Jump to content

camel00

użytkownik
  • Content Count

    19014
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5641 Człowiek - do rany przyłóż

About camel00

  • Rank
    1%

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    D
  • Car
    traktor

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Takie coś mi przed chwilą wyskoczyło na YT (ma to pewnie związek z tym, że od tygodnia ślinię się do Ford Ranger Raptor i robię wszystko, żeby mi przeszło zanim zrobię coś głupiego ) Wg pierwszej z brzegu strony - moto.pl (…)Planowane są także odmiany pikap, a nawet wersja cywilna do prywatnego użytku. (…)mierzy 4,86 m długości, 2,07 m szerokości i 2,13 m wysokości. Rozstaw osi wynosi 2,95 m. Całego filmu nie ma co oglądać (można, ale pacjent się niepotrzebnie produkuje), wklejam od momentu w którym są nagrania wozu w terenie.
  2. Pytanie kontrolne - czy ten silnik to nie jest przypadkiem diesel?
  3. Porównywał ktoś z was ubezpieczenie Mubi z takim od (sensownego) agenta? Przy okazji przedłużania, sprawdziłem ostatnio. Agent - 1168 zł; Mubi - od 2492 do 4411 zł. W sumie mogłem się rzucić na te 150 zł zwrotu
  4. Tak niezawodny, że kiedy mi wypłynął silnik na asfalt i samochód stał przez dwa miesiące, kupujący przyjechał, podpiął akumulator, odpalił i pojechał w siną dal Subaru jest ekstra (na swój sposób), ale trzeba kupić względnie zadbany egzemplarz, serwisować "przed" a nie kiedy jest za późno i mieć mechanika który myśli a nie wali młotkiem …a to też nie daje gwarancji. Taniej - 2.0 sohc (125km) - jeździ ale nie jedzie; podobno lepiej 2.5 sohc, ale chyba nie ma na rynku; szybciej - turbo, ale remont silnika to kwestia kiedy a nie czy. Polecanego 2.0x ej20f (158km), nie polecam bo pops
  5. Dwie sprawy - po pierwsze to jest jutuber Żeby nim zostać trzeba mieć kamerę i parcie na szkło a nie fach w ręku i znajomość branży. Po drugie - to jest kolejny przykład, że żyjemy w kraju (nie lubię tego zwrotu, ale taka prawda) w którym trzeba się znać na wszystkim i mieć oczy dookoła głowy, bo inaczej cię wydymają na każdym kroku. Smutne - choć czasem przydatne - pokłosie dziesiątek lat wymuszonego systemem kombinatorstwa.
  6. Takie coś mi YT ostatnio podsunął w temacie Idea Getin (autor zamazał, ale internety podpowiadają w komentarzach)
  7. Luźny wątek weekendowy Szukam pomysłu na samochód który więcej stoi niż jeździ i nie generuje kosztów w międzyczasie. Na chwilę obecną jest Jimny 1.5 ddis. Założenia spełnia idealnie, ale to jednak sprzęt spartański i na ew. trasy nie nadaje się w ogóle. Trochę z nudy i robienia dziury w całym szukam alternatywy. Rozsądek podpowiada, żeby zostać na razie przy Jamniku, ale… 🙃 Budżet do ~40k 50k to bariera psychologiczna, po przekroczeniu której wolę kupić nowe auto za 100-200k i wrzucić częściowo w koszty firmy - co nie ma w moim przypadku żadnego sensu, w zeszłym ro
  8. Trzeba potwierdzić. Wpisałem w Google "nazwa samochodu B1" i patrzyłem pobieżnie po wynikach czy dotyczy. Secma Fun Extreme B1 - pierwszy link od góry - piszą, że można. nie wiem czy aktualne. Renault Twinzy B1 - pierwszy link od góry - piszą, że można. nie wiem czy aktualne. Smart B1 - pierwszy link od góry - …tu rzeczywiście chyba klops. Można było, ale już nie można.
  9. A widziałeś Secma Fun Extreme, Renault Twinzy albo Smart’a? To pierwsze które przychodzą mi do głowy i każde z nich jest bardziej niż spoko do jazdy po mieście. Secma robi taki fun, że ludzie machają na ulicy; Twinzy to trochę wynalazek, ale w sumie śmieszny; Smart to po prostu (pół)samochód. Te typowe gówienka z kartonu rzeczywiście są do bani, ale rynek oferuje trochę szerszy wybór
  10. To nie teoria tylko śmieszny film z internetu Mnie ta firma mówi nic, bo u nas to chyba powszechnie nie występuje. Nie do mnie pytanie, ale się wypowiem Ja uważam, że dla amatora i hobbysty dobrym wyborem będzie Ryobi. Głównie przez popularność, ilość i dostępność narzędzi na naszym rynku. Plusem (i minusem) wejścia w taki system jest "konieczność" zakupu kolejnych urządzeń tej samej firmy, ale otwiera to jednocześnie możliwość kompletowania narzędzi typu każdego działających na tych samych/wymiennych bateriach. Eliminuje to też w przyszłości problem co sobie zażyczyć n
  11. Jedyny miarodajny test wiertarek Milwaukee - these are used by fresh college guys who think they know it all about constructions
  12. Nie wiem na ile to prawda, ale jak kupowałem ostatnio akumulator to chłopak który mi go montował powiedział, że akumulator zaczyna się ładować po 40 min jazdy. Trochę nie chce mi się wierzyć, ale może znał się lepiej
  13. Dzisiaj przyszedł do mnie zamówiony EST-305M Na Allegro kosztuje od 200 (wysyłka do 2-3 tygodnie) do ~220 zł (wysyłka od ręki - trzeba zwrócić uwagę na opis). [edit]Tylko widzę, że ten podany wyżej (ESTR-516) jest przeznaczony do akumulatorów bezobsługowych, żelowych i ołowiowo-kwasowych a ten 305M tylko do ołowiowo-kwasowych.
  14. Może Hyundai i20? Pierwsze z brzegu ogłoszenie Górna granica cenowa, ale coś się pewnie zejdzie a przebieg powinien teoretycznie gwarantować bezproblemowe użytkowanie w najbliższym czasie. Jeśli nie ten (ja bym dla siebie nie kupił czerwonego samochodu, ale to kwestia subiektywna) to można łatwo znaleźć w budżecie jakiś młodszy egzemplarz.
  15. Swoją drogą, to widzę, że są różne skrzynie. W Hybrydzie jest taki mały kikucik, w nie-hybrydzie (klekot, benzyna) są duże wajchy. Ciekawe jakie to wynalazki. Chciałem kiedyś kupić C4 Picasso ale przeszło mi jak poczytałem o zautomatyzowanych skrzyniach. Pierwsza z brzegu hybryda Pierwsza z brzegu nie-hybryda
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.