Jump to content

jqr

użytkownik
  • Content Count

    1769
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

339 Przezacny kompan

2 Followers

About jqr

  • Rank
    starszy cwaniak

Profile Information

  • Name
    Janusz
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    .
  • Car
    Tiguan2.0tsi Megane 1.3tce
  • Motorcycle
    RC46

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. nie mierzyłem dokładnie, ale wychodzi na to że musiał być większy, bo 307 kombi zasłaniał ładnie aż po progi
  2. 👍 ja dostałem kiedyś stare "tło fotograficzne" z bawełny chyba 3x6m, i sprawdza się rewelacyjnie naokoło zrobiony ściągacz przez moją matkę, krawcową nie jest szedłbym w tym kierunku, bo te foliowe słabo nadają się do pomieszczeń
  3. miałem stilo z tym silnikiem i to co mi przychodzi do głowy, to: "lizak" pod skrzynią, ale z opisu wynika, że wymieniony przewody do czujnika wału - u mnie po zalaniu strasznie to wariowało krzyżak przegubu półosi - zaczyna się wibracjami, kończy stukaniem
  4. Dobra i możliwie szeroka opona CONTIsport2 225/40/18 powodowała, że na trójce na suchym już tylko lekko się ślizgał. Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka
  5. jeździłem takim po sofcie na 260KM/430nm i uwierz mi, że wtedy jest OK
  6. U szwagra w stilo montowałem w 2011 roku komplet wydechu (plecionka, środkowy, rury i końcowy) Polmostrów i nadal jeździ, a cena była atrakcyjna (chyba 400zł) Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka
  7. przy takim obciążeniu jak napisałeś spokojnie da radę - zrobiłem tak w superbie wlutowując się przed gniazdem zapalniczki w bagażniku
  8. wg mnie jeśli masz instalację z oddzielnym stopem i pozycją to podłączasz bk/rd do przewodu światła stop, a gy/bk do lewej pozycji a jeśli masz instalację z jednowłóknową żarówką/LEDem sterowaną PWM, to bk/rd oraz gy/bk do jednego przewodu zasilającego to światło
  9. daj zdjęcie całej strony schematu, to coś wymyślimy, bo internet nie pokazuje mi instrukcji do tego modelu
  10. obrazu nie widać, ale współczesne moduły uniwersalne do haka najczęściej mają dwie opcje: z oddzielnym stopem i pozycją oraz z jednowłóknową żarówką/LEDem sterowaną PWM
  11. jqr

    Polskie opony

    reklamacja była obsługiwana przez lokalnego dystrybutora Goodyear i jak zakładałem nowe opony, dostałem informację, że to była wadliwa partia z tym DOT więc nie skreślałbym tych opon, chyba przeciętnie u nich z powtarzalnością produkcji, a ja miałem pecha za to sprawa reklamacji była załatwiona bez problemów
  12. jqr

    Polskie opony

    w tym wątku opisywałem swój problem z Dębicami Presto UHP2 "made in Germany" wszystkie 4szt. miały identyczną wadę - na 1/3 obwodu odpadały fragmenty klocków zewnętrznych i po reklamacji dostałem zwrot 80% ceny skusiłem się z uwagi na cenę, napis "made in Germany" i wygląd bieżnika będący klonem Goodyear Efficientgrip Performance, ale chyba nie było warto
  13. ćwiczyłem w superb2, co jest równoznaczne z passatem b6 i uniwersalna wiązka się nie nadawała, potrzebny był oryginalny moduł przyczepy (400zł używany) plus kodowanie i ciągnięcie instalacji do haka od modułu komfortu całość przy własnej robociźnie wyniosła mnie chyba 800zł
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.