-
Liczba zawartości
5 180 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O lucash
- Urodziny 14.11.1978
Profile Information
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
WZ
-
Samochód
kanciasty
-
UTO
2 kółka
Ostatnie wizyty
3 167 wyświetleń profilu
lucash's Achievements
starszy kierowca (13/20)
2,4 tys.
Reputacja
-
kraty browarów właśnie wstawili do Biedry. Mam nadzieje że drugie z serwisu wróci w piątek
-
no ale żeby tak przed majówką
-
nie widać to nie zagląda. Napewno się zbiera. Plus tego jaki ja widzę to bezproblemowe układanie. Ale że syfu pod spodem nie ma to wątpie
-
ale sportowym a nie biznesowym aucie premium
-
spojrzałem i Myślę że jak ktoś jednak idzie po samochód do salonu Audi z ratką 8 kPLN to zarabia jednak więcej niż średnia AK i dla niego takie auto to jak hot dog na Orlenie dla mnie
-
no przyznaje ze wcale ale nie wyobrazam sobie oferty na prawie mln zł. Nie mysle o R10 ani jakis RSX
-
Ja myślę żę Audi nie ma żadnego modelu za 900 kPLN
-
i pływają jak trzeba https://www.linkedin.com/posts/uygaryabar_dubaideki-sel-felaketinde-bir-porsche-suların-activity-7186690491537649664-HL_r?utm_source=share&utm_medium=member_desktop
-
Tyle że sam przyznajesz że co miesiąc doładowywałeś. Tak to każdy aku wytrzyma ale istotne jest ile będzie miał pojemności. Ciekawy jestem jak zimę ten aku wytrzymał. 19 letni aku to ewenement i z reguły tyle nie wytrzymują. Dalej podtrzymuję to co napisałem
-
do 110 kPLN? gdzie takie dają?
-
zmień ładowarkę bo każdy aku ubijesz. Yuasa powinna być dobra, FIAMM też polecają. Ja to jak kupowałem to w jednej tylko firmie AKPOL i pytałem się co polecają i z czym nie ma problemu. W samochodzie który niedużo jeździ mam FIAMM i jak chciałem oddać na gwarancji to koleś mi zrobił pełną diagnostykę, naładował, powiedział żebym więcej nie używał Lidlowej ładowarki. Dodał że jeszcze reklamacji tej marki nie mieli Ja kupiłem CTEK MXS 5.0 i ładuję 3x w roku ale aku żyje.
-
celna uwaga ale ale... kto decyduje o tym jak jest rozwijana dana gałęź gospodarki? Raczej nie my tylko politycy tworząc odpowiednie otoczenie biznesowe. Brak naszego przemysłu motoryzacyjnego nie wynikał z niechęci Polaków do jeżdżenia Polonezami czy Daewoo bo tych było sporo na drodze.