Jump to content

Timonek

użytkownik
  • Content Count

    2012
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1m 58s

About Timonek

  • Rank
    weteran
  • Birthday 04/09/1980

Profile Information

  • Lokalizacja
    WK
  • Zainteresowania
    brak

Recent Profile Visitors

287 profile views
  1. Wycieraczka na wstecznym działa Niestety nie mam pojecia co jest z tym wstecznym ale znalazlem rozwiazanie - przekaznik. Z wtyku wstecznego pociagnalem dwa kable do sterowania przekaznikiem a napiecie wzialem z gniazda w bagazniku wsteczne działa :D
  2. Działa, działa. Już coś tam zrobiłem i odzyskałem światło lewe i jakieś tam napięcie na lampie cofania. Dlaczego jakieś tam ? Jeśli podłączę pod lampę cofania czujniki cofania to działają jeśli żarówkę to cisza. Światło przednie mijania - żarówka się przepaliła ale tak jakoś dziwnie, na krótko za świeciła a dzisiaj już kaplica nie pali więc nowa żarówka i światła mijania już mam. Nie wiem jeszcze co z tym wstecznym jutro dalej będę grzebał. Zrobiłem test gema i przy włączaniu świateł uzyskałem sygnał dźwiękowy więc tu chyba wszystko ok. Edyta: światło cofania jest zależne od przedniej lewej lampy :D po wymianie żarówki już coś się dzieje na wtyku lampy tylnej :D
  3. Witam serdecznie mam od wczoraj problem, otóż nie pali lewe światło mijania i wsteczny. Po przekręceniu przełącznika przekaźnik cyka prawa się zapala. lewa niestety nie. To samo ze światłem wstecznym nie świeci. Pod światło wsteczne miałem podpięte czujniki cofania w ostatnim czasie coś dziwnie się zachowywały w chwili obecnej nie działają. Bezpieczniki sprawdzone, żarówki też. Czy jest możliwość, żeby wywaliło gema ? Jeśli to gem to po którym ciągu liter mam dobrać nowego do obecnej wersji ? Oczywiście zdaje sobie sprawę że może wystąpić brak jakieś funkcji i trzeba będzie do programować.
  4. Niestety najgorsze się potwierdziło przekręciła się panewka więc nie pozostaje nam nic innego jak szukać nowego serca.
  5. Już jestem trochę spokojniejszy auto na zimno odpaliło od pierwszego cyknięcia. Co prawda pracuje jak bocian ale to wiadomo trzeba wymienić wariator i ewentualnie zawór. Dzięki kolego za pomoc
  6. trochę mnie niepokoi to, że przestał palić całkowicie. Obejrzałem kilka filmów z objawami ale w tym było gaśnięcie na wolnych obrotach. Później już było tylko gorzej - problem z odpaleniem, nierówna praca silnika. Ale faktycznie pierwsze chwile kiedy zaczął wydawać dziwne dźwieki faktycznie jak diesel.
  7. Ten terkot był metaliczny. A z czym się wiąże uwalone koło zmiennych faz rozrządu ? Sieje spustoszenie w silniku ?
  8. Witam Wszystkich i każdego z osobna. Mam problem z autem jak w temacie. Jest to rok 2005 z silnikiem 1.8 benzyna. Auto odpaliło normalnie przejechało około 20 km i zaczęło klekotać jak traktor w górnej części silnika tak jakby pod pokrywą zaworów. Auto w chwili kiedy zaczęło tyrkotać jechało bez większych problemów. Dynamika elastyczność bez zmian. W końcu zdechło. Kilka razy udało się go jeszcze odpalić i tyle. W chwili obecnej kręci ale nie pali. Pasek rozrządu cały wymieniany z całym kpl jakieś 20 tys temu (około 1.5 roku). Oczywiście pasek jest na miejscu. Co mogło się stać ? Ktoś przerabiał temat ? Fazy rozrządu, zawory coś więcej ? Może ktoś miał podobny problem i podzieli się. Z góry dzięki wielkie za pomoc i pozdrawiam !
  9. Ja w swoim JOY miałem takiego cudaka w okolicach schowka co bimpał mi jak miałem światła zapalone i otwarte drzwi
  10. a ile czasu już na niej jeździsz ? mi odradzali, kilka osób stad też szukałem używki.
  11. 400zł przebieg 105 tys. z haczykiem i gwarancja 6 miesiecy
  12. bardzo ładnie wykręcił je specjalnym kluczem bez znęcania się nad nimi. póki co zagęściłem olej i jest ok ale to mnie nie satysfakcjonuje. czekam na uzywke z krótkim przebiegiem skończy sie zapewne na wymianie.
  13. Witam mam problem, po wymianie drążków i końcówek zaczęła cieknąć przekładnia kierownicy, dość porządnie - 100 ml dziennie. Podczas wymiany mechanik dolał mi płynu. Niebyło tego wiele ale zawsze coś. Co może mieć to wpływ ? Rozrzedził się płyn/olej ? Pacjent to Focus MK2 2005 rok, benzyna 1.6 Ti. Co stosujecie to przekładni kierowniczych ? Czy są jakieś preparaty uszczelniające ?
  14. Dzięki wszystkim za chęć pomocy temat do zamknięcia. Metodą prób i błędów doszedłem do tego co jest przyczyną niskiej temperatury wewnątrz auta. Przyczyną był zapowietrzony uklad poprzez wysoko zamontowanyreduktor gazu. Zmieniłem węże cybanty, warsztat odpowietrzył wszystko i jest GIT Czeka mnie jeszcze wizyta i gazownika
  15. > Jak mi padała w poprzednim aucie to wcześniej rzęziła (łożysko jakieś padało) ... im szybciej > jechałem tym częściej było słychać. pompa ma wirnik plastikowy i lubi pęknąć sobie podobno
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.