Jump to content

Waldek40

użytkownik
  • Posts

    2777
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Car
    C5

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Waldek40's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

502

Reputation

  1. miałem takie TS 850 kupione używki od kolegi który je bardzo zachwalał , moje Dębice na wilgotnej jezdni przy ruszaniu boksowały kołami a i przy hamowaniu to też był dramat , żeby nie ta wysoka cena nowych opon 215/55/16 to bym bez wahania kupił te continentale, ale że człowiek chciał trochę przydziadować to kupiłem dwu letnie Goodiery które są o wiele gorsze od continentali
  2. aha, szkoda bo mam łatwe numery do zapamiętania
  3. od 31.01.2022 będzie można zachować dotychczasowy nr. rejestracyjny, jak to będzie wyglądać w praktyce przy sprzedaży auta? kupującemu oddam auto bez tablic a on będzie musiał przyjechać z tablicami tymczasowymi?
  4. moim zdaniem można, wiele ładowarek ma taka możliwość podłączenia na stałe do klem swoich biegunów a i samą ładowarkę można przykręcić pod maską (o ile jest miejsce)
  5. w moim aucie wspomaganie kierownicy i zawieszenie hydrauliczne jest napędzane poprzez pompę elektryczną która to pracuje cały czas i trochę prądu ciągnie, a teraz zima i dochodzi grzanie pupy oraz rozmrażanie szyby tył i lusterek
  6. To pewnie przez Webasto. W autach gdzie jest ono fabrycznie, jest aku o większej pojemności. Ja mam dokładane. Plus to że robię nim krótkie odcinki max 2-3 km przeważnie. kruchutkie te odcinki auto pokonuje, raczej musisz pamiętać o doładowywaniu akumulatora, ale taki boster w czasie W to dobra rzecz
  7. specjalista z YT od akumulatorów radzi aby akumulator doładować 2x do roku, przed zimą i latem , ja w swoim aucie mam akumulator 1,5 roczny, auto z rozbudowaną elektryką, ładownie książkowe, i tydzień temu musiałem doładować akumulator bo już nie domagał, odcinki jakie auto przeważnie pokonuje dziennie to 2x13 kilometrów, jedynie rejestrator pobiera prąd w spoczynku auta, resztę elektryki rozłącza body komputer
  8. Waldek40

    Prostownik

    takie głupoty z pamięci pisałem
  9. Waldek40

    Prostownik

    Czyli nie prawdą jest to co napisali w aukcji że do żelowych i AGM ołowiowo wapniowy, włukninowy?, To może ktoś poleci jakiś dobry prostownik do 400zl
  10. Waldek40

    Prostownik

    A co powiecie o tym prostowniku?,warto go kupić?mam obecnie do ładowania dwa akumulatorki 5 i 7 Ah do skuterów żony oraz do akumulatora w samochodzie chyba 650 czy 700Ah bezobsługowy, i tak już na przyszłość aby nie musiał za rok czy dwa sprzedawać go i kupić inny aby obsużył nowocześniejsze akumulatory Zobacz ofertę: https://allegro.pl/oferta/prostownik-warsztatowy-absaar-230-v-6-v-12-v-10774031830
  11. takie nakładki zakładałbym dopiero w lato, dlatego w lato ze piasek w zakamarkach byłby suchy i można było by go szybko usunąć, następnie miejsce które zakryje nakładka potraktowałbym np. valvoline tectyl bodysawe (tego nawet myjka ciśnieniowa nie daje rady usunąć) i dopiero po takim przygotowaniu przykręciłbym nakładki
  12. po ile litrów płynu chłodniczego wchodzi do każdego z aut? może termostat jest wyjęty?
  13. a to nie robi się od różnicy temperatur? na dole korytarz(pewnie chłodniejszy) następnie słaba izolacja termiczna stropu, i pomieszczenie górne dobrze ogrzewane, tak sobie tylko gdybam
  14. nie znam się nie mam garażu ale się wypowiem, najmniej rdzewiało by moim zdaniem auto w garażu drewnianym, auto w garażu murowanym nieogrzewanym lub blaszaku będzie korodowało, auto pozostawione na zewnątrz też będzie powoli łapać korozję sory ale taki mamy klimat, jak już pozostawimy auto na zewnątrz to w takim miejscu co by nie dostawał solą z pługosolarek ani nie zostawało ochlapywane z kałuży z przejeżdżających aut, dodam jako ciekawostkę że w pracy mamy magazynek około 20metrów na wyroby gotowe metalowe po obróbce szlifierskiej, owe wyroby przy dłuższym magazynowaniu zaczęły z czasem łapać korozję pomimo że były przecierane olejem w chwili magazynowania, problem rozwiązał zakup osuszacza , ile to potrafi wyłapać wilgoci z powietrza że szok
  15. w BSM nic nie zobaczysz jest on sklejany na stałe, a w nim są przekaźniki lutowane do płytki i te luty puszczają, mi ostatnio moje auto odwaliło właśnie psikusa z BSM i naprawiłem za pomocą kawałka przewodu przylutowanego do bezpieczników, auto od tygodnia jeździ zrobiłem to według tego filmiku klik
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.