Jump to content

lucash

użytkownik
  • Posts

    3516
  • Joined

  • Last visited

About lucash

  • Birthday 11/14/1978

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    384kkm od Księżyca
  • Car
    沃尔沃
  • UTO
    2 kółka

Recent Profile Visitors

2044 profile views

lucash's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

1.4k

Reputation

  1. @PawelWaw w jakich kosztach zamknąłeś temat od przygotowania, ekspertyzy po montaż? Masz osobny licznik na siebie i punkt poboru energii czy tylko podlicznik do rozliczania się ze wspólnotą? Czy wspólnota musiała zwiększyć swoją moc przyłączeniową w związku z Twoim gniazdem? Jak tak to jak zareagowali na zwiększenie opłat dystrybucyjnych?
  2. Ale za to mało pali. To nic że wynika to z faktu że jeździ lawetą
  3. Ja już się tak na nią napatrzyłem że teraz to chyba by, ją w ciemno kupował bez jazdy próbnej
  4. A po co oglądać inne jak jest ich pełno na ulicach Wszyscy wiedzą jak Corolla wygląda w każdej wersji więc wystarczy strona tekstowa bez zdjęć
  5. Bo jak zobaczyłem limit kwotowy z UNIQUA na SUV w wysokości 119 zł to wydaje mi się że tylko jakaś Daćka może być dostępna.
  6. Czyli reasumując powyższe wypowiedzi, lepiej iść do ASO i na bezgotówkową naprawę? Nie muszę brać zastępczego auta jeśli się szybko z tym uwiną. Chyba nie umiem już jeździć manualem a automatu nie dostanę. Mam małe pęknięcie zderzaka, OC sprawcy i chcę uniknąć fuszerki w postaci szpachlowania, raczej wymiana na nowy. Nie wspomnę już że szefowi jak pomalowali przedni zderzak to nie ma takiego samego koloru jak nadwozie.
  7. Czy jest tu jakiś użytkownik pompy ciepła powietrze-woda? Sprawdzam instalację dla teściowej i zastanawiam się jakie mogą być roczne koszty zużycia energii elektrycznej? Gdzieś znalazłem że koszty ogrzewania pelletem są 40% wyższe niż energią elektryczną ale jak to ma się do praktyki?
  8. Wątpię. Bardziej skóra lub ekoskóra spowoduje że plecy będą mokre niż zwykłe materiałowe siedzenie. W Fordzie miałem nawet ugrzane dolną część ud. Obecnie mam zwykłe siedzenia i nie mam tego problemu.
  9. To pracują w jakiejś lipnej firmie, gdzie nikt nie kontroluje kosztów. To tak jak bym z chłopakami firmy się dogadał że tankujemy moje auto noPb a hybryda Corolka paliła by im 9 litrów na 100. A co z tankowaniem po trasie? Szukanie kogoś na parkingu dla TIR? Albo LPG albo elektryk moim zdaniem jak już @jaceq pisał. Pytanie jeszcze @Michal_O nowe czy używane?
  10. Camry a może raczej wszyscy w hybrydzie Każdy jakoś liczy pieniądze jeden bardziej inny mniej. To chyba jest taka zabawa do ilu litrów/100km się minimalnie zejdzie. Pewnie we wiosce jakiejś mieszkasz. Wpadnij gdzieś do większej aglomeracji to zobaczysz jak taxi-hybrydziarze jeżdżą Moim zdaniem cel jest żeby ruszając nie wyjść poza pole battery.
  11. Niemcy szybko te plany zrewidują bo ich PKB jednak mocno zależy od produkcji samochodów. Ja też w to nie wierzę. Ale uwierzyć mogę w wysokie ceny paliw i inne podatki, które są poza kontrolą unijną.
  12. No niezauważyłem takich samych aut: A w moim volvo v70 przy 130 na tempomacie śroednia wychodzi 5,3 litra... Natomiat Volvo So0 z 2 litrowym benzynowym silnikiem przy takiej samej jezdzie bierze 9 litró na 100... Poza tym jakieś słabe to Volvo noPb skoro moje 940 2.3 pali 8.6 przy 120 a opór Cx nieporównywalny. Musiał jakiś być popsuty ten Twój
  13. Od czapy takie porównanie. Mi S-max TDCi przy jezdzie ok 160 km/h palił 8-8.5 litrów ON. Najmniej 6 przy jezdzie do 100 km/h. Te nowe benzynowe mild-hybrid palą naprawdę mało. Lex ES na trasie 800 km spalił 6.3 l/100 km przy prędkości max 130 km/h. A żeby zapierniczać cały czas 170 km/h? Nie da się bo musisz co chwila hamować i przyspieszać co powoduje wzrost spalania. Żona ostatnio wycisnęła Foresterem noPb 6.0 na 100 km Nie jechała szybciej niż 90. I nie był to e-boxer.
  14. Co jak co ale miałem wrażenie że swojego Miśka PHEV zachwalałeś Nawet sam się zacząłem kiedyś za takowym rozglądać. A teraz porównujesz do LPG? Czyli tania jazda plus zdalna obsługa auta z apki jest niefajna?
  15. Może bardziej kwestia z czego na co się przesiada człowiek. Po Powershift jednak czuć/słychać różnicę ale magia Subaru zrobiła swoje. Teraz pozostaje mi jechać spokojnie lub pogłosić radio podczas dynamicznego przyspeiszania ale przy 150 KM to i tak nie ma sensu bo większość turbawek na ulicy mnie objedzie.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.