Jump to content

Gregor_BS

użytkownik
  • Content Count

    924
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    10h 45m 47s

Community Reputation

6 Normalny

1 Follower

About Gregor_BS

  • Rank
    młodociany kierowca

Profile Information

  • Lokalizacja
    Śląskie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czesc. Wyskoczyl mi blad P0138, P0140. OPCOM wskazuje na druga sonde przy kacie. Wymieniam na oryginal z takimi samymi numerami kasuje bledy i pojawia sie blad P0171+C0242+C0244. Błędy z C przypadek ?. Auto chodzi glosniej. Mocno czuc spaliny. Swiece nowe, cewka nowa. Przepustnice czyscilem w grudniu. Sprawdzilem czujnik par paliwa podłączają +12V otwiera się. Bez napięcia jest zamkniety. Memebrana w kolektorze cała - nie wciąga lewego. Zostal mi tylko przeplywomierz jak go sprawdzić? Mam jeszcze Astre J 1.4T czy mozna przelozyc przeplywke? Sprawa pojawila sie po zatankowaniu na full na orlenie, więc tez dziwne.
  2. Wygląda na to że dawno. Masakra wszystkie srodki dezynfekujące, odkażające itp poszly chyba z 200 proc do gory. Wiec 5 L baniak IPY zaplacilem 130 zł ale przynajmniej starczy na dłuzej. Do tego wziąlem taki sprzęt: https://allegro.pl/oferta/pistolet-do-konserwacji-z-dolnym-zbiornikiem-7963695958?utm_medium=app_share&utm_source=facebook i mam nadzieje ze pochodzi lata.
  3. 1. Wurth ok ale 45 zeta kosztuje mala puszka a mam 6 samochodów w rodzinie. Sama IPA kosztuje 5 L ok 45 zl. 2. Mam ropownice probowalem juz wykombinowac cos z tego ale zawsze wychodzil lipton. Choc pomysl dobry. 3. Zaworek z subaru, ciekawa sprawa jeszcze nie slyszalem. Z tym ze psika sie tylko do parownika a cala reszta, tsm gdzie siedzi filtr, kanaly itp? 4. Ogladalem juz ozonatory, mialem w planach kupic nawet zwykly FM500 ale byl drogi a teraz wszystko poszlo bardzo do gory. Wydaje mi sie jednak ze ipa bylaby najbardziej skuteczna. Wszedzie dojdzie, wszystko mozna spsikac. 5. Widzialem jeszcze film na YT jak gosc przerobil ropownice w małą myjkę do klimy. Tez ciekawe.
  4. Zbliża się wiosna trzeba zrobić porządek z klimą. W zeszlym roku klimę czyścilem tunapem i nawet bylo ok. Ale teraz chce juz to robic sam. Mam kompresor wiec wymyslilem ze sam kupię taki pistolet. Niestety szybko sie okazalo ze przerasta mnie to cenowo. Poszukalem i znalazlem "podobne" sprzęty: 1. https://a.aliexpress.com/_BS9dHR 2. https://allegro.pl/oferta/wurth-pistolet-do-dezynfekcji-klimatyzacji-8095256795?utm_medium=app_share&utm_source=facebook 3. LM ale cena nie zachęca: https://liquimoly.sklep.pl/pl/p/Urzadzenie-do-odgrzybiania-klimatyzacji/441 4. Tu więcej: https://climatools.pl/pl/c/Pistolety-pneumatyczne-do-natryskowej-dezynfekcji-parownikow/177 Do tego jakis izopropanol i chyba git? Co sądzicie , używa ktoś tego?
  5. W bravolocie taka rdza? Wcześniej tego nie zabezpieczałes niczym ? Ile lat auto ?
  6. Vredestein quatrac pro lub 5 twz ponoc ok. Chociaz powiem szczerze ze cena za 225/45/18 to lekko 2200 zl i to jest taka srednia polka. GV 4S gen 2 w tym rozmiarze to 3500 zl. Chyba juz lekka przesada nie sądzicie?
  7. Jak ci sie jezdzi na tych gumach? Jeden komplet pewnie tylko co letnie+zimowe.
  8. Kostka ma dobre 15 lat. Nie byla czyszczona i wyglada jak na zdjęciu. Mam myjkę i lance do czyszczenia kostki. Ale jakiego plynu uzyc. Ktos ma cos sprawdzonego? I pytanie czy najpierw namoczyc sprobowac poszorowac jakas miotła czy od razu ogień z myjki.
  9. Tez mialem w M32 w oplu. Nic mi to nie dalo. Moze xado cos daje ale nie probowalem juz szkoda mi kasy bylo. Jednak olej zmieniam czesto. Teraz przyszla kolej na fuchsa.
  10. To daj znac po czasie jak sie na tym jeździ.
  11. Odgrzebuje bo również szukam jakichś dobrych żarówek i w związku z tym pytania: 1) Dużo osób poleca Osram nightbreaker -> tylko tego jest z 10 rodzajów +90, 110, 150 itp -> o jakim produkcie mówimy ? 2) Te wszystkie +150% itp nie wypalają odbłyśników ? 3) Jak sie te wszystkie żarówki super hiper mega mają do jazdy w deszczu ? Widać coś ? Aktualnie mam zwykłe żarówki H7 , które świecą już 4 lata i 77 tys. i spalić sie nie chcą. Jednak potrzebuje czegoś do innego auta.
  12. A co kupiles juz ze Stanów? Sciagales na wlasną rekę czy przez posrednika?
  13. Ja ogladalem modele audi. To przecietna cena za A4 2017 to byla 12-15 tys dolarow. Oczywiscie auta bez polowy przodu. Wiec cena za sam wrak juz dosc duza. Moze kilka lat temu mozna bylo cos lepiej wyrwac bo teraz to amerykancy tez juz biznes zweszyli i ceny nie takie male. No chyba ze komu uda sie trafic i wylicytowac cos naprawde po taniosci.
  14. Przeglądam YT i jak grzyby po deszczu powstaja kanały nowych youtuberów w których pokazują jak naprawiają uszkodzone samochody kupione ns licytacjach. Pomijac fakt rzetelnosci takiej naprawy zastanawiam sie czy to sìe w ogole oplaca. Przeciez do zakupu na aukcji dochodzą jeszcze koszty domu aukcyjnego, cala logistyka na prom, vat akcyza, transport z niemiec do PL. Do tego naprawa. Jeszcze przerobienie lamp na EU. Gdzie tu sens, chyba ze ktos dla siebie robi. Ewentualnie jak sie trafi na jelenia kto to kupi.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.