Jump to content

Ociec

użytkownik
  • Content Count

    970
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    6d 9h 52m 25s

Community Reputation

22 Normalny

About Ociec

  • Rank
    kierowca
  • Birthday 04/01/1956

Profile Information

  • Name
    Paweł
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    W-wa Tarchomin
  • Zainteresowania
    Motoryzacja.
  • Car
    CC 1,2 8V 86 kM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ociec

    Ciekawa usterka

    Map musi być przystosowany do turbo. Seryjny nie ogarnia nadciśnienia.
  2. Ociec

    Ciekawa usterka

    Może być nieszczelności układu podciśnienia. Pęknięty wężyk, niepodłączona lub niezaślepiona jakaś końcówka na kolektorze lub przepustnicy. Padnięty mapsensor lub zawór na serwie hamulcowym.
  3. Raz do roku jeżdżę autostradą, ale za każdym razem na A2 do Łodzi, trafia się nie jeden, ale około 8-10 takich przypadków. Strata jest duża, bo dochodzi czas na rozjechania się osobówek, po zakończeniu wyścigu TIR-ów.
  4. Seicento jest co najmniej 100 kg cięższe niż CC. Inna jest charakterystyka sprężyn. To teoria. A jak jest naprawdę ??. Różnica w cenie może być spowodowana datą produkcji i dostępnością, Ogólnie może być różnica paru mm w wartości obniżenia. Pasują zamiennie fizycznie bez różnicy.
  5. Czy ktoś może powiedzieć, czy takie zestawy jak u kolegów, zadziałają w przypadku "braku prądu" ?
  6. Jak przechodziłem na DOT5.1 parę lat temu, to nie był mieszalny z żadnym innym płynem.
  7. Ustaw światła na poz 1. Jeżeli silniczek po przestawieniu się wyłączy to może być to mechaniczny problem. Spróbuj kilkakrotnie "przejechać" pozycją świateł od zera do końca i do zera. Sprawdź przewody w lampie, czy gdzieś nie blokują odblasku. W Aveo żony pomogło. Tylko nie wiem czy przejazd, czy gdzieś nie poruszyłem przewodem i pomogło. Sprawdź masę czy na pewno dochodzi.
  8. W SPI są dwa rodzaju czujników. Jeden typu włącz/wyłącz, a drugi jest o zmiennej oporności do pomiarów temperatury. Jeden ma czarny plastik ,drugi czerwony. ( O ile dobrze pamiętam. )
  9. W SPI trzeba jeszcze czujnik temperatury wymienić.
  10. Gwarancję dają na rok. Po pięciu, to już chyba nawet rękojmi nie ma.
  11. U mnie po 5 latach popękała okleina. Brama Hormana. Ale jest cały dzień w słońcu,nie ma cienia.
  12. To jest trochę dziwne autko. Wiele rzeczy jest niby takie same jak w innych modelach (sedan-hatchback, 16v-8v), a jak przyjdzie zakładać to nie pasują. A u doradcy handlowego(przy zakupie), i tego co wydaje samochody po przeglądzie, nie mogłem się dowiedzieć czyj tam silnik siedzi. Np w Aveo żony nie ma możliwości bezproblemowo założyć gazu. Ponoć w 1,2 16 zaworów się nie da bez dodatkowych zabiegów. Jak go kupowaliśmy nie było opcji z fabryczną instalacją. Założenie lpg powodowało utratę gwarancji. Nie będę kruszył kopii o to co instrukcji, bo rzadko jeżdżę tym autem, i na ogół mechanik się tym zajmuje. Wiem, że na gwarancji była wymiana oleju co roku(silnik i skrzynia). Samochód kupiony w lizingu, z przeglądami w cenie na ten cały czas. "Lizingodawca" pilnował terminów i płacił za przeglądy. To ASO się tym zajmowało wg tabelek. Może to było przy 30 tyś. bo tyle autko robiło rocznie.
  13. Tam jest inna skrzynia niż T255. Instrukcje mam w garażu(daleko). Też się zdziwiłem takim faktem. Auto było w leasingu serwisowane w ASO i serwis podkreślał wymianę oleju w skrzyni. Podobno bez wymiany sypały się skrzynie. Wymiana oleju w skrzyni była w grafiku razem z wymianą oleju w silniku.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.