freelancer
użytkownik-
Liczba zawartości
1 889 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
freelancer's Achievements
kierowca (12/20)
0
Reputacja
-
Czołem fordziarze, dawno mnia na AK nie było. Mam szybkie pytanie: czy ta Fiesta jest warta uwagi? http://otomoto.pl/oferta/ford-fiesta-ford-fiesta-2007-1-3-benzyna-ekonomiczny-klima-ID6y9VQj.html#c980935f01;promoted Pozdrawiam
-
Heh, spec twierdzi, że auto jest już gotowe i mam w czwartek odebrać. Amor niby "wywalczył". Fakt, że części oryginalne, ale nie wymienił wszystkiego co trzeba. Nic, nie będę się kopał z dwoma na raz, odbiorę i powalczę z ubezpieczycielem. Problem z ASO polega na tym, że oni również robią chałę. I w czwartek napiszę co to za spec.
-
Ale ja nie robię za gotówkę. Niestety "spec" łyka wszystko co mu Proama powie.
-
Czyli najpierw rzeczoznawca jednak.
-
Niestety po raz kolejny ktoś był uprzejmy wpakować się w mój samochód. Tym razem strzał w lewy bok, mniej więcej na wysokości przedniego koła. Kosztorys (wstępny, bo coś jeszcze mogło pójść) wygląda tak: Okladzina zderzaka przedniego Reflektorz kierunkowskazem kpl. Blotnik przedni Nadkole wewn. Wahacz poprzeczny dolny Kolumna zawieszenia z amortyzatorem Drążek przegubowy stab. Zwrotnica Półoś Tarcza kola aluminiowa przod Opona 205 / 55 / R / 16T 7.0mm Rzecz jest robiona z OC sprawcy, ubezpieczyciel (PROAMA) jak to zwykle bywa próbuje przyoszczędzić nie swoje pieniądze. Powiedzcie mi, żebym miał 100% pewności zanim zacznę robić dym: Wahacz, kolumna zawieszenia, drążek przegubowy, zwrotnica, półoś, reflektor i opona powinny być wymieniane x2, prawda? Ze względów bezpieczeństwa przede wszystkim.
-
> Tylko, Czy żeby mieć gwarancje na perforacje nadwozia to trzeba cały czas serwisować w ASO ? Robić przeglądy lakieru tylko. Ale i tak nie ma to sensu - jak chcesz skorzystać to się wypną. Jak to było u mnie. Ot, nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi
-
> Rozumiem, że nie masz ameliniowych felg? Mam > Wystarczy zajrzeć i zobaczysz klocek hamulcowy, jeśli już zewnętrzny się prawie skończył to > wewnętrzny na pewno już to zrobił, bo one się szybciej zużywają > Co do zużycia, wszystko zależy, jak i gdzie jeździsz. > Ja po mieście często przewiduje, ale bywa że zdzieram ile się da, tyle, że ok 30% mojego przebiegu > to autostrady Przeprowadzę inspekcję
-
> a włóż sobie co chcesz. > Ja założyłem to co fabryka dała bo superrancko hamuje jak dla mnie więc nie chciałem zmian. > Swoją drogą ja zmieniałem klocki jak było 85 kkm na liczniku i nie były nawet do końca starte Aha.... w sumie gdzieś wyczytałem, że jak się po mieście jeździ to trzeba koło 30k właśnie zmieniać. Rozumiem, że każdy mechanior mi sprawdzi czy już nadszedł ich czas?
-
> drogo > Za same klocki motorcrafta w innym sklepie płaciłem ca. 150 - 160 zł. A to musi być motocraft? Myślałem o Zimmermann. > 100 zł za wymianę to dość dużo, prawie każdy robi to za 50 zł. Tożto nawet nie godzina pracy > U nich same klocki 160 zł brutto. Aha, ok
-
Śpiewają 270 zł. z wymianą - przód. Drogo to, czy w normie?
-
> Wow, chyba kręciłeś przebieg Ja mam już ponad 100 kkm Oryginalny. Tak dużo jeżdżę > Kup Motorcrafty, wymień sam, po takim przebiegu nie będzie raczej zapieczone, wymienia się łatwo i > przyjemnie > Chyba, że warsztat, to daj chłopakom 50-100 zł w zależności od miejscowości i też wymianą z > łatwością. Ha, jestem kompletna noga mechanicznie. Wolę speca
-
Pacjent: Focus Mk2. Stuknęło mu po 4 latach całe 32 tys. przebiegu, czas zmienić. Jakie polecacie i gdzie w Krakowie znajdę speca od Fordów? Pora się z ASO definitywnie rozstać.
-
> jakiś tekst > I co Państwo na to ? > Znowu chcą łupić czy chcą poprawić bezpieczeństwo ? Moim zdaniem jest to inwigilacja obywateli. Sprzeczna z konstytucją.
-
> Katalizator zostaje. Nie będzie tak źle Będzie, bo spaliny z Diesla są bardzo mocno rakotwórcze.
-
> Pacjent: 307 2.0 HDI 136KM z FAP-em > Kraj: Niemcy > Pytanie: Przejdzie badanie spalin po usunięciu filtra, czy nie ma szans? I kolejny co truje innych