Skocz do zawartości

krzysztof100

użytkownik
  • Liczba zawartości

    982
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

O krzysztof100

  • Urodziny 30.08.1975

Profile Information

  • Lokalizacja
    Kwidzyn-> okolice

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

krzysztof100's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

0

Reputacja

  1. > każdym razie materiały w 508 zbyt odporne nie są. U mnie na przykład po 40000 km zaczyna się > przecierać obszycie gałki zmiany biegów (manual). I z tego, co się ja mam przeciwne spostrzeżenia, u mnie jak na prawie 200kkm wnetrze jest jak nowe, parę osób jak go kupilem jak wsiadali i ogląadali co to za dziwadło sobie kupilem to licznik odczytywało jako 17800 a nie jako 178000. Kiedy dobrze przeczytali ilośc zer to się dziwili.
  2. > Beznadziejnie rok użytkuję i nie narzekam na skrzynię, może jakaś szybka nie jest ale działa jak każdy automat przecie. Wsiadam, wrzucam A, ruszam i zapominam o biegach. Mnie się podoba. Poza tym auto mam od 20 tys km, w sumie ma już prawie 200 i zero awarii. A spalanie bajecznie niskie Co do zużycia tego na zdjęciach to mój przy prawie 200kkm wygląda lepeij w środku
  3. > Z ukradzionego C5 2010 2.0HDI byłem zadowolony - co > Wymyślicie coś ? skoro z C5 byłeś zadowolony to może coś "podobnego" czyli peugeot 508 ? ja rozważałem też C5 ale trafił się fajny 508SW i jestem mega zadowolony
  4. > mieszane cykle, jazda miejska i tak dość lajtowa, bo do roboty mam 20 km. I tarcze przód > wytrzymały 50 tys? > Wała robią? czy to prawda ze tttm? mój 508 ma obecnie drugi komplet tarcz, który wygląda tak, ze starczy jeszcze na od wuja kilometrów a ma 185 tys km przebiegu. Nie pamietam teraz dokładnie ale chyba w dokumenatch widziałem wymianę tarcz po 120 albo 140 tys km. p.s. rozrząd robisz po 49 tys km ? masz thp ?
  5. jakoś mi się nie widzi pyszczek mojego jest imho dużo ładniejszy
  6. > Z kim? w właścicielem ciężarówki bezpośrednio albo przed sądem wg mnie szkoda czasu
  7. > Jechałem sobie, z naprzeciwka tir z jakimś gruzem/żwirem. W momencie gdy minęliśmy się-głośny huk > i... szybki rzut okiem na szybę, po prawej stronie mam prawie centymetrowy odprysk/pajączek. > Nie mogłem zawrócić i gonić (w ogóle jest sens?) Bo jechałem służbowo z gośćmi, ale mam na > kamerce nagrane to, numery ciężarówki i głośny strzał w momencie mijania -czy to coś mi daje > czy i tak nic nie zmienia? daj se spokój, będziesz się szarpał z nimi miesiącami dawno to było ? jeśli nie to naklej na to miejsce przeźroczystą taśmę klejącą aby odprysk nie łapał syfu i jedź jak najszybciej do warsztatu wymiany/naprawy szyb samochodowych. Zrobią Ci to pewnie za 50pln i śladu nie będzie pod warunkiem, że nie nałapało syfu. Jesli ślad zostanie to trudno ale chociaż dalej nie będzie pękać.
  8. > no nie sądze... mam wymieniony kolektor na ten poliftowy... auto jezdzi bezawaryjnie, od 2 lat mi > nic w nim nie padło... do tego na czipie 183km... wszystkie oleje itp. na bieżąco no to masz wymieniony na nowy zmodernizowany a to zupełnie inna brocha, ja tą vectrę miałem z 2005 roku a sytuacja miała miejsce w 2008 więc znalezienie wtedy nowego poliftowego kolektora za rozsądne pieniądze nie było takie proste > wymieniane... brat kula się już 3 lata na otwartych klapach i też nic ok, może ma szczęście a może nie czuje auta, moje zmulało tak że wku...ało niemiłosiernie >oba auta przyjechały z > niemiec... nie ukrywam że mam "pedantyczne" podejście do wszystkich moich aut... a to że Tobie > padły jakieś tam rzeczy, trudno mogło się tak zdarzyć, nic na to nie poradzisz... no właśnie, pedantyczne podejscie do aut tego nei zmieni, jak ma paść to padnie nie ma co dalej ciagnąć tematu
  9. > czemu nie otwarles klap i nie wylaczyles je z kompa? Ty myślisz, ze to nie był pierwszy pomysł jaki przyszedł do głowy ? niestety auto z klapami wciąż otwartymi zamulało także, wciąż zamknięte takze, otwarte w jakieś tam pozycji takze, normalna jazd była tylko wtedy kiedy klapy działały w zależności od ciśnienia w kolektorze, wtedy jeździło sie fajnie. > tylko 20 bezsensownych sposobów... jak wyżej, to były próby, które do niczego nie doprowadziły, jakie wyłączenie klap w komputerze ? to tak nie działa > jezdzi 3 lata juz... auto jezdzi identycznie jak seryjne?! nie dymi, i ladnie się zbiera... mój też nie dymił ale napewno nie jeździł normalnie przy nie działajacych klapkach ani otwartych ciagle > nic mu z tego powodu jak dotąd nie dolega... jak czytam wypowiedzi niektórych osób jakie to > diesle tragiczne to nie moge opanować drżenia łydek... ja ale ja nie narzekam na diesele, mam znowu diesela tyle że E-hdi, jednak ten z19dth jest wkur....jący i tyle, skoro trzeba fabrykę wiecznie poprawiać to coś jest nie tak nie sądzisz > po przesiadce na "fiatowskiego > multijeta" już nigdy bym nie wsiadł do benzyny wydaje mi się z tymi usterkami... jak się dba > tak się ma taa, jasne, vectrę miałem z polskiego salonu od zaufanego cżłowieka, gościu z forum vectry, wszystko robione w ASO, 100 tys km przebiegu i już walczyłem z kolektorem i alternatorem. Ja też dbam o samochody, nie wiem co miałbym jej więcej robić, kołysanki śpiewac na noc ?
  10. > Tym bardziej, że podobno bez klap jeździ tak samo jak z nimi napewno nie jeździ się tak samo jak z nimi, miałem vectrę C z19dth i tyle co ja się nawalczyłem z tymi klapami to moje. Z kolegą z forum vectry korespondencyjnie kombinowaliśmy jak te klapy naprawiać, kleiło się nowe "gumki", kóre miały lepeij trzymać każdą klapkę itp, ja chyba ze 20 razy poprawiałem to w garażu i za każdym razem czułem moment podczas jazdy kiedy się obluzowały i nie działały. Auto totalny muł w granicach 1400-1800 obr, czasami dojeżdżajac na dwójce do skrzyżowania i chcąc szybko ruszyć z dwojki tocząć się to omal wypadku nie spowodowałem bo auto zamuliło i zanim ruszyło to już było gorąco. Ja w końcu spasowalem i sprzedałem dziada, gwoździem do trumny był rozpieprzony alternator w trasie z rodziną z dziecmi z bagażami i laweta do domu.
  11. > Właśnie obczaiłem 1.6 e-hdi z jakąś skrzynią STT hmm myślę, że nie STT tylko S&T a to oznacza Start & Stop. System ten ma wyłącznik, jeśli kogoś to wkurza to po każdym uruchomieniu można wyłączyć albo na stałe kompem serwisowym. O dziwo wyłączania i włączania silnika prawie wogóle nie czuć w aucie, sam się na początku zdziwiłem o co chodzi, czasami to po wyświetlającym się napisie ECO można się domyśleć, ze się wyłączył. Co do skrzyni to ten zautomatyzowany manual ma oznaczenie EGS6 ale bodajże nie ma go już w fabrycznie nowych 508. U mnie ona jest, przebieg 180 tys km i pracuje idealnie, nic mi nie szarpie i nie zmula, jest charakterystyczna zwłoka jak wrzuca wyższy bieg ale wg mnie taka sam jak w prawdziwych automatach (miałem kiedyś vw z tiptronikiem). Jak ktoś lubi zmieniać biegi można robić to manulanie dźwignią lub łopatkami przy kierownicy.
  12. > Golfa na wypasie czy 508 w sumie też na wypasie ? > 508 klasę wyżej czy to widać w środku ? wg mnie trzeba być ślepym żeby nie widzieć > Wady VW znam, a 508 2.0 HDI 163 KM z automatem ? silnik DW10 od lat mający dobrą opinię > Jak z gwarancją w Peugeot dają jakieś przedłużone ? chyba coś teraz na 5 lat można mieć > Ktoś w ogóle miał styczność z tym autem ? mm od niedawna używkę 2011 kombi i z każdym dniem jeszcze bardziej się cieszę, że "zaryzykowałem" z takim w sumie oryginalnym i nietuzinkowym autem
  13. > Ktoś w ogóle miał styczność z tym autem ? wg mnie nie ma sensu porównywać golfa do 508, to że być może ceny mają zbliżone jest chore, 508 to konkurencja passata i w niejednym teście wyszło, że silna konkurencja, ale Polacy i tak będą woleli vałweja f tedeiku.
  14. > wsiadz do nowego avensisa ... cofniesz sie do ery pc xt pełna zgoda nawet podobają mi się one zewnątrz ale jak pojechałem na zachód w poszukiwaniu auta i wsiadłem do takiej toyoty to już na następne avensisy przestałem zwracać uwagę, mój stary mondek z 2002 roku miał podobne albo i ładniejsze wnętrze
  15. > Gaz byłby najrozsądniejszy przy tym przebiegu, ale jak nie chce to nieduży dieselek np C3 1.4 > HDI też dobra propozycja imho albo fiesta 1.4tdci
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.