Jump to content

BojaR

użytkownik
  • Content Count

    283
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1d 10h 55m 58s

2 Followers

About BojaR

  • Rank
    zielony listek
  • Birthday 04/12/1973

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Tarnowskie Góry
  • Zainteresowania
    akwarystyka
  • Car
    Golf Sportsvan

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Któryś z kanałów odpływowych z podszybia zatkany jest Zacznij od sprawdzenia drożności
  2. Jeżdżę codziennie. Dużo. Na pieszych uważam I ostatnio jako pieszy prawie zostałem rozjechany na drodze dwupasmowej, jednokierunkowej w centrum miasta. Prawy pas stanął a lewym Punto szurnęło mi po czubkach butów totalnie bez hamowania Chyba tylko instynkt kierowcy pomógł mi zobaczyć kontem oka że ten samochód nie staje jak inni tylko jedzie dalej. Prędkość była maks 20-30km/h ale i tak byłbym poturbowany. Zwykły pieszy miał szanse w 99% zostać potracony. Wina kierowcy ALE również Policji. Codziennie widzę, jak się w tych samych od 20 lat czają miejscach by tylko normę wyrobić. A stanąć właśnie przy takich przejściach i ładować mandaty zarówno pieszym jak i kierowcą im się nie chce. W Szwajcarii ludzie stają przed pasami tak na wszelki wypadek aby im broń boże pieszy pod kola nie wlazł. Bo kara za takie wykroczenie jest sroga. A u nas szkoda gadać
  3. Wszystko zależy jak i gdzie jeździsz. Służbowym robię ok 40kkm i tam zmiany imho mają sens bo opony się zużyją Własnym, zresztą świeżo zakupionym, wyjechałem z salonu na wielosezonowych GY4S gen 2. Z założenia samochód ma robić niskie przebiegi i nie chce mi się zmieniać opon/felg. Mogę też sobie pozwolić na opony premium co było by trudniejsze przy 2 kompletach Prowadzenie super ale przejechałem dopiero 700km
  4. A ja uważam, że to kretyńskie rozwiązanie i myliłem się nie raz przez 8 lat. Krótkie mrugniecie bardzo często kończyło się włączeniem drogowych. Za każdym razem włączenie i wyłączenie to podwójny ruch. Dla mnie nieintuicyjne wcale. Ale co kto lubi
  5. Pilnować trzeba zawsze niestety. Taki kraj.
  6. Wtrącę się do tematu bo właśnie odebrałem Golf SV 1.5 Dlaczego VW - 17% rabatu - 299 za 4 letnia gwarancje i serwisy - leasing 2,88% na 48M Jakość wykończenia wnętrza w stosunku np. do Suzuki czy Renault to przepaść Wyposażenie u konkurencji znacznie słabsze za podobne pieniądze a o finansowaniu nawet szkoda gadać - np. VW 2,88% vs Hyundai 11,90% Dodatkowo w Hyundai jeszcze bym z 2,5k dołożył za przeglądy Koszt całkowity Hyundai za 75k wyszedł podobnie jak VW za 84K Miałem Toyote, Mitsu i Hyundaia - wykończenie VW to zupełnie inna liga i wychodzi że taki znowu drogi nie jest.
  7. BojaR

    GAP Fakturowy

    Wychodzi na to że WAGAS wygrywa. Przy podobnej cenie jednak 50% VATu jest gwarantowane. Firma chyba tez już sprawdzona. Oby nigdy nie był potrzebny 😁
  8. BojaR

    GAP Fakturowy

    W VW jest opcja 3 letnia GAP fakturowy tzw RTI oraz 4 letnia ale na GAP finansowy (GAP D) który do 40% wartości rynkowej pojazdu z dnia szkody (suma ubezpieczenia). Tak to rozumiem - przykład auta wartego 100k AC+RTI = wartość auta na fakturze =100k z odszkodowania AC+ GAP D = wyplata AC wg wartości + 40% czyli po 4 latach z AC - 50k oraz z GAP D 20k = 70k odszkodowania Mi przy rozbicia miesięcznym składka wychodziła podobna. Minusem rozbicie jest konieczność płacenia VAT od rat RTI/GAP Dlatego skłaniam się ku GAP fakturowy z firm zewnętrznych gdzie za to są różnice w pojęciu Wartość Fakturowa (jeżeli jest się VATowcem) Autoprotect - wartość fakturowa do naliczenia odszkodowania to wartość NETTO co daje utratę 50% VATu WAGAS - wartość fakturowa do naliczenia odszkodowania to wartość NETTO+50% VAT i właśnie ta ostatnia opcja wydaje się najbardziej OK. Składki prawie takie same ale do zapłaty jednorazowo. WAGAS mogę wykupić w salonie OPLA bez problemu Ps. Chyba doktorat z tego zrobię
  9. BojaR

    GAP Fakturowy

    Ceny wiadomo są różne. Dla mnie problemem jest krótszy okres w ofercie VW i chętnie skorzystał bym z innych opcji. Nie mogę się jednak doszukać co to jest warte.
  10. BojaR

    GAP Fakturowy

    Ale to chyba o to chodzi aby nie skorzystać tylko mieć zabezpieczenie. Jak w każdym ubezpieczeniu....
  11. BojaR

    GAP Fakturowy

    Stara fura właśnie odjechała. Leasing na nową się załatwia. Jako, że planowany jest samochód dla ludu to wpadł pomysł aby na czas leasingu 48m wykupić GAP. VW proponuje 2470 za 3 lata wliczone w ratę więc + VAT( Cardif ). WAGAS i Autoprotect proponują za ok 2250 na 4 lata więc przy niższej cenie dłuższy okres. Warunki niby zbliżone. Może ktoś przećwiczył temat i może polecić?
  12. Panowie ja to wszystko rozumiem. Tylko nie ja jestem przedsiębiorcą chcącym w to wejść. A firma mówi macie X miesięcznie na samochód i benzynę Zorganizujcie coś albo jedzcie tramwajem te 2000 km miesięcznie. Koniec. Kropka. Spróbuje ich przekonać do innych opcji. Dzięki Wam wiem już więcej Dostałem ofertę skody na leasing Rapida z dużym wykupem. Bez wpłaty własnej na 36m-cy (75000 km) - 980pln brutto Serwis gratis ale brak dodatkowego wsparcia (samochód zastępczy/opony etc.) Koszt na 3 lata wychodzi 7,52% czyli dokładamy do interesu 120pln/m-c + ubezpieczenie Chyba nie najgorzej ?!
  13. Kiedyś te forum pomagało..... Teraz każdy mądry sobie Pokaż lepsza ofertę z opłatą miesięczna 1000? Leasing takiego Aurisa z tą samą opłata wstępną i taki sam okres To 1600brutto plus koszty przeglądów, ubezpieczenia itp Czyli 2x tyle... a do tego NIEPRZEWIDYWALNE koszty miesięczne.
  14. Bo to pomniejsza ratę. Przebieg wystarczy Zresztą to tylko wstępne przymiarki
  15. Sprawdziłem temat organoleptycznie Nie jest tak źle bo jeszcze dostepny rocznik 2016 Renault Clio Grandtour TCE 90 po upuście 53862 brutto 43790 netto najem długoterminowy 36 m-cy 70000km przebiegu wplata własna 10% rata z ubezpieczeniem 1028 brutto Toyota Auris 1,33 99 po upuście 57080 brutto 46406 netto najem długoterminowy 36 m-cy 75000km przebiegu wplata własna 10% rata z serwisem i ubezpieczeniem 1162 brutto Jutro idę do Skody
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.