Skocz do zawartości

klusakgrzegorz

użytkownik
  • Liczba zawartości

    155
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Cięcina

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

klusakgrzegorz's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. Oring wymieniony - na razie nie cieknie - koszt 40gr. Pozdrawiam
  2. Rozebrałem to dziś, są tam gumowe oringi i prawdopodobnie przez nie przecieka, wymontowałem je, jutro kupię nowe, zamontuję i zobaczymy co będzie.
  3. Witam, czy wymieniał ktoś szybkozłączkę przewodu paliwa na baku - mam tam wyciek -na razie nie bardzo wiem jak to naprawić. Pozdrawiam
  4. > przerabiałem erg, czyściłem , zaślepka z trzema otworami , wybicie trzpienia i wszystko na nic. > Co pomogło ? jak wybijesz trzpień na nim jest sprężynka która traci swoje właściwości a ponadto > jest za małej średnicy i blokuje trzpień podczas pracy. wziąłem sprężynkę o takiej samej > długości tylko o większej średnicy i już dwa lata spokój , hej Mój EGR za pierwszym razem nie domykał się bo coś blokowało trzpień, po wyczyszczeniu wszystko chodziło ok, ale po ok 1 m-ca sypał błędy i mimo że mechanicznie był ok to się nie otwierał. Wczoraj wymieniłem na nowy, kupiłem PIERBURGa za 330PLN. Może będzie spokój na następne 100tys. km. Pozdrawiam
  5. > obawiam się, że jednak pada EGR... Czyszczenie nie zawsze pomaga. Pewnie masz rację bo po pierwszym czyszczeniu działał dobrze ok 1 m-ca z zaślepką, a po drugim tylko godzinę. Jak robiłem wcześniej na kompie test EGR to słyszałem go jak pracuje a teraz go nie słychać podczas testu. Na allegro jest taki sam jak ten mój FGP za ok 300PLN chyba go kupię może będziałał jak obecny prze ponad 100kkm. Iwestowanie w wywalenie EGR z ECU chyba się nie opłaca ale jeszcze jeszcze to rozważę. Pozdrawiam
  6. > jaki silnik? MJ 1,9 8V 120KM > zobacz, czy wtyczka EGR nie jest luźna Nie > Rozbierałeś go? Jesteś pewien, że trzpień chodzi luźno? Tak, trzpień chodzi luźno, kiedy czyściłem go po raz pierwszy to trzpień chodził ciężko - po otwarciu zawór się nie domykał i auto nie chciało jechać - nie zgłaszał wtedy żadnego błędu. Najprościej będzie jak zdemontuję tę zaślepkę i zobaczę czy będą dalej pojawiać się błędy. Pozdrawiam
  7. Witam, ostatnio miałem problemy z EGR, wyczyściłem go, zamontowałem i wszystko było OK. poszedłem dalej za zachętą innych i zamontowałem zaślepkę z 3 otworkami na zawór EGR. Przez 1 m-c wszystko było OK. potem zaczęła zapalać się co jakiś czas kontrolka "sprawdź silnik" i po jakimś czasie gasła, obecnie świeci przez cały czas, silnik pracuje poprawnie. Podpiąłem kompa i odczytałem takie 2 błędy: - brak sygnału z czujnika EGR - zbyt niski poziom sygnału czujnika EGR Czy ktoś z kolegów może się orientuje, czy to ta zaślepka może być powodem tych błędów czy jakiś czujnik? Zawór był po raz drugi zdemontowany, przeczyszczony, sprawdzony - elektromagnes działa i zawór się otwiera i zamyka. Pozdrawiam
  8. Mnie ostatnio zerwała się linka, i przy jej wymianie doszedłem do wniosku że te linki są trochę za krótkie przez co za bardzo się załamują na "zakręcie" za skrzynią i to miejsce jest przyczyną powstawania dużego oporu linki. Wyrzuciłem obie z tych zaczepów i leżą sobie swobodnie na tej belce obok zaczepu. Myślę że im to nie zaszkodzi - ale jest zauważalny mniejszy opór linki, lewarek chodzi lekko i biegi wchodzą lżej, nawet zauważyła to żona która tym autem jeździ.
  9. Chyba się udało, to przekaźnik T09 ale wymieniłem też T10 (od pompy paliwa) bo był za bardzo rozgrzany i to chyba on dawał te błędy. Pojeżdżę i zobaczę co dalej będzie się dalej działo. Pozdrawiam
  10. Witam czy wie ktoś który z przekaźników w MultiJet 1.9 8V 120KM jest przekaźnikiem głównym. Zapaliła mi się kontrolka silnika z komunikatem "sprawdź silnik" i komp wskazuje błąd pod tytułem "przekaźnik główny" - atak pozy tym to wszystko hula jak należy. Pozdrawiam
  11. Dzięki - o coś takiego mi chodziło. A co do miejsca w bravo to jest go naprawdę dużo od strony rozrządu. Pozdrawiam
  12. > Jedno pytanie-rozumiem że rozrząd jest przestawiony? Nie jest przestawiony tylko zbliża się czas jego wymiany. Zadałem to pytanie bo jakiś rysunek byłby pomocny, wiem o tych wszystkich znakach na kołach i paskach bo wymieniłem już kilka rozrządów w różnych autach ale nie robiłem tego jeszcze w Bravo. Jak już dostaniesz się do tego rozrządu to aby trafić na to, że ustawienie znaków na kołach i na starym pasku będzie pokrywać to trzeb mieć takie szczęście ja trafienie w totolotka a znaki na pasku i tak nie będą już widoczne. Rysunek który przedstawia jak mają być ustawione koła względem znaków na silniku jest bardzo pomocny bo daje pewność, że rozrząd został zamontowany prawidłowo. Pozdrawiam
  13. Witam, czy wie ktoś jak ustawić rozrząd w Bravo II 1.9 8V Multijet 120KM? Pozdrawiam
  14. > U mnie w stilonie dłużej jak 4 lata akumulator nie pożyje , drugi pożył 3,5roku Jak się jeszcze > małe trasy robi to kompletna lipa No to zacznę rozglądać się za nowym AKU. Pozdrawiam
  15. > to juz pora zgonu fabrycznego aku > sprawdzales poziom elektrolitu? jak cos dolej destylki i ladowanie niskim pradem > ale raczej zacznij sie rozgladac za nowym aku A jak tu jest z wymianą AKU - czy można bezboleśnie odłączyć stary i założyć nowy? Czy trzeba może coś później kasować w kompie, odkodowywać radio itp?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.