Jump to content

mireq20

użytkownik
  • Content Count

    279
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Normalny

About mireq20

  • Rank
    leniwy kierowca
  • Birthday 01/02/1985

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Lublin
  • Car
    f30
  1. Sprzedaję swoje poprzednie auto, książkę z pogranicza komedii i science-fiction mógłbym już spokojnie napisać. Najlepszy rodzynek - klient obejrzał auto, pojeździł, posprawdzał wszystko super ekstra się podoba, historia auta przedstawiona rzetelnie na tyle na ile sam ją znam, pokrywająca się z jego własnymi ustaleniami i przemyśleniami, cena akceptowalna - gość już praktycznie z kasą jechał ale jednak zadzwonił, że nie kupi bo... auto fajne ale wolałby być oszukany, a nie tak wszystko zgodnie z prawdą.
  2. Swoją aktualnie sprzedaję za okolice 30tys. Szczegóły jeśli byłbyś ciekaw co to za auto, jak i samą opinie o marce - daj znać na priv.
  3. Przerabiałem ze 6-7 lat temu tyle, że trafiłem przy końcu obowiązywania znaku o zwierzętach. 2 w nocy, prędkość 20 mniej niż dopuszczalna i bum... Sarenka martwa w rowie, auto - maska, pas przedni, zderzak, reflektor, nadkole, lusterko + komplet napinaczy pasów kabuuum. W moim przypadku zakończyło się tak - zawezwane stwierdziły, że moja wina bo był znak, a jak był znak to moja wina... Po rzeczowej i kulturalnej dyskusji udało mi się ich przekonać, że to niedorzeczny przepis i nie upierali się przy mandacie, nawet udało się dogadać i nie zabrali dowodu . zadzwoniły po leśniczego, żeby
  4. A jakieś szczegóły? Bo mazda 3 to może być funkiel nówka z salonu, jak i przerdzewiały 12 letni trup... Jakaś wersja konkretnie kolegę interesuje? Silnik itp?
  5. Nie wiem czy dokładnie ten model mam, ale wygląda tak samo . Jak chcesz to daj @ na prv to wyślę Ci przykładowe filmiki. Bo tak poza tym to cóż napisać - kamerka działa od pół roku bez problemów, robi to co do niej należy czyli nagrywa i tyle .
  6. > A ty co bys zrobil? Szukal naprawy w cenie 1200 czy oddal do ubezpieczalni 800zl ? > haha. Dokładnie mi kiedyś klient zaatakował drzwi cofając z miejsca parkingowego na osiedlowej uliczce (ja grzecznie jechałem tą uliczką). Przestraszony całą sytuacją gość chciał się dogadać - zaproponowałem 500zł bo udało mi się na szybko ustalić, że za tyle będę miał identyczne drzwi z wymianą. Człowiek przeliczył, że taniej wyjdą go utracone zniżki z OC i spisaliśmy oświadczenie. Ubezpieczalnia wyceniła i wypłaciła 2000 i jakoś nie czuję się złodziejem z tego powodu, no ale pewnie powinienem p
  7. > Osobiście bałbym sie takie zakladac. To jest jednak Twoje bezpieczeństwo Byłbym skłonny powiedzieć, że nie tylko jego bezpieczeństwo... sam po drodze nie jeździ chociaż akurat seicentem szkód narobić można raczej w ograniczony sposób, ale jednak można. +1 do głosów na nie
  8. Koło mnie jest jeszcze lepiej
  9. Jeżdżę szóstką i ostatnio się przymierzałem do zmiany w drugą stronę - na mniejsze ale nowe (z racji przebiegów jakie robię) i tak: > 1. mazda wcale nie jest większa we wnątrz - a przynajmniej nie odczuwalnie - jak więc wytłumaczyć fakt, że mam prawie 2 metry wzrostu i mazdą jeżdżę bardzo komfortowo nawet przy komplecie pasażerów, a do aut typu megane, astra, focus mieszcze się w granicach przyzwoitości + za mną już nikt nie usiądzie. > 2. opel nie bedzie rdzewieć, mazda i owszem - dobrze że moja o tym nie wiem, że powinna zardzewieć > 3. mazda nie ma LPG, które chyba jed
  10. > Napiszę tak, jakbym miał kupić 3-7 latka to na cacy, w starszych biorę pod uwagę, że może coś mieć > bo i cena za auto niższa, więc nie wybrzydzam tak bardzo. Na własne oczy widziałem jak klienci przylecieli z miernikiem lakieru mierzyć seicento za 3 tys zł, więc z tym wybrzydzaniem różnie bywa. Mnie osobiście ryski by nie przeszkadzały w konfrontacji z faktem, że lakier jest oryginalny.
  11. Niedawno się rozglądałem za czymś i oglądałem superba, i40, megane i focusa, założenie wstępne co do kasy było podobne. Nie wiem jak z tym CO2, ale Superb - bida wersja z wyprzedaży rocznika - owszem duże auto (mam prawie 2 metry wzrostu), ale wrażenie zrobiło na mnie tragiczne - fotele słabe, podłokietnik wyglądający na kawałek szmaty skutecznie odrzuciły. Owszem wersja dużo bogatsza zrobiła wow, no ale to już ceny się robią bliżej budżetu x2. i40 - piękne auto ale relatywnie drogie i słabe silniki, modele z wyprzedaży rocznika się kończyły a nowych nie było - czekają na fl w kwietniu
  12. > Lepiej się napijmy Dobrze gadasz Chociaż PAX to mi się akurat kojarzy z pewną zadymą na tym forum pare lat temu, której o mało nie zostałem ofiarą, a raczej dzięki temu, że nie zostałem ofiarą to wywiązała się zadyma . Reasumując wątek - akurat znam dobrze coffina i powiem, że zarzucanie mu naiwności i niewiedzy akurat w temacie szóstek jest dość odważnym stwierdzeniem, a jak dla mnie równoznacznym z przyznaniem się, że samemu się nie ma pojęcia o czym się rozmawia (przy okazji pisanie naukowego wywodu w odpowiedzi na próbę wyprowadzenia z błędu podjętą przez kilka osób, również
  13. Aha... Użyłeś tysiąca słów o których istnieniu przeciętny Kowalski nawet nie ma pojęcia, że istnieją, co nie zmienia faktu, że post wcześniej opisałeś (przepisałeś?) problemy jakie dotykały wczesne egzemplarze pierwszego modelu mazdy 6, a mówimy o drugiej generacji, która tak BTW akurat ma chyba najbardziej przyzwoite diesle wśród całej palety szóstek i tych starych i tych nowych i tych najnowszych.
  14. Moja benzyna 2.0 jak nie miałem jeszcze gazu paliła 10/100 niezależnie czy miasto czy trasa (mam raczej ciężką nogę). Po zagazowaniu przy mojej normalnej jeździe 13 gazu/100, a przy delikatnej jeździe bez ostrego przyspieszania - prędkości do 110 pali gazu w granicach 10/100. Generalnie z perspektywy 4 lat i blisko 200 tys km mogę powiedzieć, że to duże, wygodne (nie bez znaczenia dla mnie czyli kogoś o wzroście prawie 2 metry), bezproblemowe auto. Mnie najbardziej denerwuje prędzej czy później zaczynający skrzypieć fotel kierowcy - kwestia elementów mocowania, które trzeba co jakiś czas pop
  15. No tak gust to jedno ale i w przypadku używanych aut również stan konkretnych modeli. Mimo, iż te auta mają pewny przebieg to nie widząc licznika o tej konkretnej insigni powiedziałbym, że ma co najmniej 2 razy więcej niż avensis, a to avensis miał 30 tys więcej nalatane. Po prostu ktoś się z nim bardziej delikatnie obchodził i dbał o niego, a to dość znacznie wpłynęło na opinię. No ale nic to na szczęście nie ma parcia na zakup i nie ma konieczności kupowania czegoś na siłę. Mazda spokojnie jeździ i jeszcze pojeździ. Temat zakupu tak jak pisałem wcześniej póki co hipotetyczny, spokojne zbi
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.