Skocz do zawartości

mateob

użytkownik
  • Liczba zawartości

    482
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Kielce
  • Samochód
    Reno Megane III

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

mateob's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

33

Reputacja

  1. Mam takiego artystę z DPD, który przewidział, że będzie parkował... i wuj nie wytłumaczysz mu.
  2. Jak jest to strefa zamieszkania i ma masę powyżej 2,5T to zgłaszaj na Policję / Straż miejską. Pytanie gdzie mają parkować takie auta, jak z drugiej strony nie ma wyznaczonych dla nich specjalnych parkingów - a być powinny? A le to dylemat na całkiem inny wątek.
  3. Był taki samochód, Skoda 105. Tam trzeba było dociążyć bagażnik, żeby auto było stabilniejsze.... no ale to było 30 lat temu
  4. mateob

    Gaz do Vengi.

    A to nie jest ten silnik, co się nie nadaje do gazu?
  5. Kiedyś byłem w tym Targowisku oglądać inne auto, i chyba u tego samego sprzedawcy. Po tamtym doświadczeniu: sprawdź dokładnie całość blacharki pod kątem grubości lakieru/szpachli. Zobacz jak wygląda płyta podłogowa. Na zdjęciach to Bravo jest zbyt ładne, dodatkowo jak się ma ta cena do cen w DE. Kierownica bez przycisków sterowania radia i dodatkowo obszyta - Fiat nie robił takich wersji. Fotele strasznie styrane. Gdzie zginął napis z klapy.
  6. Nie stosuj żadnych szczotek - bardzo porysujesz tworzywo. Czy chcesz zlikwidować fakturę? 1. Jakiś zmywacz powierzchni 2. Jeżeli są jakieś ubytki, to szpachla (szpachle modelarskie są całkiem dobre do ubytków w ABSie) 2. Bierz papier ścierny np. 2000 i tym spróbuj przeszlifować 3. Odpyl powierzchnię 4. Podkład, lakier, gotowe
  7. Sprawdź całą klapę bagażnika - rdza lubi ją zjadać. Czy działa przycisk otwierania klapy, no i czy działa klima. Tak jak napisali koledzy, jeśli jest z nią jakiś problem, z dużym prawdopodobieństwem trzeba będzie wyciągać całą deskę.
  8. Jeżeli nie ma znaków: Art. 27. 1. Kierujący pojazdem, zbliżając się do przejazdu dla rowerzystów, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa rowerowi znajdującemu się na przejeździe. 1a. Kierujący pojazdem, który skręca w drogę poprzeczną, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa rowerzyście jadącemu na wprost po jezdni, pasie ruchu dla rowerów, drodze dla rowerów lub innej części drogi, którą zamierza opuścić. 2. (uchylony). 3. Kierujący pojazdem, przejeżdżając przez drogę dla rowerów poza jezdnią, jest obowiązany ustąpić pierwszeństwa rowerowi. 4. Kierującemu pojazdem zabrania się wyprzedzania pojazdu na przejeździe dla rowerzystów i bezpośrednio przed nim, z wyjątkiem przejazdu, na którym ruch jest kierowany. Ogólnie to oznakowanie jest do dupy. Ewentualnie chciałbym się dowiedzieć co miał w głowie ten, co zaprojektował i podpisał się pod projektem.
  9. Bezwzględnie. I jeszcze jako kierowca zachować szczególną ostrożność Dodatkowa masz zakaz wyprzedzania na i przez przejazdem.
  10. To w Kielcach takie wynalazki są. To chyba żeby zachować czujność. Dodatkowo samochody mają obniżona prędkość do 30km/h.
  11. Drogę/jezdnię jednokierunkową przecina ścieżka rowerowa. Brak znaków, czyli jak dobrze pamiętam rowerzysta ma pierwszeństwo. Ale po jakimś czasie zarząd dróg myślał, myślał i wymyślił, że dokłada przy drodze, jak i przy ścieżce znaki "ustąp pierwszeństwa przejazdu". No i zaczęły się dziać ciekawe rzeczy . Czy dobrze myślę, że prze takim oznakowaniu, kiedy jedzie samochód i rowerzysta to stosujemy "regułę prawej ręki"?
  12. mateob

    Megane III?

    Tak wiem. Zrezygnowałem z T-jeta właśnie ze względu na skrzynię.
  13. mateob

    Megane III?

    Jeździłem Bravo 1.4 90KM. Jeżdżę Megane III 1.6 110KM Do 120km/h nie narzekam na hałas. Bravo trochę ładniejsze w środku, ale o gustach się nie dyskutuje. Spalanie w Megance jakieś 1-1.5 większe (obydwa samochody na LPG). Jak potrzebuje kolega samochodu do normalnej jazdy i nie ma zacięcia sportowego to takie silniki są wystarczające. TIRa na trasie też nie trzeba wyprzedzać przez 1km . Wg mnie Bravo było cichsze. W megance na razie żadnych problemów, tylko tankuje i jeżdżę. W bravo podobno sypią się skrzynie M32 w megance KZFR. Mnie nic takiego nie spotkało (kosztowo taniej wychodzi wymiana KZFR niż naprawa skrzyni M32jak się orientowałem). Karta do meganki fajna sprawa, odpalanie na przycisk. Wg mnie Megane prezentuje się dużo lepiej niż Bravo. Do Bravo na 10tys km trzeba było wlać 1l oleju w Megane po 10tys nie dolałem nic. Zawieszenie wg mnie w Megance jest sporo miększe niż w Bravo, ale i komfort większy.
  14. Da się zrobić. Pytanie jakie masz umiejętności i wiarę w siebie. Czy na bokach frontów widać okleinę, czy front i boczna krawędź jest z tego samego materiału? Możesz malować wałkiem i sprajem (przerabiałem obie metody). Czy fronty mają jakieś głębsze uszkodzenia, które trzeba zaszpachlować? Co chcesz uzyskać po malowaniu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.