norbert123
użytkownik-
Liczba zawartości
2 653 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
norbert123's Achievements
starszy kierowca (13/20)
221
Reputacja
-
Trzyma mocno jak cholera ale brzydko wyglada wiec kleic trzeba od wewn/ mniej widocznej strony jesli się da. Do tego mi sie nie udalo uciac tak tych zszywek na tye krotko po wtopieniu zeby nie wystawaly delikatnie i nie haczyly. Dlatego jak kleilem zszywkami uchwyt ktorego żadem klei nie skleil na dluzej niz miesiac.. to zalalem to z zewn dodatkowo klejem na gorąco na powierzchnie zeby pozniej nikt rak nie pokaleczyl.. Trzyma od prawie roku....a sily dzialające na uchwyt są dosc duze
-
Wiekszosc ludzi robi dziennie okolo 20-100 km. Ev jest idealny do dojazdow z miejscowowci podmiejskich do miast. Gdzie mozna go sobie ladowac z wlasnego gniazdka jesli mieszka sie w domu
-
Fiat to robi kase w Brazyli/ Ameryce poludniowej Tam ma rekordy sprzedazy i modele niedostepne w eu. Tu maja byc tylko ev... Zreszta fiat to tylko marka teraz. Jedna z koncernu Stellantis i to jest tez peugot, jeep itp...
-
Najnowszy a zarazem najlepszy diesel bez DPF to?
norbert123 odpowiedział bielaPL na temat - Motokącik
U mnie zawsze sprawdzaja. -
W domu jednorodzinnym przekroczenie 2000kwh przy 2jce dzieci to naprawxe żaden wyczyn. Mimo zarowek ledowych, kuchenki gazowej i w miarę oszczednym podejsciu. A jak się pracuje zdalnie to jest wg niemozliwe nie przekroczyc
-
O ile punto 2 gnlo o tyle grande i evo ( a grande najstarsze mają jez ponad 15 lat) trzymaja się bardzo dobrze i nie gniją
-
[KzAK] Benzyna, nierdzewiejące, proste, żwawe, im taniej tym lepiej 🧅
norbert123 odpowiedział DamianB na temat - Motokącik
Co do rdzy..jest koles co na fb zamieszcza filmiki z robionych przez siebie konserwacji podwozia i profili roznch modeli (robi to ptofesjonalnie jako firna) 5 letnie modele niektorych firm (ostatnio pokazywal mazde) maja juz duze początki rdzy a fabryczne zabezpiecze podwozia to cienki paseczk mastyki tu i ówdzie) Tu inny z jego filmikow o hondzie z 2016 https://fb.watch/iX8VFIlmAp/ -
To jest masakra co sie taraz dzieje. Nikt mi nie powie ze nawet w autach premium systemy sa dobrze zrobione i nie oglupiaj jezdzacych z naprzeciwka. Co chwile ma sie wrazenie ze ktos mruga. Przelacza z dlugich na normalne. Mozna zwariowac. Nie powinno to byc wogole honologowane i dopuszczane. Dyskoteka na drodze
-
Wosk do profili typu chocby Valvoline Tectyl Cavity wcale nie zaszkodzi a wrecz spowolni postępowanie istniejacej korozji. Kiedys zrobilem nawet doswiadczenie na zardzewialej blasze zeby samemu sprawdzic.. ta polowa ktora nie byla popsikana rdzewiala dalej o wiele szybciej..niz ta popsikana ( pierwotnie w takim samym stopniu korozji)
-
Szlachta kupujaca auta premium nie lubi jak w tym samym budynku jest serwis/ obsluga/ sprzedaz nizszych marek? Ojejku tak wam smierdza ich klienci? A teraz czekam na hejt w stylu placę to wymagam itp...
-
To akurat nie ma nic do rzrczy. Pismo ogolne mozna wyslac niezaleznie czy nabywca zglosil czy nie. Podobnie w urzedzie zgloszenie sprzedarzy. Najwyzej odrzucą bo juz zgloszone..To sie wlasnie robi na wypadek gdyny nabywca "zapomnial" Wieksze znaczenie ma to ze tesciu nie mial/ nie chcial chcial profilu zaufanego zakladac...
-
A jako pismo ogolne z podlaczonym skanem nie mozna bylo wyslac przez profil zaufany? Ja tak wszystko zalatwiam na co nie ma dedykowanej "opcjji"
-
Najpierw radze poprobowac na innych plastikach tą zgrzewarką celem nauki i testów...ona zostawia druciki i obcinanie ich i tak niewiele daje - sa wyczuwalne i ostre jesli nie wszywamy ich od tylu..tzn z drugiej strony. Ale jak to cienki plastik to one wyjdą i bedzie fatalnie wygladac
-
A ile na tej pb pojezdziles?. Pewnie jeden dzien...aby mapy sie z powrotem przestawily trzeba pojezdzic z tydzien a min kilka dni. A najlepiej z jakiegos interfejsu albo aso zresetowac adaptcje map (nie chodzi o adaptacje przepustnicy). To typowy problem z zle wyregulowana lpg. Mozezz wymieniac cześci, szukac itp ladowac majatek w swiece, cewki czujniki..nic nie pomoze, tylko siwizny sie nabawisz. Pojezdzij najpierw po prostu dobrych kilka dni tzn min 300km na benzynie i zobacz czy problem ustąpi. Jesli tak- > winna lpg- > do regulacji P.s Czy to lpg to aby aby nie BRC?
-
Polerka pastą samemu jak amatorzko to nawet platkiem kosmetycznym kolistymi ruchami. Potem drugim na sucho. Zobaczyc efekt i ew powtorzyc. wiekszosc rys plytkich zejdzie Potem zamowic po kodzie koloru przez neta lakier w sprayu i reszte zamalowac cienikm pedzelkiem. Albo jak sie bawiles lakierowaniem psiknac (obklejajac to co nie ma byc zamaloeane tasmą wkolo). Na to mozna klaru troche w spray zeby aie utwardzilo. Jak cos za duzo wyjdzie mozna spolerowac delikatnie. Po wszystkim jezdzic i obserwowac;) Szkoda zachodu z lakierowaniem takiego czegos, chyba ze sąsiada chcesz naciągnąc Za chwile bedziesz i tak mial kolejne rysy ;). Pierwsza boli najbardziej