kobraluk
użytkownik-
Liczba zawartości
2 806 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
kobraluk's Achievements
starszy kierowca (13/20)
0
Reputacja
-
Widać kolego, nie za bardzo masz pojęcie o lpg ani o silnikach, wystarczy że rozjadą się mapy i zaraz kat stopiony...dlatego kontrola i regulacja parametrów przy lpg konieczna
-
> Jednak sie Ciebie posluchalem i dobrze, 7 wydechowych poza granica, 1 na granicy, ssace OK. > Szklanki zamowione, w przyszlym tygodniu wymiana. jak cena szklanek?
-
> EGR wymyty, po podłączeniu go do + - na krótko, grzybek się rusza swobodnie, także gdy nadal będzie > źle to czeka mnie wymiana na nowy. > Edit: > No i lipa, po przejechaniu się jest bez zmian, żeby wykluczyć EGR zaślepiłem go i niestety nic to > nie dało. Więc z powrotem go odetkałem żeby w razie czego nie nałapał dodatkowych błędów. Mam > zamiar wykręcić świece i wrzucić stare, zobaczę czy to coś pomoże. > Panowie co jeszcze może powodować takie objawy? a wywala dalej błąd egr? albo jakiś inny? może masz pękniętą cewkę?
-
> Niestety pojawił się problem z zasilaniem auto w noPb. > Na wolnych obrotach czasy wtrysku nie przekraczają 1ms i gazownik powiedział, że nie wystroi > instalacji gdy takie są czasy na noPb > Także na razie szukam...choć powoli kończą mi się pomysły co może być nie tak. > więcej tutaj a kto ci to grzebie?
-
> polecam 1.7 diesla w zafirze,tylko dobrze ejst wyrzucic DPFa a znasz kogoś kto wywala dpf z 1.7?
-
> czujnik MAP - za wysokie napięcie a numer błedu?
-
> Ok, dolot czysty, EGR działa, zaślepiony - brak poprawy. Na kompie dalej błąd czujnika MAP - > czujnik wymieniony - efektów brak. WTF? jaki to błąd? za niski , za wysoki sygnał, przerwa, zwarcie?
-
> Dzieki wszystkim jak trzeba to mam jakieś nowe emblematy
-
> wszystko bylo wymieniane za kazdym razem bo to okazało się przyczyną awarii, jest możliwe żeby winą > było odpalanie auta na rozładowanym kompletnie aku (po jeździe bez ładowania) ? tak duże prawdopodobieństwo alternator daje duży prąd i diody padły
-
> Nie chcę zakładać nowego tematu, sprawa dotyczy tego alternatora. Okazało się, że padl mostek i > regulator. Wymienione, zalożone próba odpalenia z alternatora dym i okazało się, że mostek > znowu, myślimy, że wadliwy, dajemy nowy sytuacja się powtarza drugi raz spalony mostek. Cała > instalacja przekopana wszystko dobre, pomiary, wiązka itd. Trzecia próba włączyliśmy aku do > ładowania, jak było pełne to odłączone i auto odpaliło odrazu. Aku oryginalne kupiłem rok temu > ok. kwietnia założone. Rok temu (grudzień 2012 po przebiegu ok 35tkm) był wymieniany mostek na > starym aku. Pytanie czemu paliło te mostki?... bo masz uszkodzony prawdopodobnie regulator
-
a zawory kiedy sprawdzane/regulowane?
-
> wysłałem im dzisiaj maila > ale sobie wymyśliłem, że może już ktoś rozwiązał ten problem jak nie ma na liście to ustawia się valteki 2ohm, sprawdzone na kme i działa
-
Nożna prosić o rozkodowanie vin:W0L0AHM756G163155
-
> A tylko zapytałem czy mając około 1/3 lub i więcej paliwa mam sie martwić o pompę nie trzeba , bo i tak kiedyś stanie szczotki w pompie się skończą więc nic na to i tak nie poradzisz
-
> Naprawdę, nikt nie wie? na bank jeden czujnik czyta wszysko