Jump to content

resmiki

użytkownik
  • Content Count

    5378
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1261 Człowiek - do rany przyłóż

2 Followers

About resmiki

  • Rank
    mistrz kierownicy
  • Birthday 07/22/1967

Profile Information

  • Name
    Bogdan
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Rzeszów
  • Zainteresowania
    pisanie programów
  • Car
    nie prestiz i nie premium

Recent Profile Visitors

1169 profile views
  1. Spróbuj poluzowac trochę pozostałe sruby i pojezdzić lewo-prawo samochodem, tak, zeby felga względem piasty miała sie szanse trochę ruszac.
  2. Eneregetyka nic Ci nie zapłaci. Możesz odebrac bezplatnie 80% tego co oddałeś do sieci w ramach jakiegos okresu obrachunkowego. Opłaty stałe pozostaną. Nie, rachunek nigdy nie bedzie zero.
  3. A mialeś odprysk na długości 20 cm na progu?
  4. Rzucę radą z doświadczenia. Jak elektronika się psuje to nie ruszać. Sama się naprawi po jakims czasie. Był bład poduszki-zniknął, był bład czujnika wałka rozrządu - zniknał. Zafira "jak nie bita lub naprawiona sensownie to zbyt gnić nie powinna," Megi kupiłem z bitym progiem, 6 lat temu. Nic z tym nie robiłem i .... zero rdzy.
  5. Zdecydowanie w starciu Opel - Renault wygrywa Renault. Dodatkowo Renault nie żłopie oleju. Moje ma niemalże 300kkm i z tego polowa na gazie . Silnik całkiem OK.
  6. No to własnie trzeba podłaczyć laptopa przez interfejs do staga, w programie na laptopie właczyć rejestrator i jechac z właczonym laptopem, przypietym pasami do siedzenia. Najlepiej by było gdyby rejestrator zapisał moment wyłaczenia. To byłby zapis jak z czarnej skrzynki samolotu. Nie zalecam patrzenia na laptopa w czasie jazdy. Potem w domu można odtworzyć zapis parametrów z całego okresu rejestracji, przewijać i sprawdzac jakie były w danym momencie. Ja tego uzywam przy strojeniu instalacji. Soft do interfejsu z rejestratorem o którym mowie jest do pobrania ze strony producenta
  7. Leży mi w garazu stag 300-6, do konca działał, padł silnik w aucie. Mam do niego chyba tez reduktor BRC, regenerowałem go sam. W Mondeo V6 trzymał po regeneracji bardzo stabilnie cisnienie w okolicy 1.5 bara. Teraz pewnie trzeba by mu wymienic membrany, bo juz chyba z 8 lat lezy, jak stag zresztą. Zresztą sam zmieniałem tam gaz z 3 gen. na 4-tą . Gaz był wbity w papierach wczesniej. Moje auta gazowników nie widują W twoim przypadku sprawdziłbym zasilanie staga, czy nie ma przerw na masie albo na plusie. Trzeba by zmierzyc napiecie pmiedzy masą staga a masa bloku silnika, przy pracujacym
  8. Renault Clio ? Mam Megankę i koszty napraw są nieduze, awaryjnosc jak na wiek niedokuczliwa. Przejechane prawie 300 tys km, polowa na gazie. Pozytywnie mnie to auto zaskoczyło.
  9. Rozrusznik bierze dużo prądu. Duży prąd na styku to tym większe napiecie im gorszy styk masy. Prąd sztuka innej drogi. Poszło przez kabel masy czujnika ciśnienia i spaliło po drodze jakiś styk w wiazce. Nie ma masy na czujniku albo slaba to czujnik daje zawyzone napiecie. Taka jest moja teoria. Czysto teoretyczna, bo nie wiem jak sygnały kraza w tym przypadku. Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
  10. Mogło i nie. Wróżenie z fusów. Ja bym sprawdził roznicę potencjałow miedzy masą akumulatora, karoserii i sterownika silnika na poczatek. Mogły sie gdzies styki popsuc przy dlugim odpalaniu. Poza tym spalenie sterownika to na moje ma dużo gorsze konsekwencje. Jak to nie to to pomierzyłbym na czujniku oleju. Cos jest nie tak ze stykami w instalacji. Teoretycznie jest mozliwe, ze jak masa kiepska to prady poszly inna drogą i gdzies uszkodziły styki.
  11. Pewnie tak, ale tu wchodzimy w strefę, kiedy być może trzeba by się bylo za tym "nachodzic"gdyby coś się stało, ale autor wątku może tego zagrożenia uniknąć bo jest świadom w jakiej jest sytuacji. Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
  12. To niech diagnosta wbije kolejną pieczatke z datą waznosci badan 2021 skoro są wazne do tego roku. Nie słyszałem jednak, zeby na auta 10 letnie dawali wiecej niz na rok.
  13. Czy aby właściciel pojazdu nie stoi wtedy na przegranej pozycji? Pojazd bez badan technicznych nie jest dopuszczony do ruchu. Edit: "Poruszanie się pojazdem bez ważnego przeglądu technicznego powoduje różne konsekwencje, z których najpoważniejsza pojawia się w sytuacji kolizji drogowej. Wówczas kierowca ma „problemy” nie tylko z policją, ale również ze swoim ubezpieczycielem. Nie jest możliwe na przykład uzyskanie odszkodowań z tytułu AC i NNW komunikacyjnych." https://www.zadluzenia.com/mandat-za-brak-przegladu/
  14. A niechby tak termin w dowodzie był wcześniejszy i pomiędzy jednym a drugim ....odpukać... miał stłuczkę? Niechby się potem okazało w trakcie rozwikływania sprawy, ze to w CEPIK jest pomyłka, to co? Wyprostował bym to wiedząc, ze tak mam.
  15. Ale nie zgubił, gdyby zgubił i wyrobił nowy to problem by nie istniał. Czy moze sugerujesz rozwiazanie, zeby zgubił?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.