Jump to content

Hysek

użytkownik
  • Content Count

    27164
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21
  • Time Online

    44d 12h 13m 28s

Hysek last won the day on April 17

Hysek had the most liked content!

Community Reputation

9753 Człowiek - do rany przyłóż

About Hysek

  • Rank
    Dobra menda
  • Birthday 11/25/1976

Profile Information

  • Name
    Kamil
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Stare Czaple
  • Zainteresowania
    Dłubanie przy autkach, windy, gołe dupy i te sprawy ;]
  • Car
    Astra G kombi

Recent Profile Visitors

1600 profile views
  1. Budynek pewnie stał na zakazie Wina Tuska, tfu budynku
  2. W kanciaku zdaje się coś takiego było - wróć, tam się przekręcało patelnie
  3. Domysłam się, że asfaltem, tylko wiesz jakie są u nas drogi - i jaki ruch. Chodziło mi, o to czy jednoślad ma szanse przeżycia, bo w moich okolicach to raczej słabo - choc widuje nieszczęśników jak pyrkają do pracy.
  4. Swojego bezpieczeństwa. Nie wiem jakim drogami się poruszasz, ale ogólnie to ja bym się głęboko zastanowił.
  5. I trolejbusy też macie bardzo bezpieczne
  6. Po remoncie silnika przeszło, ale dopiero po 40kkm od remontu Ale co sie nadolewałem to moje
  7. Już nie, ale kiedys tak
  8. Może nie tyle pęknięta, co puściły luty trzymające koszyk baterii - dla posiadających minimalne umiejętności lutowania temat do ogarnięcia.
  9. W firmie ostatnio chłopaki pokupowali sobie do służbówek coś takiego jak z linku: http://www.selgros.pl/oferta-promocyjna/artykuly-przemyslowe/sprzet-rtv-komputery/krakow/overmax-wideorejestrator-samochodowy-w-lusterku-z-kamera-cofania-5-724865 Jak z jakością nagrań - nie wiem - podobno nieźle. Jak będę miał okazje to postaram się o jakiś materiał i wtedy ewentualnie wrzucę do wglądu.
  10. Sorry, że dopiero teraz odpisuje. Wysrały się wtryski - niby działały, ale w większości nie działały. Było mocno ubogo. Listwa wymieniona, instalka w różnych warunkach drogowych testowana i strojona przez speca. Astra śmiga jak powinna.
  11. Dzięki -spróbuję poszukać jakiegoś fachowca, bo do tej pory to tylko kasowanie inspekcji i klienta - co i ja potrafię zrobić Czy posiadając "kabelek" i soft jestem w stanie to w miarę samodzielnie ogarnąć, czy jednak zawierzyć znawcy tematu - o ile takiego znajdę? I jeszcze jedne pytanko - jutro znowu muszę strzelić prawie tysiąc kilometrów - czy w przypadku kijowej mieszanki, ale przy delikatnej jeździe max 3,5 krpm - nie narobię bigosu, czy jednak na gwałt trzeba regulacji?
  12. Jak w temacie. Astra G silnik X16XEL + LPG Stag 400. Trochę danych. Świece zmienione około 15 kkm wstecz. Instalka ma przelatane około 120kkm, silnik niby około 250kkm - niedawno po reanimacji głowicy i pierścieni. Do tej pory poza chlaniem oleju i upalonymi zaworami problemów nie było Wczoraj podczas krótkotrwałego butowania 160km/h przez jakieś 15 minut - strata mocy - wyraźnie nie chodzi na wszystkich cylindrach. Zjazd na pobocze i po chwili oglądamy taki piękny widok: Te dwie skrajne świece zostały zastąpione jakimiś używkami, które miałem w "zapasie". Auto odzyskało wigor, ale po kolejnym bucie powtórka z historii - ta środkowa świeca pochodzi z 4 cylindra. Przy pierwszej stracie mocy poszły izolatory świec na 3 i 4 cylindrze, za drugim razem elektroda na 4. Pytanie? - wina gazu ? - zły skład mieszanki? - filtry są zmieniane co 10kkm, ale strojenia to ta instalka po założeniu chyba nawet nie widziała. Czy po prostu coś innego? Przejechałem wczoraj około 1000 kilometrów, z czego ponad 700 z prędkością maksymalną wynoszącą około 100km/h, bo bałem się, że mi świec nie starczy
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.