Skocz do zawartości

Hysek

użytkownik
  • Liczba zawartości

    33 217
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    39

Ostatnia wygrana Hysek w dniu 1 Stycznia

Użytkownicy przyznają Hysek punkty reputacji!

O Hysek

  • Urodziny 25.11.1976

Retained

  • Dobra menda

Profile Information

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Stare Czaple
  • Zainteresowania
    Dłubanie przy autkach, windy, gołe dupy i te sprawy ;]
  • Samochód
    Astra G kombi X16XEL, Astra G Coupe Z20LET, Astra G kombi OPC Z20LET

Ostatnie wizyty

3 167 wyświetleń profilu

Hysek's Achievements

rajdowiec

rajdowiec (16/20)

22,5 tys.

Reputacja

  1. Ja to nie wiem, ale @PawelWaw to pewnie termomiksa
  2. Hysek

    1.4 turbo bierze olej

    Kumpla A6 C6 2.0 TFSI wciąga ponad litr na tysiąc i tez nie kopci Maja AG X16XEL - chlała około 0,5 - 0,7 litra na tysiaka i kopciła jak Ikarus - pomogła wymiana pierścieni i zrobienie głowicy - uszczelniacze, prowadnice, gniazda. A płukankę warto zrobić, swoje turbawki (Z20LET)przed każda zmianą oleju( zmieniam średnio co 8 tysiaków) traktuję płukanką.
  3. Można wtedy nieco urozmaicić życie wewnętrzne wspólnoty I czemu zaraz sąsiad, a nie na przykład dwie młode sąsiadki i zaznaczam, że nie w typie Freda Poza tym istnieje coś takiego jak kontrola dostępu. Mam kilku takich klientów, że z dźwigu mają bezpośrednio wejście na salony, a dźwig jest wspólny dla całej klatki - nie jest to co prawda klatka w budynku 10cio pietrowym, ale takie rozwiązania istnieją.
  4. UDT może co najwyżej kazać to zdemontować, a prędzej przypieprzy się do konserwatora z zapytaniem co to jest - konserwator zgodnie z prawdą zwykle odpowiada - panie inspektorze - wczoraj tutaj tego nie było i UDT może wydać decyzję negatywną co do dalszej eksploatacji urządzenia - wszystko zależy od inspektora. Zawsze jakieś dziecko mogło coś przykleić A poważnie pogadać z konserwatorem/administracją, ewentualnie - zamontować własny dźwig, który będzie wjeżdżał do sypialni
  5. To nie są tanie rzeczy A poważnie - to już jest ingerencja w w urządzenie - musi być zgoda UDT i naniesienie zmian w schemacie. Chyba, że się zorientujesz kiedy tam są badania okresowe i przed każdym będziesz to ściągać Jest jeszcze taki problem, że UDT, może sobie zrobić badanie kontrolne w każdym dowolnym terminie Pomijając ewentualny wpadek na urządzeniu - wtedy robi się ciepełko. Prościej zagadać z serwisantem i niech ogarnie to ze sterownika - z tym, ze może mu się nie chcieć , nie potrafić, nie chcieć się podkładać
  6. Hysek

    Z20LET, hak, przyczepa ?

    A jak ma sie to do innych w innej budzie z tym silnikiem? AG kombi OPC - tu też walory estetyczne? Z czym się zgadzam w pełni
  7. Hysek

    Z20LET, hak, przyczepa ?

    Nie mam pojęcia, może sportowa charakterystyka silnika i skrzyni?
  8. Hysek

    Z20LET, hak, przyczepa ?

    Nie ma problemu z montażem haka. Bo to dotyczy tego silnika, a nie samej budy. Nic, po prostu zżerała mnie ciekawość
  9. Hysek

    Z20LET, hak, przyczepa ?

    No nie ma nic na temat przyczepy - puste miejsca, ale ten silnik występował także w Astrze H, Zafirze, w AG kombi itp. Może być tak jak piszesz. Mnie ciekawi, czy jakieś jego specyficzne właściwości mu na to nie pozwalają Różne teorie chodzą mi po głowie Łącznie z taką, że dasz buta i tylna połowa Opla zostanie z przyczepą, a przód pojedzie z niebywałą prędkością
  10. Mam do Was takie pytanie Czemu auta tym silnikiem nie mogą ciągać przyczepy? Zapis taki znalazłem w instrukcji obsługi, ale też spotkałem się z takim informacjami na forum QP. Ale czemu konkretnie to niestety się nie dowiedziałem. Z czego to wynika, pomijając dziwny widok - mam na myśli AG coupe z czymś na ogonie Coupe na tabliczce znamionowej, tam gdzie w cywilnym aucie jest podana masa przyczepy - ma kreseczki - ponoć coupe nie mają homologacji na ciąganie przyczepy, ale tylko Z20LET A są nie tylko coupe Nie zamierzam Berci tyrać z dyszlem, ale mam jeszcze jednego LETa kombi i właśnie sie zastanawiam
  11. Moja X16XEL jest na lince Tu może być, że dostaje oba paliwa na raz i ją przylewa. Do autora wątku - zakręć gaz w butli i wypal co tam jest w przewodach i wtedy spróbuj odpalic na NoPB - jak zagada normalnie, to szukaj przyczyny w instalacji LPG.
  12. Witajcie dobrzy ludzie Na dniach będzie zmieniany rozrząd w AG Coupe Z20LET i przy okazji chcąc zniwelować trochę dymienie chcę zmienić uszczelniacze trzonków zaworów. I tu mam problem - uszczelniaczy i firm jest mnóstwo. Ale i opinie użytkowników są różne - czego najbardziej sie obawiam? Tego, że podobno w przypadku podniesionej mocy i zmęczenia życiem prowadnic( będę zmieniać uszczelniacze bez ściągania głowicy)dochodzi do "zdmuchiwania" uszczelniaczy. I teraz wyczytałem, że można zastosować do tego silnika uszczelniacze z Z22SE - https://autowanda.pl/czesci-do-auta/opel/vectra-c-gts-2002,4o7/2-2-16v-147km,gb8/uszczelniacze-zaworowe,18 prawda to? Niby są dedykowane do Z20LET - https://allegro.pl/oferta/uszczelniacze-zaworowe-supertech-do-opel-z20let-8969579570 Ale komentarz dał mi do myślenia. Znalazłem też takie niby bardziej wypasione -> https://www.ebay.pl/itm/VAUXHALL-ASTRA-G-H-Z20LEH-Z20LET-VALVE-STEM-SEAL-RETAINER-COMBINED-GSI-SRI-VXR/264293828077?hash=item3d8923c5ed%3Ag%3AiIUAAOSwepJXa93p&fbclid=IwAR35ANV98bMV9UD4joA_2tsdlzqdjp3LUNkq2T-okwOjPHeh6ojPeypwq4E No i prośba do obeznanych - co kupić, by za chwile znowu nie trzeba było rzeźbić? Ewentualnie może od innej marki, modelu?
  13. Dobrze, że nie do Melanii co się puka na plebani
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.