-
Liczba zawartości
22 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
SHT's Achievements
obsesyjny rowerzysta (4/20)
0
Reputacja
-
> na czujniku skretu. Jest on na kolumnie pod oslona z blaszki i dochodza do niego 4 kabelki Ok, dzięki Regulację tych napięć dokonuje przez zmianę położenia czujnika skrętu? Pzdr, SHT
-
Skoro temat załatwiony to podepnę się pod wątek Pacjent: SCS ze wspomaganiem. Problem w tym że w jedną stronę kierownicą kręci się dużo ciężej niż w drugą. Pod kompem żadnych błędów Podobno trzeba w takim wypadku wyrównać napięcia, ale właśnie gdzie? Jak? Ktoś podpowie? Pozdrawiam SHT
-
hmmm, a myślałem że po Cieszynie będzie jeździć jedno cento na mattigach Też przygotowuje taki setup - mam to samo et Dałbym 165/55 - fajnie się układają na 7j Pzdr, SHT
-
W moim zestawie 60/40 oznaczenie FK73HA mają tylne springi Pzdr, SHT
-
Raczej się tego nie dokopiesz Kupiłem w kwietniu nowy zestaw fk 60/40 i co? Oznaczenia przednich springów FK73VA Z ciekawości zapytałem sprzedawce, bo wiem że takie oznaczenia mogą też być na - 70. . . Odpowiedź sprzedawcy brzmiała: "spokojnie, moga miec te same oznaczenia, maja inne wymiary, Pana sa dluzsze" Ale nic więcej nie drążyłem, tym bardziej że gleba mi się podoba Pzdr, SHT
-
Nie wiem co potrzebujesz, z epera online pojawiają się takie dane: 1E - SEICENTO (1998-2010) 287.971.2.0 - 1100 MPI CF3 600 VAN GAMMA 2005 Engine: 2951889 Vehicle: 02786295 Prod. date: 19/10/2005 VERSIONE SPECIALE 600 VAN (GAMMA 2005) (LV43) M 1108 MPI (M3) V 600 (V40) Czyli że to "sześćcetka" Van 1,1 MPI z października 2005 Nie wiem o jaką wersję specjalną w tym wypadku chodzi - podeślij linka do ogłoszenia Pzdr, SHT