Skocz do zawartości

Karo

użytkownik
  • Liczba zawartości

    369
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Pionki

Karo's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

3

Reputacja

  1. > Żartujesz sobie? > [edit] > OK, może być wybuchowe ale to nie te gazy, tylko np. gaz pędny: difluoroetan; Nie, nie żartuję sobie Czytać
  2. > smrodu nie czułem, więc uważam, ze się mylisz. Zarówno propan jak i butan jest bezwonny. I są składnikiem powietrza w spraju.
  3. > To jest dokładnie to samo, co w > akwarystyce się stosuje? Gdzieś ktoś kiedyś mówił, że powietrze w spraju do czyszczenia komputerów będzie lepsze. Do dostania w każdym dobrym sklepie komputerowym
  4. > a myślałem że tylko fiat w seicento 1.1 mpi takie patenty robił Nie tylko W Sienie również taką konstrukcję zastosował
  5. > Za tymi słupkami, zwłaszcza w Golfie, spokojnie mogą się schować aż 2 dość blisko idące osoby. > I nieszczęście gotowe. Kto to wymyślił? Suzuki SX4/Fiat Sedici to samo albo i gorzej Nie wiem jak to przeszło homologację? Ja bym nie dał.
  6. > od tego sie zaczelo, ale ciut mniejszy i silnik 1,6 w korku w miescie.... :-( budzetowo tez ponad Szkoda, bo się chyba łapie na wszystkie wymagania. Klasa B, około 4m, szeroki, brak bagażnika, w korkach 11l gazu się zmieścisz, wjedzie na każdy krawężnik, na trasie da się pogonić. Fakt nie będzie tanio bo w miarę młode. Ale na miasto ideał, jak by co polecam
  7. > Co polecilibyście, z czym macie/mieliście do czynienia? Suzuki SX4 / Fiat Sedici chyba spełniają wszystkie wymagania. No na pewno co co braku bagażnika Miejsca w środku według mnie jest sporo.
  8. Karo

    Suzuki SX 4

    > o gustach się nie dyskutuje akurat sedici to kupa sx4 wygląda lepiej Rzeczywiście o gustach nie powinno się dyskutować, ale Sedici ze swoimi szerokimi plastikami na drzwiach wygląda dużo bardziej rasowo od Suzuki
  9. Karo

    Suzuki SX 4

    > Zauwaz, ze w zaleznosci od wysokosci fotela oparcie, tez innaczej lezy Nie wiedziałem, ale nawet nie wiem w jakim położeniu mam ustawioną wysokość fotela. Jak raz ustawiłem tak mi pasuje > W trasie przeszkadza, tez bol stopy od wciskania gazu - jakos tak beznadziejnie to zaprojektowali > (mnie to juz nie martwi, zalozylem tempomat Zapomniałem o pedale gazu. Strasznie mnie to wkurza. Po 100 kilometrach przejechanych, prawa noga mi drętwieje. > Jak rodzice mieli duze fiata to na chleb mowilem beb ale pamietam, ze lykal olej i ciagle sie > gotowal Dwa osobiście ujeżdżałem, jakieś sto lat temu. Jednego krótko bo mi się bardzo szybko popsuł (na drzewie) Ale poza tym samochodzik pierwsza klasa
  10. Karo

    Suzuki SX 4

    > Zgadzam sie z kolega Sa jednak sytuacji gdzie taka regulacja fotela to MEGA PLUS No nie wiem, może w wózkach widłowych A tak poważnie, to mam trudną sytuację bo użytkuję samochód razem z ojcem. On woli bardziej leżącą pozycję aj jak na krześle. Jemu wisi czy ma parę stopni w te czy we wte, mnie szlak trafia jak mam troszkę inaczej Chyba załapałem o te sytuacje Znaczy damsko męskie sprawy i szybkie przerobienie na leżankę Chyba Duży Fiat miał fajne rozwiązanie, o ile dobrze pamiętam. Szybka regulacja przy podniesieniu dźwigni pod siedzeniem i mikro regulacja przy obrocie tejże?
  11. Karo

    Suzuki SX 4

    > Siedzenia wygrywają w kategorii "Najniewygodniejszy taboret XXI wieku." Co do siedzeń mam mieszane uczucia. Z jednej strony całkiem wygodne, ale jak się uda wyregulować pochylanie oparcia. Dla czego jak się uda, bo mają najdurniejszą jaką się da wy myśleć regulację na świecie Dźwignia plus skokowa regulacja na trybikach. Zresztą , nawet jak by były super wygodne to i tak by człowiek tego nie docenił bo hałas psuje całą zabawę z jazdy. Samochód nie na trasy, miasto pierwsza klasa.
  12. Karo

    Suzuki SX 4

    > Takie plany zakupowe:) Silnik chyba raczej benzynowy.Jak myślicie. Mam benzynę 107 konną i jest troszkę słaba, głównie na trasie ale jestem zadowolony z niej. Jeździłem 120 konną wersją i za bardzo różnicy nie czułem. > Jak jest realizowany napęd 4x4 > jest tam jakas przekładnia łańcuchowa czy typowa skrzynia rozdzielcza.Napęd AWD włacza się > przyciskiem czy automat.Wszelkie podpowiedzi mile widziane. Napęd jest dołączany przez suche sprzęgło sterowane elektronicznie. Są trzy tryby pracy napędu: na przód, automatycznie dołączany tył i spięte 50/50 do prędkości chyba 60km/h. > Jak na pierwszy rzut oka > rozpoznać czy jest to wersja 4x4 czy 4x2 4x4 powinno mieć przełącznik trybu pracy z kontrolką w zegarach, wał napędowy i tylny most
  13. Karo

    Ściągacz sworzni

    > Tylko jakie to ma znaczenie? Przecież 95% przypadków kiedy trzeba zdemontować sworzeń to jego > wymiana. Chyba troszkę przesadziłeś z tymi procentami. Często trzeba wyciągnąć półoś albo makpersona, a sworzeń zostaje. Jak jestem u mechanika to w większości takie operacje widzę, znaczy trzeba wypiąć sworzeń a nie wymienić
  14. > Dla zwolenników "nie smarowania"--co powiecie o śrubach głowicy silnika, tam jest wyraźne zalecenie > smarowania olejem gwintów jak również łba śruby czy podkładki i jakoś nie słychać, by śruby > puszczały Już miałem lecieć i czyścić śruby ze smaru ale mnie troszkę uspokoiłeś. Bo od paręnastu lat smaruję śruby czym tylko mam pod ręką, byle tłuste było (ostatnio jakiś ŁT). Różne samochody, nic mi się nie luzowało. Tylko delikatnie maziam co by mi na hamulec nie ściekło
  15. Karo

    niewygodne fotele

    > 2. Subaru Legacy Outback 2.5i 2005r (welur, manualna regulacja) > za krótkie siedziska To samo Forester. Jak siadłem pierwszy raz to miałem wrażenie ze spadnę Fotele obszyte skórą, nie wiem jak materiałowe. I jeszcze podłokietnik. Nie wiem po co go dali, wysunięty na maksa pozwala tylko łokieć na nim podeprzeć. Chyba producent zbyt dosłownie do tego podszedł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.