Jump to content

chris_66

użytkownik
  • Content Count

    11597
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

796 Przezacny kompan

About chris_66

  • Rank
    człowiek
  • Birthday 07/17/1966

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    warszawa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Te z klejem są ok. Pod warunkiem użycia opalarki i dobrego opieczenia. Zapalniczka bardziej szkodzi niż pomaga
  2. Tak Tak Wolę zaciskane [emoji106]. Czasem z braku miejsca używam lutowanych. Oba równie dobre z małą przewagą zaciskanych
  3. działa, co prawda nie w samochodzie ale w maszynach budowlanych od kilku lat w aucie też parę razy robiłem na filmiku gościu robi błąd że nagrzewa punktowo a nie całościowo jest jeszcze opcja rurek zaciskanych termokutczliwych z klejem https://allegro.pl/oferta/szybkozlaczka-termokurczliwa-0-5-1-5mm2-50-sztuk-8467422041?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_pla_czesci-samochodowe&ev_adgr=Części+samochodowe+-+Układ+elektryczny,+zapłon&gclid=Cj0KCQjw7pKFBhDUARI
  4. zawsze jakiś punkt zaczepienia jest, dzięki
  5. macie jakieś do polecenia brakuje netu, kablówki i prądu a to chyba jedyny w miarę szybki i prosty sposób na rozwiązanie okablowania w domu
  6. taki programator do gniazdka , mechaniczny, czyli z tarczą i zapadkami dookoła gniazdka działa tylko jak jest prąd , jak zanika to się zatrzymuje , potem kontynuuje
  7. myślisz, że krawędzie błotników mają aż taki wpływ na bezpieczeństwo no dobrze, przyznam się, że progi przy przednich kołach też korodują, tak mniej więcej 5-10cm reszta bez korozji - i spód i góra
  8. to akurat nie przeszkadza, ma jeździć 100 KM w dieslu, idzie jak zły a pali tyle co nic kupiłem młodemu , bo było na sąsiadniej ulicy i od pierwszego właściciela jeździ bez żadnych inwestycji - mam wszystkie faktury i nie potrzeba nic robić nawet OC po przepisaniu na młodego do lutego 22 mam bez żadnej dołaty za młodego kierowcę
  9. tego nie brałem pod uwagę, muszę przedyskutować temat czy dało by się np zassać to z garażu obok (taka namiastka zamkniętej komory spalania)
  10. tak na szybko popatrzyłem na ofertę termetu otwarta komora - 2300 i nie ma innej ofery kondensat 3000+ i jest wybór instalacja, podejrzewam że w podobnej cenie da radę oganąć przeróbka komina/wentylacji to dodaktowy koszt - bliżej nieokreślony jeżeli mam liczyć na wyzerowanie inwestycji po 10 latach, a przy przeróbce komina powiedzmy 12-13 to raczej nie widzę sensu obecnie termet do CO działa bez zająknięcia mimo 10 lat na karku trochę brakuje CWU wieczorem przy kąpielach
  11. podłączę się pod temat ale pod kątem kondensacyjny kontra otwarta komora bo jest teraz otwarta komora i boiler oddzielnie myślę nad wymianą na dwufunkcyjny zostać przy otwartej komorze bez przeróbek komina czy wymienić na kondensacyjny i związany z tym grubszy pierdolnik czy oszczędności będa zauważalne żeby zainwestować w kondensacyjny czy nie warto ?
  12. mam od lat wielu , bez problemów
  13. kupiłem RIWALL KOX L5 170BAR , 280 zł nie majątek sprawdzona i działa za taką cenę i taką gwarancją chyba jestem zadowolony
  14. przekładka silnika to jednak trochę pracy plus niewiadoma co kupisz IMO oddać jak stoi i zapomnieć o tamacie bo liczenie , że skoro cenią się za 10 to odejmiemy silnik za 2 i robociznę za 1 to w życiu nie sprzeda się za 7 , trzeba będzie spuścić i liczyć że trafi się klient za 4-5 IMO dać ogłoszenie i oddać pierwszemu chętnemu
  15. proszę bardzo oryginalny produkt za ok 1000 ojro na 3 T w kolegi w garażu działa już kilkanaście lat http://autolift3000.pl/autolift-3000/ te z allegto to wersja dla dzieci do 1,5 T - różnica jest kolosalna w wykonaniu i samopoczuciu użytkownika
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.