Jump to content

bob_best

użytkownik
  • Content Count

    9147
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    12h 46m 15s

Community Reputation

4 Normalny

About bob_best

  • Rank
    skarbonkowy
  • Birthday 08/30/1984

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Sosnowiec
  • Car
    mam :-)
  • Motorcycle
    nie mam

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. może przy mojej wycenie zadziałał czynnik - Kobieta pyta to golimy. Nie wiem, ale 1500zł to tez mało okazyjna cena.
  2. Ja bym zapytał czy nie pomyliłem ASO i wylądowałem w Audi. ATE na przód kosztuje ponad 500zł, ale Zimmermann czy Textar ok. 400zł wiec cena ASO to kosmos
  3. O OE zapytałem w serwisie z montażem i jak usłyszałem cenę to się lekko zaskoczyłem ze jestem w Skodzie
  4. Textara i Jurida widzę też mają w ofercie. Lepiej zestaw Zimmermann czy jednak kombinować jak u Ciebie? Z ATE klocki są nienormalnie drogie. Czy do tak lekkiego auta jak O3 nie ma co cudować i brać Zimmermann?
  5. Tak na prawdę myślę o Zimmermann bo raczej nie słyszałem narzekań
  6. u mnie się po prostu kończą hamulce. Auto ma niecałe 100kkm. Przód na pewno musi być komplet do zmiany. Tylko albo komplet albo przynajmniej klocki. Skrzypienie u mnie występuje w każdej Octavii 3 - mam przed i po lificie ale nie jest związany z hamulcami. Kiedyś nawet bylem z tym w serwisie. Gdzieś podobno wymyło smar i wtedy skrzypi. Dołożyli i pomogło na jakiś czas. Potem olałem. Słychać tylko przy małej prędkości i otwartym okine. Po lifcie jest to samo.
  7. Cześć, Mam dylemat czy warto dokładać do tarcz i klocków ATE około 30% ceny w stosunku do Brembo lub TRW lub Zimmermann? Brembo kiedyś miałem w Cinquecento i było git (ale to też było kupę lat temu)ale reszty nie znam. Ceny sprawdzałem w sklepie internetowym. Mowa o zwykłych tarczach i klockach. Żadne nacinane czy nawiercane. Auto to Skoda Octavia III 1.4tsi, jeżdżona w większości przez Żonę wokół komina ale czasem zdarza mi się pożyczyć auto i mój styl jazdy jest znacznie bardziej agresywny (ale dziejeje się to rzadko)
  8. musieli nie zmienić. Ostatnio zmieniałem i róznica w barwie po wymianie jest kolosalna a auto ma ~85kkm. Po wymianie olej deko ciemniejszy od słomkowego - po przejechaniu ok. 30km sprawdzałem.
  9. hmm.... ale wiesz, że ja będę testował jak kiedyś z Tobą Pandę? ;-)
  10. obecnie mam Dunlopa Sport Maxx RT i jest bardzo cichy. Z GY nigdy nie miałem styczności.
  11. ja pamiętam jak wiele lat temu skręcaliśmy w zimę w nieogrzewanym garażu mój silnik z @InterMan. Inteligentnie dogrzewaliśmy się piecykiem gazowym :). Silnik był bardzo mocno doprężony i potem latał do samego końca bez awarii. Wg mnie nie ma znaczenia. Silnik to było 1.1 z górą 1.2 po mocnym planowaniu; śruby dawałem nowe. To były czasy
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.