Jump to content

raf7

użytkownik
  • Content Count

    898
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normalny

About raf7

  • Rank
    młodociany kierowca
  1. > jaka w końcu była przyczyna ? czujnik? tak > czemu tak czesto leci - coś nie tak... nie wiem (mechanicznie na bank nie jest jakoś narażony na uszkodzenia mam od zawsze nadkola i osłonę chłodnicy) wpierw był oryginał, potem zamiennik KW Italy, póżniej MM Sen 8K, i teraz znów taki sam. Najwidoczniej jest to jeden z najczulszych punktów cento jeżeli chodzi o układ zapłonowy.
  2. > sprawdziłem czujnik multimetrem M830B i przy takiej temperaturze jak teraz 20st przy wtyczce modułu > Pin 1/2 > pomiar wachał sie 792-802 > udało mi sie odpalić silnik, po zgaszeniu po tym wskazania były 735-767 > po 10 minutowej jeździe (silnik gorący) 735, 809, 930 i najwięcej pokazał 1029 > dodam, ze zawsze był problem z paleniem zimego, jak ciepło za oknem to miał humor i jakoś palił, > wydaje się że mamy winowajce. > Możecie mi jeszcze podać rozmiar odstępu elektrod w świecach, bo jak ustawie czujnik GMP, a ma się > szczelinomierz, to ś
  3. > Dostałem, jak twierdzi właściciel oryginalne nadkola, ale niepokoi mnie jedna rzecz. Czy na prawym > nadkolu jest taki wywietrznik co ma nim powietrze uciekać z wentylatora?? Bo w zamienniku > miałem, a w oryginale nie pamiętam, zobaczy ktoś u siebie?? w Cinquecento na 100% nie ma i nie było żadnych otworów niezależnie oryginał/zamiennik
  4. > Nigdy nie było oryginalnych nadkoli do sc/cc, ewentualnie były krótkie na tył, fiat nigdy nie > produkował nadkoli plastikowych... nówki z salonów w 1993 i 1994 mogły mieć zarówno tylne jak i przednie nadkola, tam samo błotochrony, tylne w standardzie, domawiało się tylko na przód. Jeśli chodzi o nadkola to plastik oryginałów był koloru czarnego taki mocny ciemny, (od środka naklejana była znajoma naklejka FIAT/LANCIA), wykonane były ze sztywnego plastiku, nie taki jak dziś robią mięki. Mam do dziś osłonę pod alternator (kosztwała kiedyś majątek 165zł). Kupiłem kilka lat temu z
  5. > ten miernik co podałeś to ma zakres do 200 ale MEGA om więc jak ci na żadnym zakresie nie wskazuje > rezystancji to albo czujnik spalony albo kabel sprawdziłem czujnik multimetrem M830B i przy takiej temperaturze jak teraz 20st przy wtyczce modułu Pin 1/2 pomiar wachał sie 792-802 udało mi sie odpalić silnik, po zgaszeniu po tym wskazania były 735-767 po 10 minutowej jeździe (silnik gorący) 735, 809, 930 i najwięcej pokazał 1029 dodam, ze zawsze był problem z paleniem zimego, jak ciepło za oknem to miał humor i jakoś palił, wydaje się że mamy winowajce. Możecie mi jeszc
  6. > w pierwszej kolejności bym sprawdził czujnik , rezystancja ok 700 ohm , sprawdz tez odegłosć > czujnika od znaczników koła pasowego powinna zawierać się między 0,5-1,5 mm. ponadto sprawdz > czy a koła nie odpadł jeden ze znaczników - tam ich chyba 3 są dzięki za podpowiedź, czyli wpierw muszę zaopatrzyć się w lepszy multimetr bo ten DT9208A nie ma takiego zakresu, po ustawieniu na 200Om, pokazuje cały czas 1 z lewej strony. Sprawdziłem też dodatkowo wszystkie kable (igłą) cewka moduł, moduł czujnik i są na 100% przejścia. Raczej wszystko idzie w kierunku czujnika, jakaś dzi
  7. cienias od 3 dni stoi i nie pali. W związku z tym może ktoś mnie uświadomi, czy za brak iskry odpowiada czujnik położenia wału (nieprawidłowy odstęp, uszkodzenie wewnętrzne)? Wymienione 2 cewki, nowe kable magnetti, świece ricambi, sprawdziłem też napięcie i dochodzi do modułu. Posprawdzałem też dwa przewody idące od wtyczki czujnika do modułu pin 1 i pin 2 i są ok. Wiem, że można sprawdzić rezystancje czujnika ale miernik mam kiepski tylko do 200Om i potrzebuje potwierdzenia że to on odpowiada za brak iskry, czy szukać gdzie indziej rozwiązania.
  8. > Ale Ty masz 899, a to zasadnicza różnica ano, czyli w 1.1 pomóc może spiłowanie nóżek, bo uszczelka sama, pomimo, że będzie nowa nie ściśnie pokrywy z głowicą tak jak przy pierwszym montażu.
  9. inni (czytaj ja) w ogóle nie piłują, tylko wszystko czyszczą wycierają do sucha, dają nową uszczelkę i nic nie cieknie przez lata, miesiąc temu wymieniałem klawiaturę z popychaczami i do dziś sucho.
  10. Mam taki oto zestaw: Uniden Pro 520XL + Hustler IC-100 Jestem strasznie zadowolony z tego zestawu, radyjko znakomicie spisuje się w trasie, jak i w mieście. Antena mała wchodzi bez problemu do bagażnika. Zasięg 13km - sprawdzone.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.