Skocz do zawartości

slawek1234

użytkownik
  • Liczba zawartości

    161
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    częstochowa

slawek1234's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. Potwierdzam , u mnie minęło rok i drugą i tak musiałem wymienić , czyli lepiej słuchać rad tych co przeżyli już te awarie
  2. Witam! Potwierdzam , linki wymienione , hamulec bierze równiutko na obu kołach.
  3. Tak zrobię , założę nowe , dzięki !
  4. Linek nie wyciągałem , ale szarpałem je przy kole i chodzą lekko , bez zacięć , może faktycznie do wymiany , jak już wyciągać to kupić już nowe i założyć. Albo zamienić stronami , i ten uchwyt w kabinie się wyrówna , troche mnie to dziwi bo ręcznego prawie nie uzywam , a tu by sie linka wyciągła , widać chyba ze te linki sa zrobione z nie wiadomo czego.
  5. Niestety na tych wajchach przy zaciskach nie ma co regulować , bo tam gdzie przestawiłem, to po paru razach sprężyna nie odbiła bo kąt się zrobił za mały i ścisnęło sprężyne. Wróciłem tak jak ma być , prawe 4 ząbek , lewe 7 ząbek blokuje koło. Więc wróciłem że ten płaskownik przy naciągu linki jest znowu krzywo , może tak ma być , w sumie jak się przekrzywia to niweluje ewentualne róznice w długości linek , jak np. sie troche wyciągną.A czy w ogóle powinien łapać równo na kołach ?też nie wiem
  6. sprawdziłem mocowania linek - oki wyregulowałem aby był jednakowy naciąg linek obu kół (zrobiłem to ustawiając te wajchy od ręcznego co ciągnie linka przy zaciskach) , to widać na tym płaskowniku gdzie mocowane są linki , tam gdzie nakretka regulacyjna,(jak się przekrzywiał ten płaskownik to skok był bardzo różny na zacisku np. zaciągając na 1 ząbek,u mnie na prawym kole był dwa razy większy) teraz jak się naciąga ręczny linki ciągna równo , płaskownik też równo się układa. Ale i tak prawe koło blokuje na 5 ząbku a lewe na 7 Takie mam wrażenie że u mnie linki to się skróciły , chyba że się robią jak guma do majtek , to rzeczywiscie do wymiany , olałem to nie mam nerwów już
  7. ale linki są połapane w grodzi koło uchwytu ręcznego takim płaskownikem, tam gdzie jest regulacja naciągu linek , który jest ruchomy i niweluje minimalne róznice , u mnie ten płaskownik nie jest równo tylko rzeczywiście od strony prawego koła gdzie łapie na 3 ząbku jest bardziej odchylony w kierunku przodu auta
  8. jest tak samo , w tym samym położeniu zastanawiam się czy w samym zacisku, w środku może się coś przestawić,nie wyciągałem tego mechanizmu od ręcznego z środka ponieważ jest tam dziwne zabezpieczenie w postaci segera , nie mają dziurek na koncu żeby tymi specjalnymi kleszczykami sciągnąć, tylko inne jakieś i zrezygnowałem . Rozruszałem i jest oki , może to kwestia założenia tych dzwigni po czyszczeniu z powrotem co ciągnie linka , ale co tam można żle założyć ?
  9. linki pracują idealnie , zaciągają w tych samych pozycjach ręczny hamulec , obserwując położenie dżwigni którą ciągnie linka na jednym i drugim kole.
  10. Jak wszystkim wiadomo lubia sie dzwignie co ciągnie linka zacierać, u mnie tak się stało. Postanowięm wyciągnąć całe zaciski , rozebrałem ,wyczyściłem, wymieniłem oring tłoczka i osłonke tłoczka i śmiga wszystko. Co mnie zaskoczyło? Lewe koło po zaciągnięciu hamulca ręcznego blokuje koło na 6 ząbku a prawe na 3 ząbku , i nie wiem jak to wyregulować ? Przecież się linka nie skróciła na prawym kole.Dzwignie na zaciskach co ciągnie linka w tych samych pozycjach na zwolnionym ręcznym i zaciągniętym, czy ktoś ma jakieś sugestie ? z góry dziękuje , założyłem ten temat na fiat Bravo ale niikt nie jest w stanie nic mi zasugerować.
  11. Jak wszystkim wiadomo lubia sie dzwignie co ciągnie linka zacierać, u mnie tak się stało. Postanowięm wyciągnąć całe zaciski , rozebrałem ,wyczyściłem, wymieniłem oring tłoczka i osłonke tłoczka i śmiga wszystko. Co mnie zaskoczyło? Lewe koło po zaciągnięciu hamulca ręcznego blokuje koło na 6 ząbku a prawe na 3 ząbku , i nie wiem jak to wyregulować ? Przecież się linka nie skróciła na prawym kole.Dzwignie na zaciskach co ciągnie linka w tych samych pozycjach na zwolnionym ręcznym i zaciągniętym, czy ktoś ma jakieś sugestie ? z góry dziękuje
  12. Płyn wymieniony , właściciel bedzie spał spokojnie , klucz oczkowy 11 na tyle na odpowietrznikach ,zaskoczyło to mnie,nie miałem trzeba było lecieć do sklepu , wyglądało na 10. Na przodzie 8 , do świętego spokoju wymieniałem przy włączonym zapłonie , metoda od najdalszego koła , parę razy pompowanie pedałem , potem pedał do dechy . odkręcam odpowietrznik , trochę zleci , zakręcam , znowu pompowanie itd. aż do czystego. Oczywiśćie wyssałem strzykawką płyn ze zbiorniczka , zalałem świeżym ATE 200 , wiem leją ATE SL , ale lepkość Ate 200 to 1400 , zalecana Tutella ma 1260 , a Ate SL ma 700 ,to który jest bliżej ? Teraz bym się z tym sam nie pier...ił , wyniosło mnie ok 55zł , kupiłem płyn, wężyk przezroczysty , strzykawkę , klucz oczkowy 11 na tył, dwa piwa heh |Wszysto oki , robota żadna ale teraz bym pojechał na automat koszt 60 zł z płynem , ale mądry polak po szkodzie Zaznaczam że mam wersję Emotion , czyli ze wszystkimi bajerami,nie opłaci się wymieniać samemu , aha do sprzęgła się nie dotykałem mam to w d..ie
  13. płyn kupiony to go nie wyleję , teraz też bym tak zrobił , jakieś rady może
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.