Skocz do zawartości

darpio

użytkownik
  • Liczba zawartości

    64
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O darpio

  • Urodziny 30 Maja

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Białystok
  • Samochód
    Golf

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

darpio's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

3

Reputacja

  1. W moim przypadku silnik 1,9 TDI z 2007 roku, miałem takie same objawy, po sprawdzeniu przewodów dochodzacych do gruszki, okazało się że nieszczelna gruszka sterujaca turbiną. Rozszczelniła się. Po wymianie gruszki wszystko działa poprawnie. Sprawdź wężyki czy sa szczelne, jak ok to potem gruszkę.
  2. Źle zrozumiałe autora posta, myślałem że M4 zostało sprawdzone i nie pasuje. Faktycznie może być to M4, ale jeśli średnica zewnętrzna jest poniżej fi4mm to może być również śruba calowa 6 - 40 UNF (średnica zewnętrzna fi3,505, skok gwintu 0,635)
  3. Średnica zewnętrzna gwintu ok 4mm skok ok 0,7mm (wg zdjęcia ok 10 zwoi na 7mm) to może być gwint: calowy 8 - 36 UNF https://mikromierz.pl/wymiary-gwintow-calowych-UNF-wedlug-normy-ANSI-B1-1 https://allegro.pl/oferta/sruba-calowa-no-8-36-unf-16mm-cyl-12-9-imbus-stal-7446966474 https://werbus.pl/pl/p/Sruba-No8-UNFx146mm-ANSI-B18.3DIN-912-ASTM-A574-Kl.12%2C9-/1450
  4. Może znaczenie ma kwestia zużycia opon. U mnie nowe opony letnie Uniroyal rainekspert 165/70 R14,w porównaniu z 5 letnimi oponami zimowymi to głośniejsze są właśnie letnie.
  5. darpio

    Loeb

    > drugi na 11 OS OS12: Kubica drugi Ogier ósmy Loeb dziewiąty
  6. Kubica wygrywa OS7. Ogier wypada na OS8. OS8 odwołany.
  7. darpio

    71. Rajd Polski

    Radio rajdowe online: Radio rajdowe Wywiady na mecie, i inne wiadomości z rajdu
  8. > zgadza się -jeśli to Abarth oryginalny to nie powinien mieć. Chyba, że progi i lotka dołożone. W pierwszych latach produkcji kierunkowskazy były pomarańczowe. Chyba od 2001 weszły białe z przodu i na bokach.
  9. darpio

    Rally Sweden

    dziś 20.00-21.00 SS1 online wrc.com
  10. ABS nie blokuje jednocześnie kół na jednej osi. ABS nadzoruje prędkości obrotowe kół i po wciśnięciu hamulca steruje ciśnieniem w układzie tak aby koła obracały się z jednakową prędkością. Jeśli różnica prędkości kół na osi jest różna to jedno z kół jest wyhamowywane lub "odpuszczane". więcej informacji ABS w tym o algorytmie działania ABSu znajdziesz np. na wikipedii http://pl.wikipedia.org/wiki/ABS_(motoryzacja)
  11. Jeśli to ma być kotwa/pręt zalany w żywicy i otwór nie musi być dokładny to wywierć 4 otwory 8 lub 12 obok siebie, resztę pomiędzy nimi rozkuj.
  12. C3 to z jakim silnikiem? 1,1 60KM warto brać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.