rafal77
użytkownik-
Liczba zawartości
61 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Lokalizacja
jelcz-laskowice
rafal77's Achievements
zielony listek (8/20)
0
Reputacja
-
Koniec końców i z moją AG czas się pożegnać.Krótko podsumowując 8 lat (nie licząc przeglądów obowiązkowych) 1 raz była w warsztacie na wymianie końcówki i zbieżności.Wszystkie wymiany, naprawy byłem w stanie wykonać własnoręcznie,i to najbardziej cieszy .Obecnie jest wystawiona na sprzedaż http://otomoto.pl/oferta/opel-astra-opel-astra-g-1-6-8v-75-ps-lpg-elegance-klima-ID6y62I5.html Niestety przesiadka do konkurencji - następny pojazd jest ze stajni Forda (fiesta 1.0 ecoboost) Serdecznie dzięki za wszystkie rady - 95 % wiedzy jest Od Was Pozdrawiam Wszystkich. Z sentymentu na pewno będę zaglądał do tego kącika
-
> W złączce jest oring. Wymieniałeś go? Jeszcze nie. Czy taki oring kupię w ASO? Większość sklepów oferuje węże z szybkozłączką.
-
-
> Mam mokry dywanik kierowcy i myślę że to właśnie jest wina tego połączenia. > pzdr Niekoniecznie będzie to wina uszczelek przy nagrzewnicy. W moim przypadku cieknie na szybkozłaczkach ,które widać w komorze silnika i po rurkach leci do środka które są pochylone do dołu,później wrzucę zdjęcie
-
Jak w temacie.Większość porad jakie znalazłem dotyczą wymiany uszczelek przy nagrzewnicy ale tam jest ok.Jest szansa zreanimować stare szybkozlaczki czy trzeba kupić nowe przewody z szybkozłączkami ?
-
Dzisiejsze poranne uruchomienie silnika , to było to co chciałem usłyszeć.Zero klekotania,brzmienie takie jak w dniu zakupu (6 lat temu). Jeśli macie podobne objawy to polecam zacząć od popychaczy ,oczywiście jeśli zrobicie to sami to jest to praktycznie bezkosztowe (nitro 1 litr,papier ścierny i prosty przyrządzik).
-
Witam,też od dłuższego czasu miałem stukot (jak diesel) przy porannym uruchomieniu silnika i przez kilka minut jazdy- do momentu aż się nie nagrzeje.Dzisiaj znalazłem kilka godzinek (5) i zabrałem się do roboty. Korzystając z podpowiedzi z poniższego linku http://www.samnaprawiam.com/poradniki-3913-czyszczenie-hydropopychaczy-opel.html przeczyściłem wszystkie hydropopychacze i wymieniłem olej. Efekt jest taki że silnik pracuje dużo ciszej na ciepłym silniku ,zobaczymy jak będzie rano. Nie zrobiłem żadnych zdjęć z zabiegu ale zamiast benzyny ekstrakcyjnej użyłem nitro ( znacznie lepiej rozpuszcza nagar) do szlifowania gładzi był używany papier 500,800,1200
-
Efekt w załączniku post wyżej,niestety nie zrobiłem foty przed operacją
-
Dzisiaj,korzystając z chwili bez deszczu zabrałem się za jedną lampę(hella) która wyglądała jak po piaskowaniu,Druga lampa o dziwo wygląda całkiem nieźle.Cała operacja trwała 1,5 h bez pośpiechu.Materiały to papier wodny 500,800,1200,2500 + pasta tempo
-
jakieś dwa lata temu może krócej założyłem D&D ale od kombi.Prześwit jak z fabryki i wsteczne lusterko w końcu sie przydaje .Wcześniej siedział tył jak po tuningu(dodam że mam założoną butle w miejsce koła zapasowego) ,ale wg mnie nie ma to zbytnio wpływu.Jak na razie wszystko jest ok
-
> Poszukuje piasty tylnej na 4 sruby bez ABS-u. SKF ew. FAG
-
> Raczej mówiąc o Z20LET i Z20LER, to są to bliźniacze jednostki. Z20LEH ma już inne tłoki, wałki, > turbo, zawory i osprzęt To tak na marginesie A jak wygląda sprawa z zaworami(regulacja hydrauliczna czy płytki)?
-
> Chyba od tego zacznę już sprawdzone ,brak ciśnienia i nieszczelność ,na razie nie wiadomo gdzie .Nabita na nowo klima z kontrastem-na razie 180 pln
-
> ja bym zaczął od sprawdzenia czynnika w układzie, > brat Chyba od tego zacznę
-
> byc moze to sterownik wentylatorow padl? > sprezarka podlaczona bezposrednio z nim. nie ma bezpiecznikow oddzielnie. A gdzie on się znajduje?