Skocz do zawartości

Koonrad

użytkownik
  • Liczba zawartości

    16 954
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Imię
    Konrad
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Tu i tam
  • Samochód
    rav4, X3, vitara

Ostatnie wizyty

2 448 wyświetleń profilu

Koonrad's Achievements

młodociany rajdowiec

młodociany rajdowiec (15/20)

2,8 tys.

Reputacja

  1. Pierwsze stacje w CRO, potrafi być nawet kilkanaście aut w sezonie, a do noPB pusto Nie raz już ją omijałem, niestety wiąże się to z jazdą na noPB 50-70km Bo z przyczepą robię 250-280km, co pozwala przeskoczyć Węgry, ale zaraz po wjeździe do Cro kończy się LPG Czasem warto zjechać z autostrady zatankować taniej i bez kolejki
  2. Tak, ale ten silnik produkuje prąd który wykorzystasz np ruszając ze skrzyżowania więc jakiś tam plus jest zresztą zaraz spaliniaków nie będzie, toyota już nie ofertue rav4 z samą benzyną, kilka lat temu umarł diesel reszta idzie podobną drogą, jakiś podstawowy model z małą/słabą benzyną, a jak chcesz więcej to HEV ew MHEV dustera wykastrowali diesla i mocniejszą turbo benzynę, zostało 130KM MHEV i 140HEV co ciekawe za 10KM i hybrydę trzeba dopłacić 16tyś (w tej cenie jest oczywiście też automat) różnica w spalaniu nie zwróci się po 150kkm (zakładając że spali 2L mniej, 13zł/100km) ew jak wejdzie ten 150KM, ciekawe jaka będzie cena, ale tam LPG wrzucamy i jeździ najtaniej
  3. pytanie co to jest trasa, kolega wyżej wrzucił średnią 110km/h, więc pewnie max było w okolicy 130-140km/h, a może więcej jak będziesz się kulał 90-100km/h to spali mniej z moich obserwacji auta na autostradzie powyżej 120km/h palą jak w mieście (pytanie jeszcze jakie miasto, jakie odcinki) zwłaszcza jeżeli są to słabe silniki, bez zapasu mocy odstępstwem od tego jest hybryda, która w mieście potrafi spalić 50% tego co na autostradzie np rav4 po W-wie przy spokojniej jeździe paliła ok 5L, a na autostradzie spali 8L, jadąc 150 pewnie pod 10L
  4. 25lat to i tak kawał czasu, u mnie płytki są koło 20 i na razie jest OK Co jakiś czas dajemy impregnat, ostatnio ten z efektem "mokrej" płytki Fugi się ładnie trzymają, przy ścianie i balustradzie masa elastyczna "typu silikon" Ważne żeby był wyraźny spadek, ja mam mały taras bo max 3m, częściowo zadaszony Wszytko to powoduje, że woda spływa a nie stoi i wsiąka pod płytki Wujek położył żywice na tarasach i balkonach kilkanaście lat temu, ładnie to wyglądało ale już jest sporo pęknięć, a dwa to strasznie łapie brud, palą węglem i sadze z komina wnikają w powierzenie, nie da się domyć Generalnie wyglądało OK przez pierwsze kilka lat, teraz jest dramat - brud i pęknięcia Ciekawe jak to teraz zerwać Płytki można skuć, łatwo nie jest, ale idzie to zrobić Swoją drogą poprzednie płytki klinkierowe, położone na cemencie trzymały się mocno, sporo się trzeba było namęczyć żeby je skuć, na balkonie poszła izolacja bez skuwania U nas przy okazji izolacji domu, izolowany był taras i balkon i trzeba było ułożyć nowe płytki, choć stare trzymały się OK
  5. IMO bez sensu dopłacanie do takiego napędu W rav4 przynajmniej czuć że ten tył pomaga, tu właściwie nie ma reakcji skoro nawet na śniegu nie zakręci kołem Rav4 na lodzie pod lekką górkę, rusza bez problemu, kręcąc tylnymi kołami VID_20240324_134702.mp4
  6. Przy takim adblue nie wiesz jak się zachowa, zgodnie z instrukcją nie odpali jak zasięg spadnie do zera A jak się świeci poduszka to w razie dzwona też nie powinna odpalić Więc cześć można do czasu ignorować a część nie Inna sprawa że wypożyczalnia daje jako zastępcze rav4 czy Q3, więc ludzie chętnie oddają daćki
  7. Takie że te elementy są na pokładzie Przykład z adblue, zapala się kontrolka niskiego stanu, kolega dolewa ale kontrolka nie gaśnie, a zasięg maleje dramatycznie Odstawia auto do ASO, resetują ECU i oddają auto, z tego co pamiętam to czujnika nie wymienili tak jak błąd napędu 4x4, zapala się błąd napędu, ale sam napęd jest sprawny wiadomo że w 2wd taki nie wystąpi, ale winny nie jest napęd a znowu elektronika problemy zaostrzają się gdy jest mokro w ostatnim odcinku GT chyba Hammond ma podobne przejścia z Astonem
  8. Tak, diesle 4x4 Z tym że silnik nie ma tu znaczenia, wywala błąd DPF czy adblue, IMO winna jest elektronika
  9. Tak jak u nas na budowach A w Afryce dodatkowo nie zgnije Mamy w firmie sporo dusterow, niestety rocznik od 2021/2022 jest dramat z elektroniką, po roku użytkowania w terenie dyskoteka na desce, komp wali wszystkimi możliwymi komunikatami, od poduszki, przez wydech, po silnik. Auta stoją po kilka tygodni w ASO Wcześniej tego nie było i np starsze auta z 2019/2020 jeżdżą bezawaryjnie
  10. A ok myślałem że chodzi o sklep Niestety takie czasy, najtańszy jest robot Ale tego robota trzeba zaprogramować, serwisować i nawet jak robi to ktoś z zewnątrz, to zatankuje na miejscu, może się prześpi w hotelu, zje w knajpie Obok na wiosce jest zakład gdzie składają auta, na produkcji miało pracować 800osob, ale 2x tyle przy fabryce Przy samej logistyce będzie pracy dla masy ludzi
  11. Pytanie jak zautomatyzuja produkcję Nie wiem czy przywiezienie tu Chińczyka, danie mu zakwaterowania, jakiś przelot itd będzie tańsze niż zatrudnienie Polaków do skręcania Kadra kierownicza pewnie od nich Tak swoją drogą, na Netflix był film jak China kupiła fabrykę szyb w Detroit A sprzedawcy, restauracja, kasjerzy i reszta obsługi to skąd są ?
  12. Urodziwe to to nie jest Dacia przy tym to inna liga Ale mają w ofercie też takie
  13. Nie zauważyłeś ale powinna być, raz że większa masa, dwa elementy które i tak się kręcą - półosie, dyfer, wał Stare terenówki miały sprzegiełka w piastach i wtedy faktycznie miałeś 2wd Niemniej brał bym 4wd przy takich przebiegach, bo czasem się przydaje
  14. od dawna nic mi na cle nie zatrzymali, fakt że zamawiam głównie drobnicę do 100zł pytanie jak w w ogóle z wysyłką np zderzaka
  15. Paczki z aliexpres idą 2tyg Z PL wyszli, ale może gdzieś w EU zostali
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.