Jump to content

maaster

użytkownik
  • Posts

    515
  • Joined

  • Last visited

6 Followers

About maaster

  • Birthday 02/19/1968

Retained

  • weteran

Profile Information

  • Name
    Janusz
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Płock
  • Zainteresowania
    co się da przy autku robię sam.
  • Car
    Ford C-Max 1.8 & Nyssan Mikro

Recent Profile Visitors

1042 profile views

maaster's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

6

Reputation

  1. Ja też nie wiedziałem o ułamanym dolnym zwoju, póki sprężynka nie postanowiła pęknąć sobie drugi raz . Chrobotanie w nadkolu sprawiło że zainteresowałem się odgłosem tarcia sprężyny o kielich. Sobotę i niedzielę spędziłam na wymianie. autko podniosło się ok dobre 2 cm
  2. W Astrze G wyświetlacz kilometrów to osobny moduł przymocowany do płytki zegarów. Między tymi elementami jest włożona taka "gumka" ze ścieżkami. U mnie ona się lekko odkształciła i licznik gubił wskazania licznika dziennego. Gdy pulpit mocno nagrzał się od słońca ta "gumka" rozprężała się i licznik działał.... kilka minut do ostudzenia pulpitu. Może zegary VB i AG są podobnie zbudowane i tu leży przyczyna znikających kresek. pzdr
  3. Czy są momenty że raz lepiej widać a raz gorzej. Czy w gorące dni widać wyraźniej, gdy pulpit się nagrzeje ?
  4. Po 11 latach , w piątek pożegnałem moją Asterkę. Od marca próbowałem ją sprzedać , lecz zainteresowanie było znikome. Korozja tylnych nadkoli skutecznie zniechęcała klientów. Celowo nie naprawiłem rantów, aby klient widział i wiedział w jakim stanie kupuje autko. Następcą Astry miał być Ford Fokus MK2. Jednak ostatecznie kupiłem Forda C-Maxa a Asterkę oddałem w rozliczeniu za 3.850 zł. Oto następca Asterki
  5. Też taki test zrobiłem . Obecne amorki mają już ze 4 lata i tak ja napisałem wcześniej bez większego wysiłku można wcisnąć i wyciągnąć iglicę amorka. Ten problem już chciałem zostawić przyszłemu właścicielowi auta ,ale nie ma chętnych na kupno.
  6. Podkładki zamontowałem dla testu. Codziennie przejeżdżam przez tory, które są wyżej niż droga.Przejeżdżając przez nie z prędkością większą niż 40 km/h słychać było uderzenie w zawieszeniu. Wydawało mi się że właśnie talerzyk uderza o kielich. Podkładki nic nie dały. Podejrzewam że amorek już nie trzyma i rozciąga się maksymalnie i stąd to uderzenie. Wprawdzie na przeglądzie wyszło że amortyzatory mają 75% sprawności ale w lutym podczas wymiany sprężyn bez specjalnie dużej siły można było wpychać i wyciągać pręt amorka. pzdr
  7. Po wymianie na poduszki Lemfodera też miałem szczelinę około 4 mm. Teraz pod ten "talerzyk" mam włożony pierścień z miękkiej gumy o grubości 9 mm.
  8. Na nierównościach może stukać drążek reakcyjny. Jest on mocowany gumowymi obejmami. Guma z czasem wybija się/ wyciera i powstaje luz. Stuki powodowane ruchem kierownicy to może być przekładnia maglownicy. pzdr
  9. No to nie wiem już czemu koła ciężko się obracają. ale gdy odkryjesz przyczynę to napisz pzdr
  10. Chodzi mi o to czy wyczyściłeś również elementy łączące jarzmo z zaciskiem, tzw prowadniki One odpowiadają za płynny ruch zacisku względem jarzma. Dzięki nim klocki odsuwają się od tarczy.
  11. Albo tłoczki się zastały albo prowadnice zacisku się zatarły. Demontując zacisk zobaczysz czy to wina prowadnic. Jeśli da się wyjąc czy choćby obrócić to znaczy że problem leży postronie tłoczka. pzdr
  12. #bolekatepl Fakt że pierwszą poduszkę kupiłem raczej średniej jakości ale zależało mi na czasie. Drugą nabyłem w innym sklepie , innej firmy i ta wytrzymała dłużej. #wojownik89 Mam książę Sam naprawiam... więc poduszkę zamontowałem prawidłowo
  13. Witam. Gdy dwa lata temu kupiłem Sieko żonie musiałem wymienić poduszkę pod skrzynią biegów gdyż była urwana. Na drugiej nie pojezdziłem nawet czterech miesięcy i też się urwała. To była ewidentnie moja wina bo żle zabrałem się za wymianę. W tej chwili muszę wymienić już trzecią poduchę bo też ją wyrwało. Może ma ktoś podobne doświadczenia i podpowie mi gdzie leży przyczyna tak krótkiego żywota tego elementu. Po głowie chodzi mi tylko przypuszczenie że pozostałe poduszki już ledwo żyją i dlatego na "nowa" przejmuje większe obciążenia niż powinna. Z góry dziękuję !
  14. Potwierdzam . W moim poprzecierało się obicie na klapce więc wymieniłem na skórę dalej służy
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.