Jump to content

cynamon

użytkownik
  • Content Count

    365
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normalny

1 Follower

About cynamon

  • Rank
    leniwy kierowca

Profile Information

  • Lokalizacja
    Krosno
  • Zainteresowania
    downhill, enduro, wspinaczka górska, narty, fotografia

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Po pociągnięciu dźwigni otwierania maski, maska nie odskakuje (nie odblokowuje się). Dopiero kilkukrotne szarpnięcie za maskę i pociągnięcie dźwigni w końcu odskoczy. Linka jest na 100% sprawna, nowa. Mechanizm przesmarowany. Jakąś regulację trzeba zrobić?
  2. Wiem, że sugerowaliście sterownik ale głowica i tak była do zrobienia, bo ciekła. Ściągnąłem głowicę i okazało się, że cylindry były szczelne, przynajmniej na uszczelce, bloku i głowicy nie było widocznych nieszczelności. Był tylko wyciek na zewnątrz z kanału wodnego. Głowicę dałem do planowania, podocierałem zawory, sprawdziłem szczelność zaworów, później na myjkę ultradźwiękową. Ogólnie głowica, zawory, prowadnice, wałek, panewki były w bardzo dobrym stanie. Skręciłem wszystko na uszczelkach Reinz. I dupa, nadal pali na 2 cylindry. Jednak uszkodzony był sterownik. No ale głowica i tak c
  3. Muszę poszukać na szrocie w miarę przyzwoitej głowicy do silnika 188A4. Przed zabieraniem się za demontaż (mam ją dużo taniej jeżeli sam zdemontuję), chciałbym przynajmniej sprawdzić ciśnienie na cylindrach i na tej podstawie zdecydować o wyborze egzemplarza. Jak zakręcić rozrusznikiem bez dobierania się od spodu? Najlepiej od stacyjki, którą mogę zdemontować. No i czy da się bez immo włączyć zapłon w celu odczytania przebiegu?
  4. Posprawdzałem trochę więcej. W czasie gdy pracuje na 2 cylindrach, cewka dostaje sygnał sterujący. Podmieniałem świece, kable i cewki, oraz sprawdzałem próbówką sygnał sterujący. Po ściągnięciu kabla z cewki, w czasie gdy pracują tylko 2 cylindry, iskra jest. Okazuje się, że problem jest najprawdopodobniej w głowicy. Od jakiegoś czasu jest niewielki wyciek płynu chłodzącego spod głowicy i czekałem tylko na chwilę wolnego czas aby ją ściągnąć i zrobić mały remont. Po wykręceniu świec, 2 i 3 (czyli te z problemowych cylindrów) miały inny kolor, więc płyn na pewno dostaje się do cylindrów. C
  5. Może mi ktoś jeszcze podpowiedzieć jak sprawdzić czy do cewki dochodzi prawidłowy sygnał ze sterownika? Tam jest 12V i da się to sprawdzić próbówką?
  6. Mam problem z silnikiem 1.2 8v. Kilka tygodni temu przestały działać 2 cylindry na kilka minut. Później znowu, tylko już na dłużej. Wymieniłem cewkę która obsługuje 2 i 3 cylinder i na kilka tygodni był spokój. Teraz przestaje palić na 2 i 3 cylinder i po około pół minuty jest ok. I tak w kółko, raz pali na 4, za pół minuty na 2. Cewki wykluczyłem, bo zamiana cewek powoduje, że problem jest na nadal na 2 i 3 cylindrze. Ruszanie kablami zapłonowymi i wiązką w której idzie sterowanie cewek nic nie daje. Wtyczki od sterowania cewek są ok. Nie wiem, czy ma znaczenie, że cewki mają trochę inny kszt
  7. Myślałem o fabrycznej instalacji hi-fi ale na razie tylko wygłuszenie drzwi i lepsze głośniki. Jeżeli nie będzie znacznej poprawy, to wtedy będę myślał o większej modernizacji. Wzmacniacz do głośników Helix (takie mam zamiar kupić) nie jest konieczny. Dają radę na samym radiu.
  8. Po dokładnym sprawdzeniu instalacji LPG wygląda na to, że jest ok. Zastanawia mnie tylko, to że gdy zgasi się silnik i po krótkim czasie próbuje odpalić, to trzeba pokręcić 2 sekundy. Gdy zgasi się go na benzynie, to zapala błyskawicznie. Sprawdziłem szczelność wtryskiwaczy i podciśnienie reduktora, nigdzie nie puszcza gazu. Główny problem leży najprawdopodobniej gdzie indziej. Realne spalanie benzyny, to ponad 11l. Gazu pomiędzy 12 a 13l. Instalacja LPG zachowuje się normalnie i spala około 10% więcej niż benzyny. Komputerowa adaptacja wtrysków nic nie zmienia. Wydaje mi się, że trzeba p
  9. Z odtwarzaczem nie bardzo da się coś zrobić, więc zostaje mi tylko wymiana głośników i wytłumienie drzwi. Który z wymienionych zestawów zagra lepiej jazz, spokojny rock: Hertz DSK 165.3, JBL CS-760C, Focal R165S2, Helix B 62C Zależy mi szczególnie na tweeterze, który w C5 fabrycznie zamontowany jest głęboko pod przednią szybą i gra fatalnie.
  10. Odpaliłem pierwszy program jaki zobaczyłem w paczce, którą kiedyś ściągnąłem, Dash Board Opel Tool v8.0. Wcześniej nie działał, bo potrzebny do tego jest sprzętowy port szeregowy. Znalazłem jakiś zabytkowy laptop i udało się.
  11. Dzięki, będę próbował w poniedziałek
  12. Mam uszkodzony pomiar temperatury silnika. Uszkodzenie jest w zegarach, więc kupiłem inne używane. Miałem TRW, a kupiłem VDO. Wszystko działa, lecz mają przebieg niższy o połowę od mojego. Jak mogę ustawić sobie prawdziwy przebieg? Mam jakiś prosty interfejs OBD na którym mogę odczytywać błędy programem AB-com.
  13. Jaka była u Ciebie przyczyna dużego zużycia LPG ?
  14. Gdyby coś było padnięte przy silniku, to raczej w BSI były by błędy. U mnie w BSI nie ma błędów.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.