Skocz do zawartości

esjot

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 295
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Śląskie

Ostatnie wizyty

962 wyświetleń profilu

esjot's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

3

Reputacja

  1. Po rozmowie z tubylcami, dowiedziałem się, że w Austri obowiązuje na ekspresówkach 130km/h, chyba, że są ograniczenia znakami, a często są do 100km/h. Trochę nie ufałem, ale jak zobaczyłem ograniczenia do 100km/h podczas deszczu, to musi być chyba większy limit
  2. Czy ktoś wie z jaką prędkością wolno jeździć po ekspresowkach w Czechach i w austrii? W necie znalazlem różne sprzeczne informacje: albo że tak samo ja na innych w terenie niezabudowanym (90 lub 100) albo ze jak na autostradzie (130)
  3. > Miałem przy sobie tylko kartę MasterCard i nie było problemu nigdzie. Chociaż widziałem, że visy w > jednym miejscu nie akceptowali. To nie był problem z akceptacją, tylko coś przestały terminale działać. A że było to na jakimś odludziu, a mnie kończyło się paliwo, musiałem zapłacić w Euro po jakimś chorym przeliczniku
  4. > dokłądnie tak > Pamietaj o zatankowaniu przed Masz rację. Do tego trzeba mieć gotówkę bo często coś nie działa i kartą nie zapłacisz
  5. > Mój film wideo z przejazdu tamtędy. Oglądać w HD z piwem na dużym ekranie Fajnie zmontowany filmik. Udalo Ci się w kilku minutach oddać klimat Rumuni. Gratulacje Ja juz nie mogę się doczekać jak tam będę. Oby tylko była pogoda. Z kiedy jest filmik?
  6. > Transfogarską a nie jakieś wynalazki Ups, mam cały czas problem jak się to nazywa > Transalpina cała w asfalcie. Tak dla ścisłości zapytam, transalpina to cała droga DN 67C Sebes - Novaci? link do mapy > tak, a transalpinę w zeszłym roku Svensonem 740 I dla takich widoków chcę tam pojechać
  7. > Tak, możesz jechać spokojnie Dzięki. Czy to nie Ty pokonałeś trasę transfagarską Bmw7?
  8. > 2 tygodnie temu Stelvio bylo nie do przjechania .. probowalismy, ale na wiekszej wysokosci > przepedzil nas obfity snieg i temp. ponizej zera.. na letnich oponach balismy sie po prostu o > swoje zycie ulepilismy wiec balwana i spowrotem.. > na trasie nie spotkalismy zadnego auta.. ale to dalo nam do myslenia dopiero pozniej jak juz > wracalismy Jadę gdzieś za dwa tygodnie, wiec jestem pełen nadziei, że lato wykona swoją robotę i stopi śnieg. Jednak pozostanie jakaś niepewność.
  9. Czy rumuńska transalpina jest przejezdna dla zwykłej osobowki? Czy ktos z szanownego grona koncikowego przebrnął przez całą trasę i moze potwierdzić, ze na całej długości jest asfalt? Mam juz zaliczną trasę transforgaradzką więc pora na kolejne wyzwanie
  10. > Nie wysprzęglając przy dojeżdżaniu do świateł można realnie zmniejszyć zużycie paliwa. Skracając przy tym drogę "wybiegu" w stosunku do zwykłej jazdy na luzie. Czy to się opłaca?
  11. > Tam było sprzęgło jednokierunkowe i koła nie napędzały silnika. Zgadza się - tak zwane wolne koło. Jednak chodziło mi o ideę
  12. > Słyszałem już opinie, że ludzie nie hamują silnikiem bo boją się, że silnik może się zatrzeć To się wzięło z czasów syrenek i innych dwusuwów Tam smarowanie odbywało się poprzez olej zawarty w benzynie - brak paliwa dostarczonego do komory równy był brakiem smarowania.
  13. > Ma ktoś takie oponki i może potwierdzić, że nic nie obciera Kiedyś przeglądałem rosyjskie i ukraińskie fora - tam ludzie zakładali opony 205/50R16. Z jakim skutkiem nie pamiętam Ale poczytaj o kołach w lacetti tu i tu
  14. esjot

    Olej Total Quartz

    > Czy jest jakaś różnica między olejem Total Quartz Ineo ECS 5W30 a Ineo 504 507?? Te oleje bardzo się różnią. Ten 504 to olej klasy A3/B4, natomiast ECS jest klasy A5/B5/C2 a więc energooszczędny i niskopopiołowy. Nie wiem czy do Twojego silnika producent zezwala na takie oleje. Różnią się większością parametrów: TOTAL INEO 504/507 TOTAL INEO ECS
  15. esjot

    Skrzynia w lacetti

    > Mnie olejarz wczoraj zapewniał ze uszczelka pod dekiel skrzyni jest taka sama jak Opla_jutro jadę > wymienić olej wiec się okaże czy ma rację Niech Twój mechanik policzy ilość śrub do przykręcenia dekielka, bo może się zdziwić: do około 2008 roku było 10 otworów pod śruby, później 11. Inny też jest kształt uszczelki. Te na 11 otworów to chyba są identyczne z Oplowymi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.