Jump to content

Ociec

użytkownik
  • Content Count

    961
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    2d 15h 55m 26s

About Ociec

  • Rank
    mistrz kierownicy
  • Birthday 04/01/1956

Profile Information

  • Name
    Paweł
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    W-wa Tarchomin
  • Zainteresowania
    Motoryzacja.
  • Car
    CC 1,2 8V 86 kM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pewnie macie rację.
  2. Jak przechodziłem na DOT5.1 parę lat temu, to nie był mieszalny z żadnym innym płynem.
  3. Ustaw światła na poz 1. Jeżeli silniczek po przestawieniu się wyłączy to może być to mechaniczny problem. Spróbuj kilkakrotnie "przejechać" pozycją świateł od zera do końca i do zera. Sprawdź przewody w lampie, czy gdzieś nie blokują odblasku. W Aveo żony pomogło. Tylko nie wiem czy przejazd, czy gdzieś nie poruszyłem przewodem i pomogło. Sprawdź masę czy na pewno dochodzi.
  4. W SPI są dwa rodzaju czujników. Jeden typu włącz/wyłącz, a drugi jest o zmiennej oporności do pomiarów temperatury. Jeden ma czarny plastik ,drugi czerwony. ( O ile dobrze pamiętam. )
  5. W SPI trzeba jeszcze czujnik temperatury wymienić.
  6. Gwarancję dają na rok. Po pięciu, to już chyba nawet rękojmi nie ma.
  7. U mnie po 5 latach popękała okleina. Brama Hormana. Ale jest cały dzień w słońcu,nie ma cienia.
  8. To jest trochę dziwne autko. Wiele rzeczy jest niby takie same jak w innych modelach (sedan-hatchback, 16v-8v), a jak przyjdzie zakładać to nie pasują. A u doradcy handlowego(przy zakupie), i tego co wydaje samochody po przeglądzie, nie mogłem się dowiedzieć czyj tam silnik siedzi. Np w Aveo żony nie ma możliwości bezproblemowo założyć gazu. Ponoć w 1,2 16 zaworów się nie da bez dodatkowych zabiegów. Jak go kupowaliśmy nie było opcji z fabryczną instalacją. Założenie lpg powodowało utratę gwarancji. Nie będę kruszył kopii o to co instrukcji, bo rzadko jeżdżę tym autem, i na ogół mechanik się tym zajmuje. Wiem, że na gwarancji była wymiana oleju co roku(silnik i skrzynia). Samochód kupiony w lizingu, z przeglądami w cenie na ten cały czas. "Lizingodawca" pilnował terminów i płacił za przeglądy. To ASO się tym zajmowało wg tabelek. Może to było przy 30 tyś. bo tyle autko robiło rocznie.
  9. Tam jest inna skrzynia niż T255. Instrukcje mam w garażu(daleko). Też się zdziwiłem takim faktem. Auto było w leasingu serwisowane w ASO i serwis podkreślał wymianę oleju w skrzyni. Podobno bez wymiany sypały się skrzynie. Wymiana oleju w skrzyni była w grafiku razem z wymianą oleju w silniku.
  10. 1.2 16 86 kM 2011 r. sedan w instrukcji jest napisane co roku lub co 15 tys km.
  11. W Aveo 1,2 co 15 tys. trzeba zmieniać.(Tak jak olej w silniku)
  12. A pojazd zabytkowy, to chyba nie musi na przeglądy jeździć ???? Takie coś słyszałem parę latek temu. Nie jestem tego pewny.
  13. Może UPG (uszczelka pod głowicą) zaczyna puszczać ??
  14. Niestety dobierał je z katalogu po numerach części, nie wnikając do jakiego modelu, tylko pod względem wyglądu i wymiarów. Było ich kilkanaście sztuk, Dostawca części przywiózł je wszystkie i zostały dobrane na miejscu. Nie wnikałem jakie to były, bo wymiana jest mocno upierdliwa i nie zamierzałem nigdy sam je wymieniać. Do tego mechanika mam dość daleko, a telefonicznie go złapać i pogadać, to łatwiej wygrać w totka.
  15. Zamienniki do Aveo są kiepskie, a oryginały nie zawsze są oryginalne. Końcówki, tuleje i łączniki na przednim wahaczu wymieniane były kilka razy, niektóre nie wytrzymywały nawet miesiąca. W końcu mechanik tuleje i końcówki dopasował z Opla. Na razie rok wytrzymały. Fabryczne służyły 6 lat.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.