Jump to content

Markin

użytkownik
  • Content Count

    8808
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3641 Człowiek - do rany przyłóż

1 Follower

About Markin

  • Rank
    mistrz kierownicy
  • Birthday 02/23/1971

Profile Information

  • Lokalizacja
    Wrocław

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Barumy 2 z tego co pamiętam gwizdały. Przyspieszaniu na nich towarzyszył dźwięk, jakby turbina się wkręcała na obroty
  2. Markin

    Wraca WRC

    Citronowie zaczęli kombinacje już w 2008
  3. Markin

    Wraca WRC

    Taaaa..... I będzie tak: Ciiiiiiiiiszszszszaaaaaa....... Dobrze, że tam Subaru robi ambient.
  4. Markin

    Wraca WRC

    Na razie wszyscy stawiają na Tanaka w Estonii.
  5. Markin

    Wraca WRC

    Rozmnożyli eliminacji... Jak Sainz zdobywał mistrzostwo, to też chyba tylko 8 ich było. Tylko punktów mniej dawali.
  6. Markin

    Wraca WRC

    Ze wszystkich sportów motorowych ten jest najbliższy normalnej jeździe samochodem
  7. Markin

    Wraca WRC

    Tym razem Estonia. Trochę jak Finlandia, trochę jak Polska. Długa skrzynia będzie bardzo pożądana:
  8. Grzesiu Grzyb ze "żmiją na własnej piersi wychowaną" Co to za wynalazek?
  9. Kolega w poście wcześniej powinien dodać, że "słabo się grzeją zimą na postoju". Po ruszeniu wskazówka momentalnie w górę, tak jak u Ciebie
  10. Akurat oplowskie silniki z T są kiepskie do tego porównania, bo generalnie mają opnie mułowatych i dużo palących.
  11. Mój od 1500 obr/min "ciągnie jak głupi" do 5000 +/-. 140 km/h mam przy równo 3000 obr/min na 6-tym biegu.
  12. W Skodzie Scala to samo Mam wrażenie, że obecni designerzy wnętrz samochodów uważają, że współcześni korowcy nie zajmują się niczym innym, jak gapienie się w te ich telewizorki, czasami tylko zerkając na drogę i dlatego tablety maja być jak najwyżej, przesuwając w inne miejsca resztę wyposażenia. Na tym obrazku nawiewy powietrza wylądowały na wysokości, na której służą chyba chłodzeniu nabiału kierowcy.
  13. Na 99% problem z czujnikiem. Miałem to samo w Fabii. Na autostradzie, temp 90 stopni, nagłe spłynięcie wskazówki o 20 stopni, potem powrót na 90. Później zaczęły się problemy z odpaleniem auta z nie w pełni nagrzanym silnikiem: 1. przejechany krótki odcinek, silnik nie w pełni nagrzany, 2. silnik w pełni rozgrzany, wyłączony, ale nie zdążył do końca ostygnąć przed ponownym uruchomieniem 3. mega upał (~40 st.) W czasie uruchamiania komp lał paliwo, jakby było - 10 stopni, silnik "tonął" w nadmiarze benzyny. Komp podpięty do auta nie pokazał żadnych błędów. Po wymianie
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.