Jump to content

kobraluk

użytkownik
  • Content Count

    3203
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    19m 41s

Community Reputation

0 Normalny

4 Followers

About kobraluk

  • Rank
    weteran
  • Birthday 08/10/1981

Profile Information

  • Lokalizacja
    Rzeszów
  • Zainteresowania
    grzebanie przy samochodach:)))))

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Widać kolego, nie za bardzo masz pojęcie o lpg ani o silnikach, wystarczy że rozjadą się mapy i zaraz kat stopiony...dlatego kontrola i regulacja parametrów przy lpg konieczna
  2. > Jednak sie Ciebie posluchalem i dobrze, 7 wydechowych poza granica, 1 na granicy, ssace OK. > Szklanki zamowione, w przyszlym tygodniu wymiana. jak cena szklanek?
  3. > EGR wymyty, po podłączeniu go do + - na krótko, grzybek się rusza swobodnie, także gdy nadal będzie > źle to czeka mnie wymiana na nowy. > Edit: > No i lipa, po przejechaniu się jest bez zmian, żeby wykluczyć EGR zaślepiłem go i niestety nic to > nie dało. Więc z powrotem go odetkałem żeby w razie czego nie nałapał dodatkowych błędów. Mam > zamiar wykręcić świece i wrzucić stare, zobaczę czy to coś pomoże. > Panowie co jeszcze może powodować takie objawy? a wywala dalej błąd egr? albo jakiś inny? może masz pękniętą cewkę?
  4. > Niestety pojawił się problem z zasilaniem auto w noPb. > Na wolnych obrotach czasy wtrysku nie przekraczają 1ms i gazownik powiedział, że nie wystroi > instalacji gdy takie są czasy na noPb > Także na razie szukam...choć powoli kończą mi się pomysły co może być nie tak. > więcej tutaj a kto ci to grzebie?
  5. > polecam 1.7 diesla w zafirze,tylko dobrze ejst wyrzucic DPFa a znasz kogoś kto wywala dpf z 1.7?
  6. > czujnik MAP - za wysokie napięcie a numer błedu?
  7. > Ok, dolot czysty, EGR działa, zaślepiony - brak poprawy. Na kompie dalej błąd czujnika MAP - > czujnik wymieniony - efektów brak. WTF? jaki to błąd? za niski , za wysoki sygnał, przerwa, zwarcie?
  8. > Dzieki wszystkim jak trzeba to mam jakieś nowe emblematy
  9. > wszystko bylo wymieniane za kazdym razem bo to okazało się przyczyną awarii, jest możliwe żeby winą > było odpalanie auta na rozładowanym kompletnie aku (po jeździe bez ładowania) ? tak duże prawdopodobieństwo alternator daje duży prąd i diody padły
  10. > Nie chcę zakładać nowego tematu, sprawa dotyczy tego alternatora. Okazało się, że padl mostek i > regulator. Wymienione, zalożone próba odpalenia z alternatora dym i okazało się, że mostek > znowu, myślimy, że wadliwy, dajemy nowy sytuacja się powtarza drugi raz spalony mostek. Cała > instalacja przekopana wszystko dobre, pomiary, wiązka itd. Trzecia próba włączyliśmy aku do > ładowania, jak było pełne to odłączone i auto odpaliło odrazu. Aku oryginalne kupiłem rok temu > ok. kwietnia założone. Rok temu (grudzień 2012 po przebiegu ok 35tkm) był wymieniany mostek na > starym aku. Pytanie czemu paliło te mostki?... bo masz uszkodzony prawdopodobnie regulator
  11. a zawory kiedy sprawdzane/regulowane?
  12. > wysłałem im dzisiaj maila > ale sobie wymyśliłem, że może już ktoś rozwiązał ten problem jak nie ma na liście to ustawia się valteki 2ohm, sprawdzone na kme i działa
  13. kobraluk

    Rozkodowanie VIN

    Nożna prosić o rozkodowanie vin:W0L0AHM756G163155
  14. > A tylko zapytałem czy mając około 1/3 lub i więcej paliwa mam sie martwić o pompę nie trzeba , bo i tak kiedyś stanie szczotki w pompie się skończą więc nic na to i tak nie poradzisz
  15. kobraluk

    czujnik temperatury

    > Naprawdę, nikt nie wie? na bank jeden czujnik czyta wszysko
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.