Jump to content

Koonrad

użytkownik
  • Content Count

    15296
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1092 Człowiek - do rany przyłóż

1 Follower

About Koonrad

  • Rank
    młodociany rajdowiec

Profile Information

  • Name
    Konrad
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Tu i tam
  • Car
    duster, X3, vitara

Recent Profile Visitors

1052 profile views
  1. W astrze wskazówka pływała w zależności od sytuacji, np w korku widać było jak temp. rosła W fordzie faktycznie stała jak zaprogramowana w daci też mam teraz tylko kontrolki niebieska i pewnie czerwona A co do oleju, to w BMW jest żółta - niski stan i czerwona jak już pewnie nie ma ciśnienia
  2. ale czekaj, skoro dacia może to dlaczego china nie może ? ile podrożeje całe auto jak wsadzisz tam nowoczesny silnik, dajmy na to ten od reno/mercedes - 1.3 130KM ? wracając do MG masz proste 1.5 w MG3 https://mg.co.uk/mg3/ albo 1.5 GDI T w MG HS https://mg.co.uk/mg-hs/ mają też 1.0 GDI T w MG ZS https://mg.co.uk/new-mg-zs/ tylko ceny inne, ale to chyba kwestia podatków a nie tego co siedzi pod maską u nas już były tanie marki - tata, sangyong i jakoś się nie utrzymali/nie zawojowali rynku jest jeszcze
  3. ale spalanie to jedno, a drugie to co wydobywa się z rury wydechowej jeździłem trochę octavia 1.4TSI 120KM i w tym samym czasie c-max'em 1.8 120KM skoda paliła wyraźnie mniej, jadąc dynamicznie w trasie 6-6.5L, ford na tej samej trasie, ten sam kierowca min 8L fakt że c-max trochę cięższy i większa bryła wracając do dustera 1.0, gdzie będziesz nim jeździł ? w mieście, na krótkich odcinkach jest szansa że turbo spali mniej jak przyciśniesz na A to 1.0TB jak i 1.6 spalą tyle co 1.3TB ostatnio testowałem 1.5DCI - przy średniej 140km/h wyszło spalanie
  4. W UK już od jakiegoś czasu próbują z MG made in ChRL
  5. A co za problem wsadzić silnik który spełnia normy ? U nas rolę MG pełni Dacia
  6. Których chińskich ? Możesz kupić H7 LED za 10zł a możesz za 100zł
  7. u mnie pracuje od końca lutego, to jak odejmiemy marzec 600kWh to wyjdzie że mam 4500kWh instalacja bardzo zbliżona 5.2 o ile dobrze pamiętam, skierowana na południe
  8. Był słabszy, u mnie na poziomie marca, ale czerwiec mimo że dni dłuższe też nie wypadł super Tak czy inaczej u mnie produkcja pokryła zapotrzebowanie Na rok miałem zużycie 4.5MWh, do dziś wyprodukowane 5.1 MWh
  9. Dlaczego ? U mnie nadprodukcja Nawet licząc że wszystko poszło przez ZE to jeszcze 50kWh zostaje zapasu
  10. hmm, czy ja wiem nacisk masz podobny - max w okolicy 50-75kg tak są homologowanie zarówno haki jak i zaczepy w przyczepach (zdarza się do 100kg, ale załóżmy że mówimy o zwykłej osobówce) taka platforma na 4 rowery to już w okolicy max czyli tych 70-80kg (4x15kg + platforma) oczywiście jak wejdziemy w kwestie obciążeń dynamicznych to może przyczepa daje większe ale taka platforma też ładne siły wywiera
  11. hmm, miałem nie tak dawno H4 w partnerze i jednak się paliły co jakiś czas, myślę że raz w roku/50kkm wymieniałem na tyle często że dwie woziłem zawsze w aucie i do dziś pamiętam jak to się robi więc może to "ekologia" i postarzanie produktu ? w x3 czy kaszkaju kilka lat wytrzymywały, ale to za sprawą dziennych które mocno przedłużają żywotność mijania
  12. być może przy takiej mocy jest problem z trakcją i faktycznie wspomaga się hamulcami systemy 4x4 ze sprzęgłem wielopłytkowym są w różnych autach, nawet w takim cayene
  13. system jest ten sam, może wielkość klocków była źle dobrana w tym co jeździłeś ? niektóre auta podobno tak mają przecież nie może on hamować cały czas, bo by zjarał hamulce w nissanie działa to podobnie, niby na zakrętach czy przyspieszaniu rozkłada przeniesienie napędu i niby hamulcami ? kaszkajem też zrobiłem 70kkm na fabrycznych klockach
  14. tak, ile przejeździłeś tym "genialnym" xdrive ? obecnie mam w X3 drugi kpl klocków, a auto ma 180kkm przebiegu i to stosunkowo cięzki kloc bo SUV (czy jak BMW nazywa SAV) a w innych autach niby jak działają te napędy ? jak ktoś katuje auto w błocie, na śniegu itp gdzie faktycznie hamulce muszą mocno ingerować to może i zjedzie w 15kkm ale w normalnej eksploatacji nic takiego się nie dzieje z tego co pamiętam to X3 ma bęben plus tarcze, pewnie inne BMW mają podobnie tak samo miał mercedes - bęben do ręcznego i tarcza do nożnego
  15. Westfalia ma wpinany od dołu, pionowo a w astrze miałem zupełnie inny system z wspinaniem poziomo Więc chyba są były? różne systemy
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.