Skocz do zawartości

binges

użytkownik
  • Liczba zawartości

    542
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O binges

  • Urodziny 10.06.1978

Profile Information

  • Imię
    Bogdan
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Suwałki/Augustów
  • Zainteresowania
    motoryzacja

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

binges's Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/20)

35

Reputacja

  1. szukaj środków które posiadają dużo inhibitorów korozji i są rzadkie jak WD40, dopiero po odparowaniu takiego środka przykryć docelową konserwacją, która nie zastyga, jest na bazie olejów i wosków, którą można podgrzać... konserwacja do profili nie może być typowym twardym woskiem typu Novol ML, Boll itp. jeżeli chcesz eksperymentować to proponuje zrobić kilka próbek z rożnymi proporcjami wosku i oleju pełzającego i dodatkowo wstawić do zamrażarki aby spr czy taki mix jest miękki jak typowa margaryna czy jak typowe masło roślinne...
  2. Dinitrol ML to nie jest typowy wosk do profili a bardziej płyn z dużą ilością rozpuszczalnika z dodatkiem oleju, wosku i przede wszystkim inhibitorów korozji - on ma tylko spenetrować, powstrzymać korozje a zabezpiecza tylko na max. 1 rok bo nie tworzy grubszej powłoki a tylko warstewkę w okolicy 10um dlatego po Dinitrol ML należy użyć wosku np. Dinitrol 1000 który tworzy grubszą powłokę, jest miękki jak smalec z lodówki, takich wosków jest mało na rynku, nie jest to typowy wosk jak Boll, Novoll...
  3. Nie wiem skąd... Zapewne naprawy gwarancyjne - jeżeli gwarancyjny nie skasuje (nie zezłomuje) tych części to często pracownicy ASO to sprzedają... można znaleźć oferty nie tylko z uszkodzonymi panewkami czy wałem ale również z przytartymi cylindrami i tłokami. jezeli taki olej 0W20 jest dodatkowo rozrzedzony paliwem (jazda w około komina lub liczne problemy z DPF) a później użytkownik na trasie daje mu ognia...to skutki są takie a nie inne...
  4. podaje przykłady uszkodzonych silników z grupy VW - po małym przebiegu i jazda na oleju 0W20 https://allegro.pl/oferta/wal-korbowy-audi-a4-q5-vw-golf-gti-r-2-0-tsi-tfsi-9261477284 https://allegro.pl/oferta/ateca-tarraco-2-0-tsi-dkz-wal-korbowy-panewki-gl-9580962940 https://allegro.pl/oferta/wal-korbowy-audi-vw-seat-2-0tdi-cba-cbb-cbd-38aa-7433758189 https://allegro.pl/oferta/audi-vw-2-0-tfsi-cdl-wal-korbowy-9117551779 https://allegro.pl/oferta/wal-korbowy-audi-a4-q5-vw-golf-gti-r-2-0-tsi-tfsi-9572356071 Opel - najnowsze silniki 1.6 CDTI https://allegro.pl/oferta/opel-astra-insignia-silnik-1-6-b16dtl-9941720648 https://allegro.pl/oferta/opel-astra-zafira-insignia-silnik-1-6-b16dtl-10547603427 https://allegro.pl/oferta/opel-mokka-1-6-cdti-b16dth-lvm-blok-silnika-8621173495
  5. pojawił się kolejny odcinek, proszę obejrzyj i udostępnij dalej...
  6. Nie wiem jak teraz ale kiedyś w tamtych regionach to przeważnie był największy mróz, moja ciocia pracowała w Nadleśnictwie Plaska stad wiem coś o tym (w samej okolicy Suwałk rzadko kiedy jest najzimniej). W tym roku u mnie najwięcej było -28 i stąd chyba najwięcej było problemów z odpaleniem auta głównie przez ten syf z Orlenu ale też przez zaniedbania samych kierowców którzy myśleli że zima będzie taka jak rok temu i uda się jakoś przejeździć na spalonych świecach czy słabym akumulatorze...
  7. Dokładnie tak ale widzę że wielu kierowców i ludzi chyba nadal nie zdaje sobie sprawy jakie mogą być skutki zatankowania "zimowej" ropy klasy premium z Orlenu podczas dużych mrozów w najzimniejszych regionach Polski, nadal nie wie że nie każdy samochód ma filtr pod maska a ma pod podwoziem, że nie każdy filtr jest podgrzewany itd. Jeżeli mieszkałbym gdzieś na południo lub nad morzem to raczej nie bawiłbym się w jakieś testy w zamrażarkach, nie szukałbym dobrego paliwa na stacjach...
  8. ja też nie chce... proponuje Ci zrobić test poprzez zamrożenie ON premium z Orlen i Circle a przekonasz się na czym jeździsz... po drugie, nie wiem czy wiesz ale kiedy zaczynały się ostatnie mrozy to w dzień w Szczecinie było +1 a w Suwałkach -15 i może dlatego nie miałeś problemów... a może kierowca tego busa w połowie stycznia miał letnie paliwo, które spowodowało te problemy ? urywek z YT "jak wygląda zimą filtr paliwa"
  9. OK, produkuje ale czy sprzedaje to w Polsce? Pewnie sprzedaje w DE lub jeszcze dalej... być może produkuje tak samo jak ten płyn do dezynfekcji którego nigdzie nie można było kupić a jeżeli później był to w chorych pieniądzach
  10. ale po co? Przeciez jest wiadomo że nie ma i nigdy nie było chyba to Ty wspominasz o jakimś arktycznym z Orlenu z którym mam zrobić to porównanie. wyglada na to że sam już nie wiesz o czym piszesz i chyba nie wiesz co tankujesz bo nazywać zimowym paliwem jakiś syf z Orlenu który mętnieje z parafiną już przy -8.....to chyba nie wypada...
  11. to poproszę nazwę tego arktycznego z Orlenu lub adres gdzie mogę kupić to wtedy sobie porównam - w Suwałkach i Białymstoku jakoś nie ma a to najzimniejsze miasta w kraju przypominam Ci że porównywałem ropę Orlen Efecta i Verva zakupioną 12.01 oraz Circle Diesel miles+ z 15.01 pisałem o tym wcześniej a Ty dalej swoje i piszesz głupoty... moja opinia nt. jakości ropy Orlen ON Verva i Circle Diesel milesPlus
  12. zdjęcie przedstawia świecę zapłonową z Toyota Yaris 1.0 świeca jest z czerwonym nalotem który powstał od benzyny 98 z Orlenu, tankowane było przez 2 lata i przejechane ponad 20kkm, było to w latach 2017-2019, jak jest teraz to nie wiem bo Orlen omijam baaardzo szerokim łukiem... Silnik w Toyocie chodził jak zegarek ale od tego zaczęły wypadać zapłony podczas jazdy bo powstało przebicie na elektrodach. Zmieniłem świece, znajoma od 2 lat tankuje na Shell lub Circle i brak osadu oraz wypadania zapłonów a przejechała ponad 30kkm. O tym czerwonym osadzie piszą na stronie NGK i powstaje on od tanich dodatków w postaci związków metali w celu wzbogacenia liczby oktanowej bardzo niskim kosztem - metoda stosowana często u ruskich i jak widać w PISowskim Orlenie który lubi dymać swoich rodaków i klientów chyba już z każdej strony
  13. ON arktyczny IZ40 jest na Circle, Lotos i na wielu stacjach np. przy bazach PKS itp. jeżeli masz HDI to masz w obudowie filtra grzałkę, nie każdy ma filtr z grzałką i filtr pod maską a niekiedy w okolicy zbiornika paliwa a to jest duża różnica, nie każdy mieszka w cieplejszych regionach kraju... Proponuje wziąć próbkę z Orlen i arktyczny z Lotos lub Circle a zobaczysz różnicę. Jeżeli chcesz jeździć z glutami i parafiną w zbiorniku czy na filtrze paliwa to Twój świadomy wybór, pozostaje mi tylko życzyć Ci powodzenia
  14. OK, to dobrze znajomy bez większych problemów odpalił Opel Astra V 1.6 CDTI z AdBlue - było to wczoraj w południe w Białymstoku a auto stało od soboty rano nieodpalane, miał w zbiorniku polowę ON Verva i w sobotę dotankował do pełna arktycznego Circle. Myślę że jeżeli nie zrobiłby tej dolewki to na Verva miałby problemy bo ten syf z Orlenu zablokowałaby filtr który jest nisko nad ziemią - np. Insignia, Astra IV i V oraz Zafira C mają filtr nisko i w okresie dużych mrozów z takimi autami było najwięcej problemów - pisze to były doradca serwisowy ASO)
  15. a wiesz co to znaczy mróz -26 przy gruncie a filtr paliwa przy zbiorniku na ziemią ? moja opinia nt. jakości ropy Orlen ON Verva i Circle Diesel milesPlus
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.