Jump to content

raf1al

użytkownik
  • Posts

    2777
  • Joined

  • Last visited

5 Followers

About raf1al

  • Birthday 09/10/1980

Profile Information

  • Lokalizacja
    Wieliczka

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

raf1al's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/19)

0

Reputation

  1. no ok tak sie przyjrzałem temu mojemu staremu i temu z mk2 zawieszeniu oczywiście i na oko dolny wahacz ten co opiera soe sprężyna jest ciut inny i wahacz co trzyma piastę tez jest jak by większy dlatego pytam może ktoś kiedyś robił z zawieszeniem przy focusie mk1 a dorwałem w bardzo dobrym stanie całe zawieszenie od mk2 i chciałem przełożyć bo w moim mk1 tylko tylnie zawieszenie znilo ze nie opłaca sie remontować
  2. Pytanie mam do was czym rozni sie tylnie zawieszenie z focusa mk2 od mk1 HB. Na pierwszy rzut oka to to samo. A potrzebuje wymienić bo moje w mk1 jest tragedia luzu rdza itp.
  3. witam może ktos wie jaki symbol ma druga sonda .ta na dole w wydechu. moze wie która będzie pasować bo na allegro jest tego dużo tylko nie wiem jaka długość kabla i jaka tam wtyczka bo nie mam jak wejść pod auto a potrzebuje kupić pilnie ! corsa C silnik 1.2 eco 80KM
  4. podłącze sie pod temat to jak to jest z tym czujnikiem w corsie C jest podpięty bezpośrednio pod wyświetlacz? czy podrodze jeszcze w piety w jakis komputer?? bo mam same kreski , poprzednik cos robł i nie mam wiązki ani czujnika w zderzaku fajnie było by to uruchomić!
  5. TAk udało mi sie . uszczelniłem ta puszkę z elektryka , jak piszesz ta śmieszną blachę co serwo jest przykręcane(wyjołem całe serwo i nie ukręciłem rurek ) do niej a całość do karoserii, kretyński patent ale cóż.... oraz tam przez maglownice tez się lało, bo tam tez jest ta śmieszna uszczelka oraz jakiś dodatkowy plastik wkręcany w karoserie. nowy filc i teraz jest sucho z przodu i nie paruje nie śmierdzi zostały tylne lampy bo miedzy nimi a karoseria tez musi byc uszczelka gąbkowa dałem nowe ale dalej cos tamtędy leci ehh
  6. Mam kolejny problem, odkryłem ze w klapie jest centralny zamek myślałem ze tylko w drzwiach do tej pory. problem jest taki ze zamek nie działa w pełni tzn przy otwieraniu auta z pilota zamek otwiera klape ale przy zamykaniu juz nie zamyka dziala tylko w jedna strone siłownik ( na krotko działa w obie) centralny działa z pilota i z kluczyka domykanie szyb działa z kluczyka . kable całe, wiec gdzie jest problem??
  7. Witam problem jest taki ze woda wlewa sie przez przejscie krzyżaka od kolumny kierownicy. dokładnie otworem gdzie z przekładni przechodzi wałek do wnętrza kierownicy do którego sie przykręca krzyżak. i nie wiem czy brakuje jakiejś uszczelki czy czegoś tam . nie mogę nigdzie w googlach znaleźć konkretnych fotek czy odpowiedzi wszędzie piszą o typowych przeciekach wody w oplach (może nie potrafię ) może ktoś posiada jakieś foty od środka jak i od spodu tych miejsc gdzie przekładnia wchodzi do wnętrza kabiny w korsie C? lub wie jak uszczelnić dokładnie to miejsce? ktos demontował przekładnie i wie co tam jest dokładnie zamontowane do uszczelnienia? na foto zaznaczyłem którędy się wlewa potwierdzone podczas deszczu i szlaufem help
  8. no jak uwazasz ale to nie 1.9 TDI marne 100km bez turbo
  9. czym tu sie scigac 1.6 :D normalna przepsowa jazda powyzej 100
  10. czyli bosch nie bedzie złym wyborem o 50 tanszy od ATE
  11. najtanszy bosch ale słyszałem ze ate najlepszy z tych 3 chodzi o to by sie tarcze nie skrzywiły po 100km!
  12. witam co polecacie na przod do focusa 1 zestaw tarcze i klocki ATE Bosch czy Brembo:)
  13. Posiadam dwupłaszczowy wymiennik 140litrowy i mam takie szybkie pytanie jaka tam wsadzic grzałke 2KW czy 3KW co bedzie lepszym rozwiazaniem ?
  14. Posiadam dwupłaszczowy wymiennik 140litrowy i mam takie szybkie pytanie jaka tam wsadzic grzałke 2KW czy 3KW co bedzie lepszym rozwiazaniem ?
  15. > W kazdym silniku mozna wypalic zawory przy LPG kiedy masz zly sklad mieszanki (zbyt uboga > mieszanka) lub zle ustawiony luz zaworowy. > I tu jest ten problem z honda, ze nie ma tam hydraulicznej regulacji zaworow, tylko sa srubki. > Konieczne jest pilnowanie luzu zaworowego. Konieczna jest regulacja co 20-25kkm (koszt ok > 150zl). w focusie mam podobnie teraz mam juz 50kkm na LPG pojechałem ustawiać luzy i....... odesłali mnie z kwitkiem bo nie bylo co ustawiac wszystko ok .. pojechałem do innego magika i to samo:) a podobno 1.6 zle znos gaz w fordzie mk1
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.