech silniczków 0,56A ?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.