Skocz do zawartości

szulu

użytkownik
  • Liczba zawartości

    759
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O szulu

  • Urodziny 25.08.1980

Profile Information

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    NDZ
  • Samochód
    2 karawany - Opel i Fiat

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

szulu's Achievements

młodociany kierowca

młodociany kierowca (11/20)

6

Reputacja

  1. szulu

    Problem z nawiewem

    No może dostęp nie jest jakiś super dobry ale nie jest też tragiczny. W ciepłym garażu można to na spokojnie ogarnąć. Po demontażu trzeba sprawdzić czy to tylko pęknięta dźwigienka czy silnik i w zależności od tego kupić co trzeba. Wysłane z mojego RMX3085 przy użyciu Tapatalka
  2. szulu

    Problem z nawiewem

    Z tego co autorka opisuje to mieszalnik. We wklejonym przeze mnie linku z podobną usterką to siłownik numer 4. Dostęp do tych siłowników jest naprawdę prosty. Wystarczy zdjąć osłonę od strony kierowcy i widać wszystko jak na dłoni. Kwestia sprawdzenia czy uszkodzony jest potencjometr w silniczku/silniczek czy sama dźwigienka i wymiana odpowiedniej części. Jedynym problemowym silniczkiem jest ten od recyrkulacji powietrza (ciężki dostęp i brak dźwigienek na zamianę), ale przy jego uszkodzeniu można ręką ustawić nadmuch z zewnątrz i da radę tak jeździć.
  3. szulu

    Problem z nawiewem

    No w serwisie to wiadomo, rozebranie deski i masa roboczogodzin Dlatego to się robi samemu, bez rozbierania całej deski, dojście z boków po zdjęciu osłon na tunelu... Latem całkiem przyjemna robota, teraz kwestia posiadania ciepłego garażu. Poczytaj i próbuj sama, zepsuć tego bardziej już nie zepsujesz. Pewnie pękła dźwigienka od mieszacza i szybka wymiana załatwi sprawę
  4. szulu

    Problem z nawiewem

    Samemu można ogarnąć temat. Uszkodzone aktywatory albo połamane dźwigienki. Zerknij może tu: jakiś link Robota nie taka trudna jak się może wydawać, kwestia posiadania dźwigienek o ile sam aktywator jest sprawny. Można na allegro kupić komplet dźwigienek do aktywatorów, cena ok. 80zł (w zestawie wszystko oprócz dźwigienki do aktywatora recyrkulacji powietrza). Przeważnie pękają dźwigienki i aktywator wyje bez sensu nie mogąc ustawić pozycji. Na naszym forum jest sporo wątków, jednak bez zdjęć, lub wątki są już niedostępne. Ale można poczytać i posiłkując się zdjęciami z netu i innych forów ogarnąć temat
  5. Mam zimówki na stalówkach bez czujników. Oprócz świecącego się błędu i komunikatu na starcie nic się nie dzieje. Po zmianie kół na letnie błąd gaśnie i wszystko jest po staremu
  6. szulu

    Turbo przeładowuje

    Ale to nie jest jakaś kosmiczna technologia ten MultiJet Zloguj dynamicznie tak jak trzeba i będzie widać co się dzieje. Oczekiwane i rzeczywiste ciśnienie, masy powietrza to wszystko od 1.5 do 4 tysięcyrpm w jednym ciągu i tak kilka razy dodając potrzebne parametry. Bo logując na postoju nie widzisz działania całego układu tak jak powinieneś. Na postoju to co najwyżej błędy można odczytać i skasować
  7. szulu

    Turbo przeładowuje

    Logowanie poprawnie wykonałeś? Bo mi to wygląda jakbyś na postoju to robił. A obserwowanie parametrów doładowania na jałowym to już w ogóle kosmos Oprócz zaworu ovb to można sprawdzić przewód idący od niego do gruchy czy nie ma jakiejś dziurki czy coś. Przy okazji wyczyścić i sprawdzić przepływkę też nie zaszkodzi.
  8. Witam wszystkich [emoji16] Od kilku dni jestem szczęśliwym (mam nadzieję) właścicielem Astry K ST 1.6 CDTI 136KM '16 i mam nadzieję, że odzywać będę się tylko na kąciku towarzyskim [emoji41][emoji482] Wysłane z mojego POT-LX1 przy użyciu Tapatalka
  9. Sprawdź czujnik położenia wału. Da się go miernikiem pomierzyć. Zacznij od tego a później szukaj dalej. Przy uszkodzonej cewce, świecach czy wtryskach wywalałoby błąd zapłonu na którymś cylindrze. Obstawiam cpw, zmierz, poszukaj ile powinien mieć rezystancji dobry czujnik i będziesz wiedział co i jak
  10. szulu

    jtd, a zaślepiony egr

    Mam zaślepiony EGR i w ciągu 3 lat wyskoczył mi 2x jakiś błąd, który musiałem kasować. Nie wpływało to na jazdę. Zaślepiony EGR nie może wpływać na jazdę bo niby jak? Proponowałbym ci zlogować autko w trasie i zobaczyć czy coś z pomiarów nie wyjdzie. Co do problemów z odpaleniem to może CPW?
  11. Wymień linki. U mnie też przy regulacji było krzywo, lewa linka naciągnięta bardziej. Ręczny niby działał ale nie do końca. Po wywaleniu linek okazało się, że linka blokowała się w pancerzu (pęknięty pancerz przy mocowaniu). Z nowymi linkami regulacja jest równo i ręczny działa jak powinien.
  12. szulu

    Wilgoc w bagazniku

    Mocowanie zapasu, uszczelka bagażnika, zgrzewy blach. Popatrz na zacieki czy są jakieś, czy wykładzina nie jest gdzieś mokra.
  13. szulu

    Problem ze stilo 1.9 jtd

    Czyszczenie GMP nic nie da Po pierwsze podłączyć pod kompa i zobaczyć co wyjdzie, może komp od razu wskaże winnego. Jak nie masz kabla to zamiast czyścić gmp lepiej miernikiem zmierzyć jego opór, porównać z oporem dobrego czujnika i może będzie wiadomo co i jak. Jak nie czujnik to masy, rozrząd i kto wie co jeszcze może być
  14. A nie czekasz może na jakiś zwrot podatku? Bo w międzyczasie mogli zająć sobie część zwrotu.
  15. A może uwaliliście coś przy klapie gaszącej i jest przymknięta? Sprawdź czy przewód podciśnieniowy do niej nie zsunął się albo nie jest przetarty i czy klapa w całym zakresie pracuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.