Jump to content

krzychu5

użytkownik
  • Posts

    33
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Lokalizacja
    Sławków, Polska
  • Zainteresowania
    fotografia, sport
  • Car
    Tipo 1,4 T-Jet LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

krzychu5's Achievements

wyciszony motorowerzysta

wyciszony motorowerzysta (5/19)

0

Reputation

  1. KKL AutoGaz w Katowicach na Hallera 20c.
  2. Ja wymieniałem wtryski LPG przy przebiegu około 60 tys. km. W warsztacie zamówili takie, które mają fiatowskie wtyczki. Po wymianie na komputerze sprawdzili tylko czy korekty są w normie. Nic więcej nie robili.
  3. Dzięki. Nikt inny nie ma doświadczeń z olejami w Tipo z LPG?
  4. Witam na nowym dla mnie kąciku. Mam Tipo 1,4 z fabrycznym LPG i w związku z tym chciałem zapytać jakie stosujecie zamienniki dla zalecanego oleju Selenia Multipiower Gas 5W40. Trochę szukałem w sieci olejów spełniających fiatowską normę 9.55535-T2 i znalazłem jedynie cztery propozycje: 1. Eurol Fluence 5W40. 2. Fuchs Titan GT1 XTL 5W40. 3. Champion New Energy 5W40 Gas. 4. Motul X-Clean 5W40. Czy ma ktoś do czynienia z tymi olejami i czy wymienioną wyżej normą Fiata należy się bardzo przejmować?
  5. A może to wina "kończącej" się kostki elektrycznej przy którymś z wtryskiwaczy? U mnie szarpało przy niskich prędkościach, a wraz ze wzrostem obrotów objawy się zmniejszały. Z tym, że usterka pojawiła się nagle i nie ustąpiła do wymiany wadliwej kostki. Świecił check, a podpięcie pod kompa pozwalało ustalić na którym cylindrze jest problem.
  6. Czy z tego wynika, że silnik pracuje na benzynie przy obrotach niższych niż 4000? Mam nadzieję, że w czasie jazdy paliwo nie jest co chwilę zmieniane.
  7. Witam Zastanawiam się nad zakupem Fiata Tipo z fabryczną instalacją gazową. W instrukcji obsługi znalazłem taki zapis: "W przypadku ograniczonego poziomu LPG w zbiorniku lub żądania lepszych osiągów (np. podczas wyprzedzania, w sytuacji, w której samochód jest całkowicie obciążony, podczas przekraczania dużych wzniesień), system może przełączyć działanie automatycznie na tryb zasilania benzyną, w celu zapewnienia zwiększenia żądanej mocy silnika;" Jeden z dilerów poinformował mnie, że automatyczne przełączenie na benzynę odbywa się po przekroczeniu 4000 obr/min. Czy użytkownicy Tipo z fabrycznym "gazem" mogą to potwierdzić? Czy takie przełączanie jest częste i uciążliwe podczas jazdy? Czy automatyczne przełączenie na benzynę jest sygnalizowane kierowcy (jakaś kontrolka, komunikat)?
  8. Na razie diagnoza jest taka, że padła stacyjka. Czekam na przesyłkę z inną. W związku z tym mam pytanie czy po przekładce potrzebne jest jakieś programowanie stacyjki, immobilisera, itp?
  9. Auto na razie trafiło do warsztatu. Jestem ciekawy diagnozy. Jak będzie coś wiadomo to napiszę.
  10. Odłączenie aku nie pomogło. Awaryjne odpalenie jest niemożliwe, bo nie świecą kontrolki na desce rozdzielczej. Wtyczka w stacyjce wygląda OK, na resztę jest już dziś za późno. Chyba pozostaje oddanie Cromy do jakiegoś magika.
  11. Kierownica się nie blokuje. Po tym jak silnik zgasł blokada nie zadziałała. Wyłącznik zderzeniowy wciśnięty, tak więc to też raczej nie to.
  12. Na desce nic się nie wyświetla oprócz zegara. Nie świecą kontrolki. Normalnie gdy wciśnie się czymkolwiek "zapadkę" w stacyjce to na wyświetlaczu pojawia się komunikat "electronic key not recognized". W tej chwili nie ma nawet tego po włożeniu kluczyka. Jednak po otwarciu drzwi działa podświetlenie napisów w stacyjce.
  13. Witam Mam problem z uruchomieniem Cromy. Silnik 1,9 Multijet 150KM. Sytuacja wygląda tak, że wczoraj wyjechałem z domu bez problemu, po kilkudziesięciu metrach zatrzymałem się, a po ponownym ruszeniu auto zgasło. Ponowne uruchomienie okazało się niemożliwe. Nie było żadnej reakcji na włożenie i przekręcenie kluczyka, tak jakby nie było prądu. Działało jednak oświetlenie wnętrza, światła pozycyjne i awaryjne. Przepchałem auto pod dom i tak zostało na noc. Rano Croma odpaliła (nawet kilkukrotnie), ale gdy chciałem wjechać na podwórko, to ponownie odmówiła posłuszeństwa. Mam wrażenie, że gdy po odpaleniu puszczam pedał sprzęgła to auto gaśnie i potem znowu nie reaguje na włożenie kluczyka. Wcześniej zdążyła się dwukrotnie podobna reakcja, ale po kilku minutach problem mijał. Sprawdziłem napięcie na akumulatorze - jest około 12,3-12,4V. Czy ktoś pomysł co może być przyczyną?
  14. Czy wszystkie Cromy 1,9 Multijet mają skrzynię M32? A jeśli nie to jak rozpoznać, która skrzynia jest zamontowana w aucie?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.