klusakgrzegorz
użytkownik-
Liczba zawartości
155 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
nigdy
Profile Information
-
Lokalizacja
Cięcina
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
klusakgrzegorz's Achievements
zielony listek (8/20)
0
Reputacja
-
Szybkozłączka przewodu paliwa
klusakgrzegorz odpowiedział klusakgrzegorz na temat - Bravo, Brava, Marea, Multipla
Oring wymieniony - na razie nie cieknie - koszt 40gr. Pozdrawiam -
Szybkozłączka przewodu paliwa
klusakgrzegorz odpowiedział klusakgrzegorz na temat - Bravo, Brava, Marea, Multipla
Rozebrałem to dziś, są tam gumowe oringi i prawdopodobnie przez nie przecieka, wymontowałem je, jutro kupię nowe, zamontuję i zobaczymy co będzie. -
Witam, czy wymieniał ktoś szybkozłączkę przewodu paliwa na baku - mam tam wyciek -na razie nie bardzo wiem jak to naprawić. Pozdrawiam
-
Zaślepienie zaworu EGR
klusakgrzegorz odpowiedział klusakgrzegorz na temat - Bravo, Brava, Marea, Multipla
> przerabiałem erg, czyściłem , zaślepka z trzema otworami , wybicie trzpienia i wszystko na nic. > Co pomogło ? jak wybijesz trzpień na nim jest sprężynka która traci swoje właściwości a ponadto > jest za małej średnicy i blokuje trzpień podczas pracy. wziąłem sprężynkę o takiej samej > długości tylko o większej średnicy i już dwa lata spokój , hej Mój EGR za pierwszym razem nie domykał się bo coś blokowało trzpień, po wyczyszczeniu wszystko chodziło ok, ale po ok 1 m-ca sypał błędy i mimo że mechanicznie był ok to się nie otwierał. Wczoraj wymieniłem na nowy, kupiłem PIERBURGa za 330PLN. Może będzie spokój na następne 100tys. km. Pozdrawiam -
Zaślepienie zaworu EGR
klusakgrzegorz odpowiedział klusakgrzegorz na temat - Bravo, Brava, Marea, Multipla
> obawiam się, że jednak pada EGR... Czyszczenie nie zawsze pomaga. Pewnie masz rację bo po pierwszym czyszczeniu działał dobrze ok 1 m-ca z zaślepką, a po drugim tylko godzinę. Jak robiłem wcześniej na kompie test EGR to słyszałem go jak pracuje a teraz go nie słychać podczas testu. Na allegro jest taki sam jak ten mój FGP za ok 300PLN chyba go kupię może będziałał jak obecny prze ponad 100kkm. Iwestowanie w wywalenie EGR z ECU chyba się nie opłaca ale jeszcze jeszcze to rozważę. Pozdrawiam -
Zaślepienie zaworu EGR
klusakgrzegorz odpowiedział klusakgrzegorz na temat - Bravo, Brava, Marea, Multipla
> jaki silnik? MJ 1,9 8V 120KM > zobacz, czy wtyczka EGR nie jest luźna Nie > Rozbierałeś go? Jesteś pewien, że trzpień chodzi luźno? Tak, trzpień chodzi luźno, kiedy czyściłem go po raz pierwszy to trzpień chodził ciężko - po otwarciu zawór się nie domykał i auto nie chciało jechać - nie zgłaszał wtedy żadnego błędu. Najprościej będzie jak zdemontuję tę zaślepkę i zobaczę czy będą dalej pojawiać się błędy. Pozdrawiam -
Witam, ostatnio miałem problemy z EGR, wyczyściłem go, zamontowałem i wszystko było OK. poszedłem dalej za zachętą innych i zamontowałem zaślepkę z 3 otworkami na zawór EGR. Przez 1 m-c wszystko było OK. potem zaczęła zapalać się co jakiś czas kontrolka "sprawdź silnik" i po jakimś czasie gasła, obecnie świeci przez cały czas, silnik pracuje poprawnie. Podpiąłem kompa i odczytałem takie 2 błędy: - brak sygnału z czujnika EGR - zbyt niski poziom sygnału czujnika EGR Czy ktoś z kolegów może się orientuje, czy to ta zaślepka może być powodem tych błędów czy jakiś czujnik? Zawór był po raz drugi zdemontowany, przeczyszczony, sprawdzony - elektromagnes działa i zawór się otwiera i zamyka. Pozdrawiam
-
PII 1,2 8V - ciężko wchodzą biegi na cepło
klusakgrzegorz odpowiedział uhoman na temat - Punto i Grande Punto
Mnie ostatnio zerwała się linka, i przy jej wymianie doszedłem do wniosku że te linki są trochę za krótkie przez co za bardzo się załamują na "zakręcie" za skrzynią i to miejsce jest przyczyną powstawania dużego oporu linki. Wyrzuciłem obie z tych zaczepów i leżą sobie swobodnie na tej belce obok zaczepu. Myślę że im to nie zaszkodzi - ale jest zauważalny mniejszy opór linki, lewarek chodzi lekko i biegi wchodzą lżej, nawet zauważyła to żona która tym autem jeździ. -
przekaźnik główny
klusakgrzegorz odpowiedział klusakgrzegorz na temat - Bravo, Brava, Marea, Multipla
Chyba się udało, to przekaźnik T09 ale wymieniłem też T10 (od pompy paliwa) bo był za bardzo rozgrzany i to chyba on dawał te błędy. Pojeżdżę i zobaczę co dalej będzie się dalej działo. Pozdrawiam -
Witam czy wie ktoś który z przekaźników w MultiJet 1.9 8V 120KM jest przekaźnikiem głównym. Zapaliła mi się kontrolka silnika z komunikatem "sprawdź silnik" i komp wskazuje błąd pod tytułem "przekaźnik główny" - atak pozy tym to wszystko hula jak należy. Pozdrawiam
-
Rozrząd - Bravo II 1.9 8V Multijet 120KM
klusakgrzegorz odpowiedział klusakgrzegorz na temat - Bravo, Brava, Marea, Multipla
Dzięki - o coś takiego mi chodziło. A co do miejsca w bravo to jest go naprawdę dużo od strony rozrządu. Pozdrawiam -
Rozrząd - Bravo II 1.9 8V Multijet 120KM
klusakgrzegorz odpowiedział klusakgrzegorz na temat - Bravo, Brava, Marea, Multipla
> Jedno pytanie-rozumiem że rozrząd jest przestawiony? Nie jest przestawiony tylko zbliża się czas jego wymiany. Zadałem to pytanie bo jakiś rysunek byłby pomocny, wiem o tych wszystkich znakach na kołach i paskach bo wymieniłem już kilka rozrządów w różnych autach ale nie robiłem tego jeszcze w Bravo. Jak już dostaniesz się do tego rozrządu to aby trafić na to, że ustawienie znaków na kołach i na starym pasku będzie pokrywać to trzeb mieć takie szczęście ja trafienie w totolotka a znaki na pasku i tak nie będą już widoczne. Rysunek który przedstawia jak mają być ustawione koła względem znaków na silniku jest bardzo pomocny bo daje pewność, że rozrząd został zamontowany prawidłowo. Pozdrawiam -
Witam, czy wie ktoś jak ustawić rozrząd w Bravo II 1.9 8V Multijet 120KM? Pozdrawiam
-
Świece żarowe w 1.9 8V
klusakgrzegorz odpowiedział klusakgrzegorz na temat - Bravo, Brava, Marea, Multipla
> U mnie w stilonie dłużej jak 4 lata akumulator nie pożyje , drugi pożył 3,5roku Jak się jeszcze > małe trasy robi to kompletna lipa No to zacznę rozglądać się za nowym AKU. Pozdrawiam -
Świece żarowe w 1.9 8V
klusakgrzegorz odpowiedział klusakgrzegorz na temat - Bravo, Brava, Marea, Multipla
> to juz pora zgonu fabrycznego aku > sprawdzales poziom elektrolitu? jak cos dolej destylki i ladowanie niskim pradem > ale raczej zacznij sie rozgladac za nowym aku A jak tu jest z wymianą AKU - czy można bezboleśnie odłączyć stary i założyć nowy? Czy trzeba może coś później kasować w kompie, odkodowywać radio itp?