Skocz do zawartości

domess

użytkownik
  • Liczba zawartości

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

1 obserwujący

O domess

  • Urodziny 01.09.1978

Profile Information

  • Lokalizacja
    Chorzów
  • Zainteresowania
    SEX

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

domess's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. Witam Mam do sprzedania zestaw pod elektryczne szyb oraz lusterka na przód do astry F - sedan rok 1999. Zestaw zawiera - prawy i lewy mechanizm opuszczania szyby - prawa i lewa wiązka elektryczna drzwi - panel sterujący od strony kierowcy - dwa przyciski plus plastik mocujący. - przycisk dla pasażera - Sterowanie lusterkami z przyciskiem do ogrzewania - nowe - złączki po stronie kabiny - druga część połączenia pomiędzy drzwiami. - Lusterka elektryczne w kolorze Zielonym Z369 idealne po lifcie. - Zaślepki trójkąty do lusterek idealne Do zestawu posiadam opisy połączeń z forum. Sprzedaję tylko komplet - Cena 350 zł kontakt telefoniczny 662 214 923 email - [email protected] Odbiór osobisty Chorzów.
  2. Witam Mam do sprzedania zestaw pod elektryczne szyb oraz lusterka na przód do astry F - sedan rok 1999. Zestaw zawiera - prawy i lewy mechanizm opuszczania szyby - prawa i lewa wiązka elektryczna drzwi - panel sterujący od strony kierowcy - dwa przyciski plus plastik mocujący. - przycisk dla pasażera - Sterowanie lusterkami z przyciskiem do ogrzewania - nowe - złączki po stronie kabiny - druga część połączenia pomiędzy drzwiami. - Lusterka elektryczne w kolorze Zielonym Z369 idealne po lifcie. - Zaślepki trójkąty do lusterek idealne Do zestawu posiadam opisy połączeń z forum. Sprzedaję tylko komplet - Cena 500 zł kontakt telefoniczny 662 214 923 email - [email protected] Odbiór osobisty Chorzów.
  3. domess

    Z16XE erg + emulator

    Po co ten emulator do Z16XE. Dobry mechanik z techem i w silnikach Z16Xe Z16se aktualizujesz soft i nie potrzeba zaślepiać czy emulować. dodatkowo wpadnie kilka koni więcej Jak ktoś jest ze śląska do pisać na PW dam namiary gdzie to można zrobić poza ASO.
  4. > Mi się też wydaje, że jeśli sprężyny i łożyska są identyczne dla strony prawej i lewej, a kolumny > są skonstruowane jako lustrzane odbicie, to powinny być łożyska zamocowane jak piszesz. > Pytanie tylko, w którym miejscu w amortyzatorach lewym i prawym są występy do oparcia początku > sprężyny? > Na fotografii z pkt. 11 jest IMO łożysko krzywo zamontowane względem tłoczyska i odbojnika > amortyzatora. Czy może to skutkować szybkim zuzyciem łożyska? Na fot. z pkt. 10 łożysko jest > centralnie osadzone względem tłoczyska amortyzatora, więc mam chyba rację. > Pozdr. Sprężyny są identyczne a amorki mają gniazdo na sprężyne odbicie lustrzane - bo jest lewy i prawy amorek. Zatem sprężyny montujemy z przesunięciem 180 st. co powoduje że musimy łożyska zamontować również z przesunięciem o 180 st. Czyli tak jak napisałem jeden cypel zgodnie z kierunkiem jazdy a drugi przeciwnie do kierunku jazdy. Faktycznie na zdjęciu 11 osłona pod łożyskiem wygląda jakby montaż się nie powiódł. Z doświadczenia nie powinno to jednak wpłynąć na żywotność ponieważ spręzyna i tak się po jakimś czasie ułoży. Przykładem niech będzie sytuacja zatarcia łożyska - wtedy słychać przeskakującą sprężynę. Pozdrawiam
  5. Jeszcze małe wyjaśnienie do kierunku mocowanie łożyska. PKT 11. Lewa strona od kierowcy cypel do przodu ma być. Prawa strona pasażera cypel do tyłu ma być.
  6. Nie da się atywować za pomocą opel Scanera. Musić jechać na Techa. Natomiast nawet jak już aktywujesz tempomat to się nie zalogujesz do modułu Elecronic Cruise Control. Ja w swojej mam fabryczny tempomant i nie mogę się zalogować do tego modułu. To jest coś innego według mnie. Przerobiłem juz to niestety. Pozdrawiam
  7. Na ebaju są adaptery AUX IN do VDO. Teraz tak ten VDO CD 441 XED z tyłu ma wtykę oplowską. Ale jest identyczny VDO z tylnymi wtykami jak na ebaju. Trzeba by było tylko wbić się tym adapterem w odpowiednie piny i powinno działać ADAPTER Ja właśnie robiłem przejściowkę z tej niebieskiej wtyki do kostki pod schowkiem w mojej astrze.
  8. > Jaki model zmieniarki masz? coś przerabiałes żeby zagadała? VDO CDC 601 A. Miałem oryginalną istalację pod zmieniarkę w Astrze więc tylko opracowałem tz przejściówkę z kostki pod schowkiem na DIN'a I wszystko chodzi.
  9. > Poprzednio miałem ccr600 w porównaniu do niego gra dużo czyściej, wysokie tony odżyły i to bardzo. > Ładny czysty niski ton też sie pojawił. Tak że po przesiadce z ccr600 jest dużo klarowniejszy > i dynamiczniejszy dzwiek, tylko nie działa zmieniarka > Ps. juz drugie zakupiłem do vw z niebieskim podswietleniem vdo cd 531b i tu w porównaniu z radiem > oryginalnym z golfa 4 jest kosmiczna przepaść oczywiście na korzyść vdo A u mnie zmieniarka chodzi bez problemu
  10. > Radio działa w 100% i do tego pięknie gra TO napisz swoje wrażenia. Obiektywnie.
  11. Jak miło poczytać fachowca. Z niecierpliwiem czekam na wieści po wiekszym przebiegu.
  12. > Jakim preparatem mozna sie pozbyc zapachu jakby "octu" po wylaczneniu klimatyzacji ? > Dodam ze klima byla odgrzybiana dwa lata temu i w tym roku przezmnie preparatem w sprayu z > wezykiem, odgrzybialem rowniez nagrzewnice przy filtrze i byl wymieniony filtr pp. > pozd, > Tomek Dużo osób poleca wurth'a
  13. Witam, Dla zainteresowanych tematem podzielę się moim ostatnim rozwiązaniem CAR AUDIO i spostrzeżeniami dotyczącymi rozwiązania. Zakupiłem Astrę G z Radiem Kenwood KDC 4034. Radio chyba znane moc 4x45watt bez MOSFET'a MP3 ze standardowymi głośnikami 4 przód i 2 tył w Astrze G grało naprawdę przyzwoicie Brakowało mi jednak sterowania w kierownicy i informacji na oryginalnym wyświetlaczu. Poszukałem na necie i zakupiłem radio VDO CD 441 XED dedykowane do OPLA. Oczekiwałem małego spadku jakości dźwięku za cenę wyświetlacza oryginalnego i komfortu sterowania w kierownicy. Ale jak po montażu VDO szczęka mi opadła. Powiem tak KENWOOD się może schować. 1. MOC bez porównania VDO gra głośniej i nie traci dynamiki. Dla mnie dziwna sprawa ale fakt VDO gra mocniej. Niewierzących zapraszam na odsłuch. 2. Ustawienia barwy dźwięku. - VDO ma 3 ustawienia Loudness OFF/LOW/MID/HI (+) - KENWOOD TYLKO ON/OFF. (-) - VDO BASS -7/+7 TREBLE -7/+7 (-) - KENWOOD LOW -8/+8 MID -8/+8 HI -8/+8 (+) 3.TUNER - VDO RDS PŁYNNIE PRZECHODI POMIĘDZY NADAJNIKAMI (+) - KENWOOD TRAGEDIA NAJPIERW GUBIŁ SYGNAŁ I PO CHWILI ŁAPAŁ NOWY NADAJNIK. (-) 4. Zmieniarka - VDO obsługuje zmieniarki VDO CDC 601 A/T (+) - KENWOOD nie ma wyjścia na zmieniarkę. (-) Trzeba dokupić interfejs cena ??? podobno drogo 5. Wzmacniacz - VDO brak możliwości podłączenia wzmacniacza. (-) - KENWOOD WYJŚCIE 1XRCA. (+) Radio bez żadnych przeróbek wchodzi w oryginalną kieszeń OPLA tylko trzeba w setup'ie uruchomić sterowanie w kierownicy. Ogólnie polecam Radyjko jak Ch.......ra. SIEMENS VDO CD500 którego miałem w poprzedniej Astrze również może się schować przy VDO CD 441 XED. Teraz będę przerabiał temat podłączenia zmieniarki VDO CDC 601 A. Moja Astra posiada oryginalną instalację - kostkę do zmieniarki mam pod schowkiem. Jeżeli ktoś ma taki zestaw niech się odezwie. Pozdrawiam
  14. domess

    Opony i felgi

    > oczywiście, że tak > ale mój tok rozumowania był taki: > czym różni się ten sam model opony w indeksie V i H? > zapewne wytrzymałością, a więc budową - może mocniejsza stopka, może > opasanie, kto wie? > kupując opony 195/50/15, a więc stosunkowo niski profil, > wybrałem te z wyższym indeksem (V) z tego właśnie powodu > różnica w cenie praktycznie żadna w przypadku opon, które zakupiłem > co do prędkości - oczywiste jest, że nie pojadę na nich ani 210, ani > 240 > powody są dwa - po pierwsze auto na to nie pozwala, > po drugie: jeżdżę zdecydowanie wolniej, zawsze > pewnie niektórzy zarzucą mi emerycką jazdę, ale zwykle poruszam się > z prędkością 110, max. 120km/h i w nosie mam opinie innych > zatem dla mnie wystarczyłyby opony o 6-7 indeksów prędkości niższe Czy ja mam rozumieć że kolega Azja kontakt z nawierzchnią powierza oponą NOKIAN?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.