Jump to content

Dareek

użytkownik
  • Content Count

    5606
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    10h 32m 8s

Community Reputation

246 Przezacny kompan

About Dareek

  • Rank
    weteran

Profile Information

  • Zainteresowania
    KK, KPK, Medycyna sądowa, Kryminalistyka
  • Car
    Stelvio 2018 TB 280

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dareek

    Audi Q3 Sportback...

    o ile pamiętam była taka bazowa wersja - wbrew pozorom auto radia ma tylko wyświetla sie na zegarach a za typowy wyświetlacz i wyglad systemu audio w bazówce dopłacało się coś ok 1500 lub 1800 pln .
  2. Oczywiście że tak! zgadzam się ale w tym przypadku pisze o swoich doświadczeniach ponieważ wcześniej zawsze był problem po stronie niechlujnego montażu- zawsze trzeba było poprawiać. Potem zabrałem sie za to sam, kupiłem sobie potrzebne narzędzia licząc że zakup markowych części pozwoli mi na bezproblemową jazdę. myliłem się.
  3. 2 kpl tarcz ATE śmietnik - przy oddawaniu kolejnych obok mechanik także reklamował 2 kpl ATE- przypadek rozumiem i to że nikt w tym sklepie nie poleca ATE bo cyt. "jakość zeszła na psy" a reklamacje uznano po ..3 dniach bez jakiś ceregieli. skuteczność 4:0. dla mnie 100%. Teraz oczywiście naród zwrócił masę złomu to się dystrybutor obudził i zaczęły się kombinacje z nieuznawaniem reklamacji- to źle tamto źle. Czekam na wpisy że przy odpowiedniej pogodzie, ciśnieniu atm ma się montować hamulce bo to wyższa technologia kosmiczna. - bądźmy poważni!!
  4. ilość reklamacji spada bo reklamacje odrzucacie wiedząc, że sprzedajecie gówno a nie towar. Towar stosunkowo niedrogi to kupujący odpuszcza. Dziwnym trafem dawniej takich kłopotów nie było tylko jak przeniesiono fabryki do PRC zaczepy się jaja. Koszty koszty koszty. dlatego teraz czy Kamoka Hart, ATE Zimmerman Brembo, EBC to takie samo gówno- płaci jeleń tylko z inne pudełko- wszystko klepane w Azji. Nie wciskaj kitu o niewłaściwym montażu - Elementy układu hamulcowego montuje sam od lat wiem doskonale jak się montuje i jakich urządeń używa i jakie błędy można popełnić - w tym zegar do pomiaru bicia i piasty i piasty z tarczą. Dziwnym trafem gówno ATE biło ale po zamontowaniu OE przez następne 50 tkm nic - cud normalnie!!
  5. to szacunki pracownika IC- nie wnikałem skąd ma takie dane
  6. Dobrym przylałem są zestawy hamulcowe - tj. Tacze i klocki. Wg mojego doświadczonego mechanika tylko komplety OE dają radę dojechać do zużycia technicznego czyli starcia klocków czy zużycia tarcz- reszta zamienników niezależnie od marki to kompletny szajs. Rozłażące się odpadające okładziny klocków, piszczenie , zeszkliwienie, zwichrowane bijące nowe tarcze to teraz norma. Ostatnio u kolegi z przerażeniem zobaczyliśmy jak wyglądały klocki textar- jak wyciągnięte z rzeki, po jednej "zimie" 2019/2020 i przebiegu 5tkm - blachy trzymającej okładzinę niemal nie było. Przerabiałem to także na swoim przykładzie - 4 kpl tarcz: brembo, ATE 2x, Bosch - pierwsze hamowanie - wibracje. Ale ATE przebiło wszystkich- po pierwszej wtopie następnie przed montażem sprawdziłem- już były krzywe! Potem się okazało że np w IC jest 80% reklamacji ATE. ale co się dziwić jak cena konkretnych tarcz w ciągu 7 -miu lat spadła o 50% dzięki produkcji made in PRC. Problem rozwiązał montaż zestawu OE. Od tamtej pory nie kupuje żadnych zamienników z części do samochodu - tylko OE które wbrew pozorom można kupić w cenie zamiennika tylko trzeba poszukać.
  7. 2 ryg temu ale jak zwykle ..pada śnieg a co do opon nie polecam Michałów pilot sport 4 - znikają w oczach i są głośne. poniżej fofo opony po 22 tkm w aucie ze 120 konnym silnikiem
  8. Dareek

    Insignia - warto?

    Daruj sobie uszczypliwości z jakimś fanatykiem dobrze? to nie HP. Auto mi służy do jazdy nie do robienia za kapliczkę- nie mam na użeranie się z naprawami czasu. Tak się składa że w np Bravo jedyne co mi się zepsuło to gówniane M32 po 50 tkm. W domu też była Vectra z 2001 - dzień w którym ten złom po 15 latach trafił na żyletki był świętem - tam zepsuło się niemal wszystko. Nikt nie miał sumienia tego gówna komukolwiek sprzedawać. Kolega z pracy do insigni CDTI włożył ponad 18 tys w 3 miesiące od silnika po układy poziomowania świateł, skrzynie i zawias włączając- to jest skarbonka.
  9. Dareek

    Insignia - warto?

    na dzień dobry skrzynia M32. Elektornika tez nie należy do idealnych tym bardziej że auto użytkowane ma byc okazjonalnie. W firmie mamy ale turbo na służbówce- toto nigdy nie było sprawne- zawsze coś zepsute zawsze coś nie tak.
  10. Dareek

    Insignia - warto?

    mnie by na łopla nikt nie namówił. Tym bardziej wiekowego. Masz spokój to sobie go ceń - wiekowa Insignia to skarbonka bez dna (jak każdy opel)
  11. Zjadłem 2 kpl MPS4 - trakcja rewelacja - wady- szybkie zużycie po ok 30 tkm opony miały ok 3,5 mm (auto 120 koni 80% autostrady) oraz podwyższony hałas.
  12. nie wiem - musisz sam to zbadać 😀
  13. Panie Gust Gust !!!- to że Tobie się nie podoba nie znaczy że inni podzielają Twoje zdanie Nie mam nic do VW czy innych marek - są samochody z grupy VAG które mi się podają czy inne marki też- dzięki temu mamy różnorodność na ulicach bo każdy ma inny gust. Dla mnie dochodzi jeszcze fajne prowadzenie, super skrzynia i silnik który nigdy nie ma dość ( za wyjątkiem zużycia paliwa) ale to nie temat na ten wątek.
  14. klapki w chłodniejsze dni "żyją własnym życiem" - jakiś dziwny plastikowy materiał który się najzwyczajniej wypacza - jak postoi w słońcu jest idealnie 😂
  15. no z każdym km jest jeszcze lepiej, a teraz ma już letni setup 😍 na lakierze powłoka ceramiczna i mycie krążkownika to 2-3 pln.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.