Jump to content

melonic1242

użytkownik
  • Content Count

    892
  • Joined

  • Last visited

About melonic1242

  • Rank
    mistrz kierownicy
  • Birthday 07/05/1979

Profile Information

  • Lokalizacja
    Tomaszów Maz.
  • Zainteresowania
    lenistwo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. > Trzeba tylko rozdzielić przewody od wtrysku z jednego na cztery, reszta zostaje bez zmian. Ok, a co z czujnikiem temperatury wody wkręconym w kolektor? W wiązce spi mam kostkę na 3 piny a w kolektorze wkręcony czujnik na 3 piny. Czujnik z spi załatwi sprawę?
  2. Jakiś live stream w sieci jest?
  3. > Trzeba tylko rozdzielić przewody od wtrysku z jednego na cztery, reszta zostaje bez zmian. Dzięki. Nie trzeba odcinać żadnego przewodu by wyeliminować rozładowywanie akumulatora jak w przypadku 16v?
  4. Dzisiaj zawisł silnik pod maską seja i powoli trzeba się brać za kabelki. Może mi ktoś objaśnić jak przerobić wiązkę? Zostawiłem dół 1.1 a czapkę z kompem mam 1.2 8v 75km. Raz to robiłem jak wkładałem 16v, ale to było 10 lat temu a u mnie z pamięcią coraz gorzej mam do dyspozycji wiązkę 1.1 i 1.2 Proszę o szybką pomoc, sprawa dość pilna. Pozdrawiam
  5. Jakie górne kółko rozrządu do takiego zestawu? Wszystkie graty mam u kumpla w warsztacie i brakuje koła do zakupionej głowicy 1,2 a ja nie mam zielonego pojęcia, czy podejdzie od 1,1. Pomóżcie koledzy, sprawa dość pilna. Pozdrawiam
  6. Jestem zaineresowany kompletną listwą wryskową
  7. > 5. Filtr paliwa wymieniony, przepustnica i krokowy wyczyszczony. Dzisiaj po czterech dniach postoju > po uruchomieniu jakby nie uruchomiło się ssanie, odpalił na bardzo niskich wolnych obrotach, > każdy cylinder musiał chwilę pomyśleć zanim zaskoczył. Po przegazowaniu obroty spadały tak > nisko, że gasł. Po rozgrzaniu do 50-60C juz nie gaśnie, ale obroty jałowe poniżej 800. Powyżej > wolnych jedzie normalnie. Odpinanie wężyków od mapa i od reg. na listwie gasi silnik, czyli > chyba tak jak powinno być > Co odpowiada za wolne i brak ssania? Krokowy jednak padł? Jakieś lewe powietrze za przepustnicą? Jak nie miałem tzw ssania na zimnym to problemem okazał się czujnik temperatury cieczy dający sygnał na komputer
  8. > Pompa z powrotem i listwa bez powrotu to zero regulatora. Ogarnij to bo drut na maxa! Tak mi się właśnie wydawało. Kupiłem auto już z 16v pod maską i co chwila coś muszę poprawiać
  9. > no do cewek jeszcze nie dotarłem, jutro spróbuję pomacać w tym obszarze > a to gaśnięcie na niskich może to powodować? w sumie przy niskich obrotach drgania silnika są > najsilniejsze więc może tu być gdzieś kot pogrzebany Po wymianie cewek problem się skończył i na testach auto zachowywało się normalnie, ale wracając do domu znów poczułem zapach paliwa i silnik zaczął przerywać, ale dopiero przy bucie na piątym biegu. Po podniesieniu maski znów okazało się, że cieknie przy opasce na dopływie paliwa do listwy. Stąd nasuwa się moje kolejne pytanie: Czy kosz z powrotem + plastikowa listwa wtrysków paliwa bez powrotu przy swapie 1,2 16v do cc = dwa regulatory ciśnienia paliwa, czy brak regulatora w obwodzie? Czy to może mieć jakiś ujemny skutek na pracę silnika, czy przyczyna leży w innym miejscu?
  10. Witam. W moim CCS coś się ostatnio spsuło. Zaczęło się od niedziałającego klaksonu, zegarka i świateł awaryjnych. Po jakimś czasie wskaźnik przestał pokazywać poziom paliwa a wskaźnik temperatury pokazywał 70 stopni przy załączającym się wentylatorze. Ostatnio zaczęło śmierdzieć paliwem, ale okazało się, że opaska uszkodziła przewód paliwowy i lekko sikało. Teraz silnik zaczął się dławić przy wkręcaniu na obroty. Na jałowym wkręca się normalnie, ale przyspieszając na poszczególnych biegach dławi się. Pompa paliwa podmieniona na nową, tak samo czujnik położenia wału. Gdzie szukać przyczyny? Sprawa dość pilna, bo wygrałem szkolenie w rajdowej szkole Pana Wróblewskiego i jak do soboty nie zrobię auta to szkolenie przepadnie
  11. > Na półce?? Pewnie zakurzony... Nie chcesz go sprzedać?? Zakurzony jak cały projekt, ale w już w poniedziałek sej jedzie składać się do tzw. kupy
  12. > dokładnie...spawy masakra ale będzie wszystko ładnie oszlifowane na gładko i pomalowane > prawdopodobnie w kolor nadwozia. > Ciekawe jak będzie to działało Nie zeszlifujesz tego na gładko, bo blacha prawdopodobnie jest spawana na zakładkę, ale zawsze można spróbować lekko liznąć
  13. > bo dla niektórych pewno wygląda bardziej profi .... i taniej jest pociąć prostą rure > szczerze nie widzę żadnego sensu takiego dziobania Moim zdaniem nie chodzi o wygląd, raczej brak cienkościennych stalowych kolanek tej średnicy (chyba, że o czymś nie wiem). Mam na półce dolot Pana Węglarskiego i jest ona złożony z kawałków cienkiej, walcowanej blachy spawanych na zakładkę. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e7309fde826fae05.html
  14. > GSG i tak mnie nie lubi więc napiszę - ale posmarkane spawy Kumplowi wstawiał klatkę do CC i to samo mi przyszło na myśl
  15. > Lobro do punto I 1.2 8v - pasuje do CC/SC i są nie do zajechania Potwierdzam
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.