-
Liczba zawartości
6 079 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
wszim's Achievements
mistrz kierownicy (14/20)
4
Reputacja
-
Jeżdżę już 2 rok na papierku z SKP bo miejsca brak w DR. Podawałem taki DR na przejściach granicznych poza UE (Serbia, Czarnogóra, Albania). Nikogo nie interesowały pieczątki z badań.
-
Sprawdzenie ok 100, regulacja ok. 1000.
-
Może to, że LPG ma zdecydowanie gorsze właściwości smarne od benzyny. Dlatego takim wyzwaniem jest konstrukcja trwałej pompy. Chyba nie martwiłbym się tak wtryskiwaczami bo z przeprowadzonych testów zapewne wynika że dają radę. Natomiast właśnie trwałość tej specjalnej pompy wysokiego ciśnienia może być krótka. W artykule chwalą łatwość wymiany. Możliwe, że ten parametr jest kluczowy bo wymieniać się ją będzie razem z filtrami.
-
Skontaktuj się z użytkownikiem etac. Jak nie tu to będzie na zaprzyjaźnionym forum forum.chevroletteampoland.com
-
Orlando - na LPG czasem bywa powyżej 400km.
-
To chyba jedna z częstszych usterek BRC. Tak jak koledzy sugerują najprawdopodobniej winny jest reduktor, na postoju nie trzyma szczelności i schodzi resztkowy gaz napełniając cały kolektor. Potem jest tak bogata mieszanka, że nie idzie odpalić przez sporą chwilę.
-
Osram night breaker H4
-
Inne wnioski jakie można by wyciągać - LPG lubiłby większy stopień kompresji (wysoka LO) i wcześniejszy zapłon w niskich obrotach bo wtedy poprawiłaby się sprawność (większość energii odda w mechanikę a nie termikę). Kolejne wnioski - najgorsze warunki dla silnika w zasilaniu benzyną - (praca pod dużym obciążeniem) są co najwyżej najlepszymi warunkami zasilania LPG, w pozostałych sytuacjach jest gorzej. A że silniki produkuje się teraz z dykty to jest jak jest.
-
Znam to opracowanie. Wcale zjawisko nie dotyczy tylko wolnych obrotów, lecz dla biegu jałowego te różnice są największe(prawie 40%), a to nie znaczy, że dla wyższych nie ma lub jest pomijalne. Największy wpływ ma obciążenie. Z wykresów widać, że najbardziej zbliżone do benzyny spalanie występuje w okolicach 2,5tys obrotów i pod dużym obciążeniem.
-
Temperatura płomienia z LPG jest tylko trochę wyższa. Problem polega na tym, że czas spalania LPG jest dłuższy niż mieszaki benzynowej, dlatego płomień dłużej oddziałuje na wnętrze cylindra.
-
Nie mam już małych dzieci. Tak jak pisałem problem jest bardziej natury słabej jakości materiałów użytych na tapicerkę. Miałem kilka aut i nigdy w tak krótkim czasie fotele nie ulegały destrukcji.
-
@@spad. Niestety w chevrolecie orlando jakość tapicerki jest żenująco słaba. Po dwóch latach już pojawiły się wyblaknięcia od słońca i drobne usterki. Materiał jest cienki jak pergamin. Na rynku europejskim nie będzie już nowych chevrletów więc nie kupisz za dwa lata za 200zł foteli z nowego rocznikowo rozbitka. A nowe fotele od GM kosztują krocie.
-
Spojrzałeś akurat w te najdroższe. W kolekcji classic ze skórą za 5 foteli 322E. Wiem, mało nie jest, ale wyglądają bardzo dobrze.
-
Niby jak? Przecież mieszanką bezpośrednio steruje oryginalny ECM. W sterowniku ustawiasz jedynie mnożniki czasów wtrysku żeby trafić w zgodnośc z ch-ką map benzyny. Jak dasz wysokie to ci ECM zaraz longtermy mapy przestawi i po krótkim dystansie wróci do stechimetri, bo taki jest algorytm. Za to po takiej zabawie po przełączeniu na benzynę będzie zdychawka, bo mapy wtrysku rozjechane. Będzie grzało w garach na wysokich obrotach bardziej niż benzyna bo proces spalania LPG jest dłuższy w czasie i elementy silnika narażone są dłużej na konwekcję energii cieplnej. Zależnie od konstrukcji jednemu silnikowy to rybka, dla innego takie parametry pracy będą skrajnymi dla wytrzymałości.