Jump to content

Blues

użytkownik
  • Posts

    3642
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    W-wa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Blues's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/19)

1.9k

Reputation

  1. To co Ci napisałem, to był max. Przelotową można jednak liczyć w okolicach 100 km/h.
  2. Wyprzedzanie tira trzeba dobrze zaplanować... To jest 15 HP, a ja jestem 100+ Sam pojechałem max 129 km/h, ale to tylko dwa razy się zdarzyło. Z pasażerem jechałem tylko kilka razy, da się, ale jw. Komp: spalanie średnie, aktualne, średnia prędkość, km/l i l/km, zasięg, trip 1 i 2. Może coś pominąłem. Gdyby nie kat. A, w życiu bym jej nie sprzedał.
  3. Miałem Aprilię Classic 125. Nikt nie chciał podjąć się regulacji gaźnika, paliła tyle co mały samochód. Kłopoty z dozownikiem oleju. Ja drugi raz już bym dwusuwa nie kupił.
  4. Miałem MT-125. Wiele nie podpowiem, ale... Miałem od nowości przez 3 sezony, przejechałem ponad 17 kkm. Nie działo się zupełnie nic, tylko okresowe przeglądy (drogo). Dosyć wysoka, zawieszenie lekko twarde. Brak możliwości mocowania bagażu...Cichy i oszczędny silnik, fajnie rozbudowany komputer.
  5. Jak "pokombinujesz", to już nie będzie 125 ccm...
  6. W takim razie jest szkoła z teorią w weekendy. Poświęcasz dwa i masz spokój. Potem umawiasz się na jazdy i spokojnie w tym sezonie kończysz z kwitem "A"
  7. Lekarz obowiązkowo, zazwyczaj szkoła ma swojego. Bazę dostaniesz w szkole, każda ma taką samą. W Wawie będziesz robił czy w Ciechanowie?
  8. Mnie się wydaje, że wszędzie powinno być tak samo. Tak samo dobrze.
  9. Akwizytor swoją służbówkę może tak eksploatować przez 100 kkm. i też będzie zabite. Przebieg ma coraz mniejsze znaczenie przy kupnie, biorąc pod uwagę też to, że nie musi być prawdziwy. Dużo boleśniej będzie wpakować się w sprawy blacharskie, niż mechaniczne
  10. Mam Ducato z 2016 r. z nalotem 1007000 km ( jeden milion, siedem tysięcy km). Serwisowany, jeździ, skręca, hamuje. Latał Polska - Hiszpania. Ja po przejrzeniu tego samochodu też nie boję się pojechać nim do Hiszpanii
  11. Cztery sezony na 125 i bardzo mile wspominam. W pewnym momencie miałem też w garażu duże i mniejsze moto i "na miasto" brałem 125. Ja miałem Aprille Classic (ale to dwusów) i Yamahę MT-125, którą bardzo polecam.
  12. Partacze są wszędzie. Ojcu też "uciekał" prąd. Pytałem się czy coś grzebał. Okazało się, że założył gniazdo USB. Na przegląd ja pojechałem do tego warsztatu (Honda) i prosiłem, żeby sprawdzili przy okazji czy źle nie podłączyli przekaźnika. Zarzekali się, że wszystko O.K., a winny na pewno akumulator (nowy), a poza tym to tak ma prawo się dziać... Sprawdziłem co w trawie piszczy i oczywiście cewka przekaźnika była cały czas pod napięciem. Podłączyłem prawidłowo, problem zniknął, a oni stracili dwóch klientów... W przypadku jaki opisałeś warto sprawdzić moto na upływność prądu.
  13. Po co wypowiadasz się w kwestii urządzenia, którego jak mniemam po Twoich wpisach nie widziałeś na oczy?... Nie, nie odpowiadaj
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.