Jump to content

Gregor_BS

użytkownik
  • Content Count

    787
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    4h 9m 26s

1 Follower

About Gregor_BS

  • Rank
    kierowca

Profile Information

  • Lokalizacja
    Śląskie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wlasnie dzisiaj to poskladalem do auta i jest ok. Tzn obraz nie smuzy ale czy w czyms pomaga przy cofaniu trudni powiedziec Raczej taki bajer. Kamera ma 170 stopni a jakos taki wąski kąt. No i troche maly wyswietlacz 5 cali. Ogolnie wyglada schludnie.
  2. Spróbuję podlaczyc to na krotko do aku jak radzicie. W sobote mam to montowac do auta. Gdyby to zadzialalo to dam znac czy beda jakies zaklocenia. Tylko ze ja mam na kablu nie przez wifi.
  3. Czesc. Kupilem zestaw ramka+monitor na lusterko. Podlaczylem na krotko do jakiegos zasilacza 12V - obraz skacze i wyswietla paski. Podlaczylem to tez do prostownika i tez to samo. Czy robie cos nie tak czy zestaw jest uszkodzony? Podpiecie standardowe czerwone kabelki na Plus czarne masa na minus. Zadna filozofia. A moze to musi byc w aucie podlaczone ?
  4. Poczytaj mój wątek. Da sie tez dokupic same gumki jak urwiesz.
  5. Jaki macie model tych kleberów ?
  6. Plynu ubywa ok 0,5 litra na 1000 km. Nie zaobserowalem zeby na wygluszeniu z maski byly jakies plamy. Zawsze jest dolewane do poziomu zgrzewu zbiornika (nie moge teraz sprawdzic czy ten poziom to max). To jest silnik juz wg tego co sie dowiedzialem D-CAT. problem z glowicami dotyczyl raczej modeli D-4D. Auto bylo serisowane tylko na gwarancji potem u Mietka w garazu wiec watpie zeby ASO chcialo partycypowac w kosztach naprawy. Pewnie sie wyłgają ze to model juz poprawiony. Na razie obserwujemy. Jest pomysl zeby wymienic korek. Ale co to da skoro jest CO2 wg testu w zbiorniku.
  7. Ubywa plynu w trakcie jazdy(nie duzo). Kolo zbiornika lekkie zapocenia od plynu. Test na CO2 chyba pozytywny. Auto miętolone dosc dlugo dopiero pod koniec filmu zmienia kolor. Uszczelka na 100%? Rok 2012 przebieg 180 tysia. Krajowka z firmy. Przebieg pewny.
  8. Z jakiego warsztatu ta wycena? Aso fiat?
  9. Chyba tak bedzie najlepiej. Dodatkowo mozna kupic 2 szt mlodsze.
  10. Okej znalazłem taką oponke. W zasadzis plug and play spelnia wszystkie wymagania jedyny minus to była łatana na czole. Ponizej link. Czy ktoś sie moze wypowiedziec co do jakosci naprawy. Jakos mi to drutem zalatuje. Ta siatka jakos krzywo docieta. https://allegro.pl/oferta/205-60r16-92h-michelin-energy-saver-7-0mm-7093789148 Edit: chyba to jednak nie jest na czole tylko tez z boku. Porownalem z moja opona.
  11. Ktoś mi chyba naciął oponę nożem. Głębokość tak na ok 1-2 mm. Byłem u gumiarzy jeden powiedział jeździć bo to jest małe. A dwóch odradziło i nie chciało podjąć się naprawy. Wiadomo bocznych się nie naprawia. Kupiłbym używkę w tym samym roczniku Ale... Moje mają dot 0215, indeks 92H, made in germany, ok 6,5 mm. Mam do kupienia: - Dot różny ale 2015, indeks 92V, bieżnik podobny, made in italy. - ewentualnie jakbym chciał dopasować pod indeks lub kraj produkcji to bede miał wtedy 2017r.i bieżnik np 5 mm. Oczywiście marka i wersja opony ta sama ( michelin energy saver) Co zrobić? Dwóch nie chce kupować a może powinienem ? Opona będzie z tyłu.
  12. No właśnie też tak chciałem zrobić bo nie ma co przepłacać tyle że różnica pomiędzy delphi a MM w moim przypadku jak kupowałem to było 19 zł. Więc brałem oryginał, ale teraz brałbym spokojnie MM przy rozpiętości powyżej 100 zł.
  13. Ja kupiłem tutaj: https://allegro.pl/cewka-zaplonowa-opel-astra-j-1-4-55579072-i7188388164.html?snapshot=MjAxOC0wOC0wNFQxMDoyMzo1NS4zNDNaO2J1eWVyO2VlNDg0ZGI1OWI3MTQ0MGI1NDM0ZjQ5OTdmNDE0NjVkODkwYTgxNzk0OTUxOTJlODVkODcwNzRmNWMxNzYzNjU%3D Dokładnie 369 zł, ale już gościu podciągnął cene prawie o stówe. Ale są zamienniki bremi i magneti marelli w granicy 350 zł.
  14. Ile zapłaciłeś za regenerację i jaka firma ją wykonała ? Masz pewność że korpus jest nowy a nie spawany ?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.