Jump to content

Ociec

użytkownik
  • Content Count

    875
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    2d 3h 12m 15s

About Ociec

  • Rank
    mistrz kierownicy
  • Birthday 04/01/1956

Profile Information

  • Name
    Paweł
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    W-wa Tarchomin
  • Zainteresowania
    Motoryzacja.
  • Car
    CC 1,2 8V 86 kM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ustaw światła na poz 1. Jeżeli silniczek po przestawieniu się wyłączy to może być to mechaniczny problem. Spróbuj kilkakrotnie "przejechać" pozycją świateł od zera do końca i do zera. Sprawdź przewody w lampie, czy gdzieś nie blokują odblasku. W Aveo żony pomogło. Tylko nie wiem czy przejazd, czy gdzieś nie poruszyłem przewodem i pomogło. Sprawdź masę czy na pewno dochodzi.
  2. W SPI są dwa rodzaju czujników. Jeden typu włącz/wyłącz, a drugi jest o zmiennej oporności do pomiarów temperatury. Jeden ma czarny plastik ,drugi czerwony. ( O ile dobrze pamiętam. )
  3. W SPI trzeba jeszcze czujnik temperatury wymienić.
  4. Gwarancję dają na rok. Po pięciu, to już chyba nawet rękojmi nie ma.
  5. U mnie po 5 latach popękała okleina. Brama Hormana. Ale jest cały dzień w słońcu,nie ma cienia.
  6. To jest trochę dziwne autko. Wiele rzeczy jest niby takie same jak w innych modelach (sedan-hatchback, 16v-8v), a jak przyjdzie zakładać to nie pasują. A u doradcy handlowego(przy zakupie), i tego co wydaje samochody po przeglądzie, nie mogłem się dowiedzieć czyj tam silnik siedzi. Np w Aveo żony nie ma możliwości bezproblemowo założyć gazu. Ponoć w 1,2 16 zaworów się nie da bez dodatkowych zabiegów. Jak go kupowaliśmy nie było opcji z fabryczną instalacją. Założenie lpg powodowało utratę gwarancji. Nie będę kruszył kopii o to co instrukcji, bo rzadko jeżdżę tym autem, i na ogół mechanik się tym zajmuje. Wiem, że na gwarancji była wymiana oleju co roku(silnik i skrzynia). Samochód kupiony w lizingu, z przeglądami w cenie na ten cały czas. "Lizingodawca" pilnował terminów i płacił za przeglądy. To ASO się tym zajmowało wg tabelek. Może to było przy 30 tyś. bo tyle autko robiło rocznie.
  7. Tam jest inna skrzynia niż T255. Instrukcje mam w garażu(daleko). Też się zdziwiłem takim faktem. Auto było w leasingu serwisowane w ASO i serwis podkreślał wymianę oleju w skrzyni. Podobno bez wymiany sypały się skrzynie. Wymiana oleju w skrzyni była w grafiku razem z wymianą oleju w silniku.
  8. 1.2 16 86 kM 2011 r. sedan w instrukcji jest napisane co roku lub co 15 tys km.
  9. W Aveo 1,2 co 15 tys. trzeba zmieniać.(Tak jak olej w silniku)
  10. A pojazd zabytkowy, to chyba nie musi na przeglądy jeździć ???? Takie coś słyszałem parę latek temu. Nie jestem tego pewny.
  11. Może UPG (uszczelka pod głowicą) zaczyna puszczać ??
  12. Niestety dobierał je z katalogu po numerach części, nie wnikając do jakiego modelu, tylko pod względem wyglądu i wymiarów. Było ich kilkanaście sztuk, Dostawca części przywiózł je wszystkie i zostały dobrane na miejscu. Nie wnikałem jakie to były, bo wymiana jest mocno upierdliwa i nie zamierzałem nigdy sam je wymieniać. Do tego mechanika mam dość daleko, a telefonicznie go złapać i pogadać, to łatwiej wygrać w totka.
  13. Zamienniki do Aveo są kiepskie, a oryginały nie zawsze są oryginalne. Końcówki, tuleje i łączniki na przednim wahaczu wymieniane były kilka razy, niektóre nie wytrzymywały nawet miesiąca. W końcu mechanik tuleje i końcówki dopasował z Opla. Na razie rok wytrzymały. Fabryczne służyły 6 lat.
  14. Sedan czy hatchback ? Jeżdżę sedanem żony i czuć, że wieje z boku, ale nie stanowi to problemu nawet przy 160 km/h. (na niemieckiej autostradzie).
  15. Zerknij na pierwszy post, dałem link do filmiku pokazującego jak to jeździ. To ma długość 50 cm na płasko i 35 cm jak stoi na palcach, szerokość 25 cm, średnica kół 12 cm. Rozpędza się do takiej prędkości, że biegiem tego nie ma szans dogonić, a i rowerem też byłoby dość trudno. Na płaskim to daje rade w każdej trawie (nie mówimy o krzakach), ale ma problemy gdy dochodzi pochyłość. U mnie jest dość spora, wtedy jeździ tylko po krótko skoszonej. Piasek i błoto nie zatrzyma tego pojazdu. Z rozpędu podjeżdża nawet pod normalne krawężniki czy niskie stopnie. Problemem jest brak przyczepności. Zrywa ja bardzo łatwo nawet na suchym asfalcie. Jest trochę jak dragster, dużo mocy i krótki skok pedału gazu. Dlatego fajnie by było dać mu napęd na obie osie. Pojazd skręca na zasadzie wyginania się w literę C.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.