Jump to content

camel00

użytkownik
  • Posts

    20386
  • Joined

  • Last visited

Retained

  • 1%

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    D
  • Car
    SJ, 8n

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

camel00's Achievements

młodociany rajdowiec

młodociany rajdowiec (15/20)

7.3k

Reputation

  1. Jest bardzo duża szansa, że przy skręconych kołach albo nachyleniu tył popycha budę, ale nie mam zielonego pojęcia czy i dlaczego, więc bazując na małym nachyleniu i twardej nawierzchni którą pokonałby każdy samochód osobowy, stawiam, że w tym przypadku się nie dołączył
  2. Ale, że tu pisać czy na YT? Jeżeli celem konkursu jest rozpropagowanie kanału, dobrze byłoby zaznaczyć, że wymogiem jest subskrypcja Moim zdaniem tył nie miał okazji się w tym przypadku dołączyć.
  3. Dlaczego "koncept"? Przecież ten model jest do zamówienia w konfiguratorze VW https://www.vwdostawcze.pl/pl/modele/id-buzz.html https://www.vwdostawcze.pl/pl/modele/id-buzz-cargo.html [edit] …dobra, widzę, że jest widoczny ale nie ma opcji konfiguracji. Zakładam jednak, że to co widzimy to gotowy produkt. [edit2] Na niemieckiej stronie konfigurator już działa
  4. No dobra, pytanie w temacie. W każdej umowie jest standardowy zapis typu: "Sprzedający oświadcza, że pojazd nie ma wad technicznych, które są mu znane i o których nie powiadomił Kupującego, a Kupujący potwierdza znajomość stanu technicznego pojazdu". Czy to przypadkiem nie rozwiązuje kwestii późniejszych roszczeń? Zakładamy roboczo, że sprzedający ma czyste sumienie. Kupiec może obejrzeć samochód na wszystkie sposoby, zabrać do warsztatu, sprawdzić historię, ale w momencie kiedy decyduje się na zakup i pojazd znika z oczu poprzedniego właściciela, temat ew. roszczeń jest zamknięty. Silnik i skrzynię można zajechać w 15 minut, w kilka godzin podmienić wszystkie istotne komponenty; trudno, żeby sprzedawca odpowiadał dozgonnie za przedmiot który do niego nie należy i nad którym nie ma kontroli. W temacie wątku konkretnie, moim zdaniem temat jest do zignorowania. Samochód był warty zapewne mniej niż przeciętny telefon. Nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie się ciągał za tyle po sądach. Możliwe, że kupiec wyśle przedsądowe wezwanie do zapłaty z pieczątką jakiejś kancelarii (taki "straszak", czasem skuteczny); można to spokojnie zignorować.
  5. Dlatego dopisałem, że duża flota. Podejrzewam, że przy kilkuset(?) samochodach dostali zniżkę Zupełnie się nie interesowałem cenami Fiatów, ale jakieś tam rabaty na „3” z przodu pewnie można było w którymś momencie wynegocjować.
  6. W okolicach 2018 r. Fiat Tipo kosztował bodaj ~34500 zł (może mniej). Utkwiło mi w pamięci, bo pojechałem taką „zaślepką” na targi do Warszawy i bardzo miło mnie samochód rozczarował w kontekście cena/jakość. Fakt, że był kupiony przez firmę z dużą flotą, więc pewnie mieli ceny lepsze niż człowiek z ulicy.
  7. To nie ta przetwornica. Ta z twojego sznurka pasuje do modeli: Forester SG / Forester SH / Impreza GD / Impreza GR / XV / + kilku innych marek …i jest ich na rynku od groma w każdej możliwej konfiguracji. Z wyglądu najłatwiej poznać po trzech oczkach na śruby i plastikowej obudowie. Tą którą potrzebowałem pasuje do: FORESTER SJ / LEGACY VI BN, BS / OUTBACK BS / + kilku innych marek …i znalazłem tylko tą od niby Toyota, którą wstawiłem wyżej oraz używane z demontażu (w syfiastym stanie i droższe niż wspomniana nowa). Różnice widać na pierwszy rzut oka. Warto zwrócić uwagę na kształt zapłonnika (tej kostki na sznurku). W Forku jest prostokątna, natomiast w sprzedaży z tą przetwornicą są też dostępne okrągłe i nie wiem czy będą pasowały. Oryginalna w SJ wygląda tak: Instrukcję wymiany znalazłem na tym profesjonalnym nagraniu
  8. Stwierdziłem, że nie będę zgadywał. Kupiłem żarówkę i przetwornicę. Wymieniłem żarówkę, problem na chwilę obecną się rozwiązał. W ramach (chyba) rozwiązania zagadki. Na 98% była to wina żarówki, na 1% źle zamontowanej przetwornicy (nie wiem jak się komuś udało, ale była przykręcona pod innym katem niż powinna; niby przylegała dobrze, ale może radiator źle odprowadzał ciepło) i na 1% jednak wina przetwornicy albo czegoś innego w układzie, ale o tym przekonam się za jakiś czas jeśli objaw wystąpi na nowej żarówce. Poza konkursem - może się komuś przyda na przyszłość - nie mogłem nigdzie znaleźć oryginalnej przetwornicy Subaru, więc kupiłem taką od Toyota Nie sprawdzałem czy i jak działa, nie wydaje mi się, żeby to był oryginał (mogę się mylić), ale poza kilkoma detalami, wszystkie mocowania, kształt i +/- waga są takie jak w tej z reflektora, więc czysto teoretycznie powinna pasować.
  9. Mniej więcej tyle mam w 20 letnim Audi TT roadster, którym z założenia jest damskim samochodem do bulwarowego toczenia w kierunku najbliższego salonu kosmetycznego Niby porównywanie z suv'em nie ma sensu, jednak grupa docelowa jest ta sama a różnica segmentu, klas cenowych i dwie dekady powinny zdziałać więcej niż wyrównanie osiągów. To jest jakiś podstawowy silnik w tym nadwoziu? Tutaj trzeba przyznać, że jest - może nie super - ale całkiem nieźle jak na parametry.
  10. Też Forester? Jakiej firmy i gdzie kupiłeś tą przetwornicę? Widzę, że są wspólne z innymi japońskimi markami ale lekko różni się górna część mocowania tego metalowego radiatora.
  11. …no i wiedziałem, żeby nie dążyć Na jakich zagranicznych stronach sugerują, że może być wina przetwornicy. Niby też nie jest jakaś bardzo droga, ale chyba najrozsądniej zacząć od podmiany żarówek lewa/prawa i jeśli problem będzie nadal po tej samej stronie to ew. podmianie przetwornic.
  12. Efekt jak poniżej. Pojawił się ze dwa dni temu. Nie występuje cały czas. Po uruchomieniu silnika jest ok, później czasem/przeważnie się pojawia. Świecą w tym samym kolorze i jasności (zaparkowałem krzywo i nierówno się odbija od bramy) Żarówka (D4R) kosztuje 150 zł, wymiana zajmuje ćwierć piwa, więc pytanie w sumie dla sportu Obie żarówki były podobno zmieniane (niedawno kupiłem ten samochód). Jeżeli nie zrobili poprzedniego właściciela w konia, to zakładam, że ich żywotność powinna być większa niż 3-4 miesiące. Myślicie, że może być jakaś inna przyczyna niż wadliwy produkt? Poza konkursem - wydaje mi się, że jest za mały akumulator (też nowy, zgodny z fabrycznym, ale to jakaś mikro pipka), bo system start-stop gasi samochód i po sekundzie ponownie go odpala. Może to powodować taki efekt? (na logikę nie, ale zapytać nie zaszkodzi). ps. Wątku sprzed 9 lat postanowiłem nie odkopywać
  13. Kiedyś kupiłem transmiter fm do wejścia zapalniczki. Podpiąłem raz. Może w nowszych i na kablu aux będzie działało lepiej, ale ten który mam nie nadaje się do niczego. Tzn. niby działa, ale jakość jest fatalna. Przegrzebię wieczorem szafkę, jak nie wywalilem i znajdę to mogę ci wysłać w prezencie.
  14. W Nowosolnej (mapy google), przejeżdżałem, było pusto i postanowiłem się przełamać ew. kolejna, podobno niezła jest na Zgierskiej (mapy google) - mam po drodze do Nowej Gdyni więc pewnie kiedyś przetestuję.
  15. Na Orlenie działa to tak, że przed wjazdem jest urządzenie w które wpisujesz kod z paragonu, otwiera się brama wjazdowa, parkujesz, wysiadasz i klikasz start na skrzynce przed wjazdem. Teoretycznie niby regulamin sugeruje opuszczenie pojazdu, technicznie jak się rozdwoisz to nikt cię pewnie w trakcie programu nie wysadzi
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.