Jump to content

Gregor_BS

użytkownik
  • Content Count

    944
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

20 Normalny

1 Follower

About Gregor_BS

  • Rank
    młodociany kierowca

Profile Information

  • Lokalizacja
    Śląskie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wymienię ją w ciemno chociaz tania nie jest ( zamiennik lemfordera 120 zł szt.). Może faktycznie macie racje, tym bardziej ze tak jak mówiłem często zdarzało mi się podnosić auto żabą o tą własnie tuleję.
  2. Huntera robiłem na 17. Nic to nie dało a zapłaciłem 200 zł. Zmiana opon kół też średnio. Może ciutke lepiej. Podnośnik z właczonym silnikiem byłby ok może cos by wyszło. Nagrałem film a propos przedniego wahacza i jego tylnej tulei. Wg Ciebie jest to ok ?
  3. Tak półoscie mają tłumiki drgań. Są na swoim miejscu. Nie wiem jak sprawdzić przegub. Jak ruszałem całą półosią to nie było żadnego luzu (ani w pionie ani w poziomie). Na skręconych kołach nic nie zgrzyta. Serio kończą mi się już pomysły na to. Nie jest to może bardzo odczuwalne ale jednak. Pamiętam jak jechałem nad morze w zeszłym roku to 150 km/h nie schodziło i auto jechało jak po sznurku. Teraz 120 to katorga. Jak miałbym pewnośc że to coś z kołami to kupuje nowy komplet ale nie chce iść w koszty bo na 17 też było tak samo. Zaczęło się od czyszczenia tarcz po przyjeżdzie z nad morza. Może
  4. Nie ma szans. Wszystko dokładnie wyczyszczone ( przylgnia felg + tarcze które sa nowe). Piasty też były wyczyszczone do gołego. Przypominam że na 17 też miałem to samo ( aktualnie 16). Opony Michelin Energy Saver rok 2015. Nigdy nie sprawiały kłopotów. Felgi proste po renowacji. Pozostaje mi na pewno SKP ale dopiero za 3 tyg bo mam przegląd. No tylko co jak diagnosta powie "wszystko ok". Dalej się będę musiał bujać z szukaniem. Lessero jesteś z SBL - wiesz gdzie w pobliżu sprawdza i ustawią mi ewentualnie geometrię ? Ale nie chce jechać do żadnego kowala.
  5. Drgania są juz od najnizszych predkosci typu 40 km/h a im szybciej tym gorzej. Zmiana cisnienia w oponach nie daje zadnych zmian. Dodatkowo odczuwam jakby zwiekszone drgania w przypadku wiekszego cisnienia. Kolejny niuans to jak samochod stoi w garazu na betonie i wyjade nim po nocy to jest duzo gorzej niz jakby stal na noc na trawie. Wyglada to jakby cos się ewidentnie odksztalcało. Gumy na przegubach ok, obie pólosie bez luzow szarpalem nimi i nic. Nie mam czujnika zeby sprawdzic bicie tarcz ale przy hamowaniu niv sie nie dzieje. A caly komplet jest nowy. Au
  6. W lato zeszlego roku kupilem komplet felg i opon. Uzywane stan niezly. Rozmiar 17. Przed zalozeniem przejechalem trasem autem w tydzien 1500 km. Wszystko bylo ok. Rozebralem wszystkie koła i stwierdzilem ze przeczyszcze jeszcze hamulce tarcze klocki itd. Pomalowalem zaciski i zalozylem kola. Od zalozenia zaczsly sie wibracje od ok 70 i walka z przeklaladaniem wywazaniem prostoeaniem kol itd. Kupilem nawet nowe opony i wymienilem tarcze, klocki. I nic. W koncu sie wkurzylem i wrocilem do starych felg i opon na ktorych auto jechalo jak po stole. Drgania sa takie same tyle ze wibruje przy wieksze
  7. Dzień dobry Państwu Odebrałem felgi z Firmy Marex w Tychach. W załączeniu zdjęcia. Koszt 550 zł. Byłoby 450 gdybym zdecydował się nie piaskować środkowej części felgi którą przykrywa opona ( wtedy jest taniej). Nie chciałem jednak aby wyszło to lak w poprzedniej "regeneracji". Generalnie jestem zadowolony. Facet który malował mi te felgi za pierwszy razem odezwał się do mnie i ma oddać mi kasę.
  8. Tu mój wątek. Głowicę mam nieutwardzaną. Przejechałem na lpg ok 40 tys na LPG bez żadnego checka i problemów. Faktycznie najważniejsze ogarnięty gazownik. Auto dalej służy. Jak masz pytania wal. PS. Dalej tą astrą śmigasz? Pamiętam twój manual na wymianę oleju w skrzyni F17
  9. Sprawdz tak jak tu na filmie. Bo cos czuje że to może być membrana w pokrywie zaworów. Jaki tam masz przelot 170 tys ?
  10. Cos Ci wyszło po drodze, jakieś grubsze naprawy ? Chociaz to pewnie od farta zalezy.
  11. Czy ktoś kiedyś kupił samochód z autohus.de z niemiec ? Większość to wiadomo polizingówki z nakulanym przebiegiem , ale widziałem tez auta z przebiegiem 60 tys itd. Cenowo wiadomo że droższe jak od niemca z pod domu i turka, ale może pewniejsze? Czy jestem w stanie kupić tam samochód bez znajomości języka niemieckiego ( po angielsku się dogadam)? Czy ktoś od nich jest w stanie załatwić mi tablice i ubezpieczenie tak żebym mógł wracać autem na kołach bez konieczności jazdy po urzędach itp? Czy auta pomimo przebiegu są w miarę pewne ( czyli nie kręcone i nie zataj
  12. Odkręć kurek, niech stary olej spokojnie skapuje. Zrob sobie kawe, zjedz ciastko. Zakrec kurek zalej nowy. Ja tak robie zawsze. Po godzinie najgorszy syf nawet zlatuje. A to co na koncu jest zawsze najgorsze.
  13. Ale opinie mają średnie na necie. Masz jeszcze jakieś zdjęcia - podeślij na [email protected]
  14. Felgi 16. Oryginał opel. Cena 450 wydawało mi się tanio bo deloch w sosnowcu chcial 750. Kolor raczej nie premium. Jakis silver brokat coą takiego. Po odebraniu skontaktowalem się niestety mądry polak po szkodzie z gościem ktory tez tam "regenerował" i przyslal mi takie zdjęcia jak ponizej. Shadow Chrome ktory pozniej zamienial na jakis standard srebrny. Facet jest ewidentnym paprokiem. Pluje w brode ze wczesniej goscia nie sprawdzilem dokladnie.
  15. Chciałem tanio to mam tanio. Niestety nie mam paragonu ani żadnego dowodu zakupu. Liczę się z ponownym lakierowaniem - bardziej chodzi mi o to czy skoro facet tak spieprzył malowanie to czy nie uszkodził w jakiś sposób struktury felgi ( np po wygrzewaniu czy nie będą biły itp). Już wszystkiego się można spodziewać po takiej robocie. "Zakład" który to robił: Lakiernia Proszkowa Harres - Strona główna | Facebook Jakby ktoś popatrzył na zdjęcia ( jak ja) to nie ma się do czego przyczepić. Jak się przyjeżdża na miejsce to faktycznie dziupla, ale wiele osób
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.