Skocz do zawartości

przemek_sl

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 276
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O przemek_sl

  • Urodziny 20.10.1979

Profile Information

  • Lokalizacja
    Turek, Wlkp

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

przemek_sl's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

0

Reputacja

  1. Mam pytania: Czy silnik1.1 występujący w Uno pasuje jeszcze do innego Fiata np. Punto? Jak odróżnić silniki 1.0 od 1.1 w Uno?
  2. potwierdzam winna będzie reduktora. Jakieś 2 lata temu przechodziłem to samo
  3. a nie widziałeś zbiorników plastikowych szczelnych o pojemności np. 8 tys. litrów? To właśnie jest alternatywa dla szamb betonowych. Widziałem przypadek gdzie taki plastikowy zbiornik wgniotło. Zbiornik zakopany jakieś 5 lat temu. Nad zbiornikiem zalana zbrojona płyta betonowa. Wiosną gdy był wysoki poziom wody gruntowej opróżniono zbiornik do 1/4 pojemności.Woda gruntowa wcisła do środka przód zbiornika Znajomy ma zrobioną oczyszczalnie przy wysokim poziomie wody gruntowej. Usypuje się kopiec a ścieki z osadnika podaje pompa. Mówi, że pompa załącza się raz na dobę. Widziałem i spokojnie polecam. Szambo betonowe musisz opróżniać i płacić za wywóz. oczyszczalnia wychodzi dużo taniej.
  4. przy wysokim poziomie wód gruntowych plastikowe może się po prostu zgnieść. Zwłaszcza jak je opróżnisz. Plastikowe musi być po prostu pełne i do tego rozsączalnik
  5. 5,3 w trasie. Jeżdżę ze wsi do miasta a w mieście praktycznie mam cały czas drogę z pierwszeństwem
  6. ujeżdżam coś takiego silnik 1.4 spokojnie daje rade jak jeździsz sam lub w 2 osoby. Jak jest załadowany 4lub 5 osób to przy wyprzedzaniu trzeba ładować trójkę Do miasta wystarczy. codziennie dojeżdżam do roboty (25km w jedną stronę) i sobie chwalę. Na początku średnie spalanie z kompa miałem 6,7 (gazu 8,6), teraz schodzę do 5,3l (7,0) ale się starzeję. Przy wciskaniu do dechy potrafi wziąć 0,2l oleju na 1000 km. Instalacja brc na której jest przejechane około 160tys. km. Wymieniany parownik bo pękła membrana. Ja mogę polecić, pod warunkiem, że samochód nie będzie w stanie agonalnym
  7. http://www.denbraven.pl/produkt.php?idp=84&idg=21&idm=1&zastosowania= coś takiego stosowałem na futrynie i drzwiach w okleinie (Porta drzwi). Najpierw w niewidocznym miejscu, później po całości. Mogę go polecić Tylko trzeba dać temu środkowi trochę czasu. Posmarować i odczekać nawet godzinę - zależy od grubości pozostałej pianki.
  8. w moim urzędzie skarbowym wpłacasz 160 zł opłaty i dołączasz do wniosku. Oni rozpatrują i wydają postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia. Dostajesz odmowę i opisany dowód wpłaty. Z tym idziesz do urzędu miasta i zwracają ci te 160 zł Wilk syty i owca cała.
  9. > Abstrahując od tego, że nie ma żadnego uzasadnienia by to w ogóle robić. Rozumiem fabryczne DRL, > jak mi się nie chce włączać świateł to nie włączam, ale przedłubywać instalację elektryczną i > podłączać pół dnia takie coś, po co? To już mądrzej jest wstawić za tylną szybę pieska z > kiwającą głową. większość starszych samochodów nie ma wyłączania świateł po wyłączeniu zapłonu. I gdy wyciągasz kluczyk ze stacyjki to albo piszczy, albo zostawiasz samochód na światłach. Z drugiej strony cały czas musisz pamiętać żeby włączyć światła. Mnie to denerwowało, zwłaszcza jak kręciłem się po mieście i co chwila "włącz", "wyłącz", "włącz" Jak zapomnisz włączyć masz 100 zł mandatu, jak nie wyłączysz masz rozładowany akumulator. A dodaj do tego zabieganą kobietę ... Po zamontowaniu dziennych masz to wszystko z głowy i to jest według mnie największy plus tych świateł
  10. mam wyząbkowane 2 szt. kierunkowych z tyłu. Ja spróbuję przełożyć je na przód i zamienić miejscami czyli prawy tył dać na lewy przód oraz lewy tył na prawy przód. Opony ze względu na to że są kierunkowe muszę przełożyć na felgach u gumiarza.
  11. > ale... jest 2014.. a ty o oponach z 2009 ? a co takiego złego jest w 5 letnich oponach? Wg mnie opona do 8 lat może być użytkowana normalnie. (gdy bieżnik jest w normie)
  12. mam ten sam silnik i lpg. Leję 5w30 mobila. Za 4 litry płacę 130-140 zł.
  13. parę dni temu testowałem Fiata Uno (silnik1.0+lpg). Mróz na dworze -15. Dystans 25 km. Silnik osiągał max temperaturę 70 stopni. Po założeniu osłony na atrapę i zatkaniu tekturą kratek w zderzaku silnik łapie temperaturę 90-95 stopni. Nagrzewnica wyraźniej lepiej grzeje. Takie coś naprawdę pomaga W korkach gdyby zaczął się silnik przegrzewać wentylator spokoje da radę schodzić chłodnicę - ma gdzie pociągnąć powietrze. Tylko nie próbujcie zatykać samej chłodnicy!
  14. mam felgi aluminiowe 6J x14 ET 35 a na nich opony 185/60/R14. Chcę założyć na nie letnie opony o rozmiarze 165/70/R14 z uwagi na to, że samochód używany jest po mieście oraz lepiej prowadzi się w koleinach. Czy da radę założyć takie opony na podany rozmiar felg? W kalkulatorze pisze, że max do takich opon to felga 5,5 cała
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.