-
Liczba zawartości
49 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
nigdy
domess's Achievements
leniwy kierowca (9/20)
0
Reputacja
-
Witam Mam do sprzedania zestaw pod elektryczne szyb oraz lusterka na przód do astry F - sedan rok 1999. Zestaw zawiera - prawy i lewy mechanizm opuszczania szyby - prawa i lewa wiązka elektryczna drzwi - panel sterujący od strony kierowcy - dwa przyciski plus plastik mocujący. - przycisk dla pasażera - Sterowanie lusterkami z przyciskiem do ogrzewania - nowe - złączki po stronie kabiny - druga część połączenia pomiędzy drzwiami. - Lusterka elektryczne w kolorze Zielonym Z369 idealne po lifcie. - Zaślepki trójkąty do lusterek idealne Do zestawu posiadam opisy połączeń z forum. Sprzedaję tylko komplet - Cena 350 zł kontakt telefoniczny 662 214 923 email - [email protected] Odbiór osobisty Chorzów.
-
Witam Mam do sprzedania zestaw pod elektryczne szyb oraz lusterka na przód do astry F - sedan rok 1999. Zestaw zawiera - prawy i lewy mechanizm opuszczania szyby - prawa i lewa wiązka elektryczna drzwi - panel sterujący od strony kierowcy - dwa przyciski plus plastik mocujący. - przycisk dla pasażera - Sterowanie lusterkami z przyciskiem do ogrzewania - nowe - złączki po stronie kabiny - druga część połączenia pomiędzy drzwiami. - Lusterka elektryczne w kolorze Zielonym Z369 idealne po lifcie. - Zaślepki trójkąty do lusterek idealne Do zestawu posiadam opisy połączeń z forum. Sprzedaję tylko komplet - Cena 500 zł kontakt telefoniczny 662 214 923 email - [email protected] Odbiór osobisty Chorzów.
-
Po co ten emulator do Z16XE. Dobry mechanik z techem i w silnikach Z16Xe Z16se aktualizujesz soft i nie potrzeba zaślepiać czy emulować. dodatkowo wpadnie kilka koni więcej Jak ktoś jest ze śląska do pisać na PW dam namiary gdzie to można zrobić poza ASO.
-
> Mi się też wydaje, że jeśli sprężyny i łożyska są identyczne dla strony prawej i lewej, a kolumny > są skonstruowane jako lustrzane odbicie, to powinny być łożyska zamocowane jak piszesz. > Pytanie tylko, w którym miejscu w amortyzatorach lewym i prawym są występy do oparcia początku > sprężyny? > Na fotografii z pkt. 11 jest IMO łożysko krzywo zamontowane względem tłoczyska i odbojnika > amortyzatora. Czy może to skutkować szybkim zuzyciem łożyska? Na fot. z pkt. 10 łożysko jest > centralnie osadzone względem tłoczyska amortyzatora, więc mam chyba rację. > Pozdr. Sprężyny są identyczne a amorki mają gniazdo na sprężyne odbicie lustrzane - bo jest lewy i prawy amorek. Zatem sprężyny montujemy z przesunięciem 180 st. co powoduje że musimy łożyska zamontować również z przesunięciem o 180 st. Czyli tak jak napisałem jeden cypel zgodnie z kierunkiem jazdy a drugi przeciwnie do kierunku jazdy. Faktycznie na zdjęciu 11 osłona pod łożyskiem wygląda jakby montaż się nie powiódł. Z doświadczenia nie powinno to jednak wpłynąć na żywotność ponieważ spręzyna i tak się po jakimś czasie ułoży. Przykładem niech będzie sytuacja zatarcia łożyska - wtedy słychać przeskakującą sprężynę. Pozdrawiam
-
Jeszcze małe wyjaśnienie do kierunku mocowanie łożyska. PKT 11. Lewa strona od kierowcy cypel do przodu ma być. Prawa strona pasażera cypel do tyłu ma być.
-
Nie da się atywować za pomocą opel Scanera. Musić jechać na Techa. Natomiast nawet jak już aktywujesz tempomat to się nie zalogujesz do modułu Elecronic Cruise Control. Ja w swojej mam fabryczny tempomant i nie mogę się zalogować do tego modułu. To jest coś innego według mnie. Przerobiłem juz to niestety. Pozdrawiam
-
Na ebaju są adaptery AUX IN do VDO. Teraz tak ten VDO CD 441 XED z tyłu ma wtykę oplowską. Ale jest identyczny VDO z tylnymi wtykami jak na ebaju. Trzeba by było tylko wbić się tym adapterem w odpowiednie piny i powinno działać ADAPTER Ja właśnie robiłem przejściowkę z tej niebieskiej wtyki do kostki pod schowkiem w mojej astrze.
-
> Jaki model zmieniarki masz? coś przerabiałes żeby zagadała? VDO CDC 601 A. Miałem oryginalną istalację pod zmieniarkę w Astrze więc tylko opracowałem tz przejściówkę z kostki pod schowkiem na DIN'a I wszystko chodzi.
-
> Poprzednio miałem ccr600 w porównaniu do niego gra dużo czyściej, wysokie tony odżyły i to bardzo. > Ładny czysty niski ton też sie pojawił. Tak że po przesiadce z ccr600 jest dużo klarowniejszy > i dynamiczniejszy dzwiek, tylko nie działa zmieniarka > Ps. juz drugie zakupiłem do vw z niebieskim podswietleniem vdo cd 531b i tu w porównaniu z radiem > oryginalnym z golfa 4 jest kosmiczna przepaść oczywiście na korzyść vdo A u mnie zmieniarka chodzi bez problemu
-
> Radio działa w 100% i do tego pięknie gra TO napisz swoje wrażenia. Obiektywnie.
-
> Przyłączam się do prośby
-
Jak miło poczytać fachowca. Z niecierpliwiem czekam na wieści po wiekszym przebiegu.
-
> Jakim preparatem mozna sie pozbyc zapachu jakby "octu" po wylaczneniu klimatyzacji ? > Dodam ze klima byla odgrzybiana dwa lata temu i w tym roku przezmnie preparatem w sprayu z > wezykiem, odgrzybialem rowniez nagrzewnice przy filtrze i byl wymieniony filtr pp. > pozd, > Tomek Dużo osób poleca wurth'a
-
Witam, Dla zainteresowanych tematem podzielę się moim ostatnim rozwiązaniem CAR AUDIO i spostrzeżeniami dotyczącymi rozwiązania. Zakupiłem Astrę G z Radiem Kenwood KDC 4034. Radio chyba znane moc 4x45watt bez MOSFET'a MP3 ze standardowymi głośnikami 4 przód i 2 tył w Astrze G grało naprawdę przyzwoicie Brakowało mi jednak sterowania w kierownicy i informacji na oryginalnym wyświetlaczu. Poszukałem na necie i zakupiłem radio VDO CD 441 XED dedykowane do OPLA. Oczekiwałem małego spadku jakości dźwięku za cenę wyświetlacza oryginalnego i komfortu sterowania w kierownicy. Ale jak po montażu VDO szczęka mi opadła. Powiem tak KENWOOD się może schować. 1. MOC bez porównania VDO gra głośniej i nie traci dynamiki. Dla mnie dziwna sprawa ale fakt VDO gra mocniej. Niewierzących zapraszam na odsłuch. 2. Ustawienia barwy dźwięku. - VDO ma 3 ustawienia Loudness OFF/LOW/MID/HI (+) - KENWOOD TYLKO ON/OFF. (-) - VDO BASS -7/+7 TREBLE -7/+7 (-) - KENWOOD LOW -8/+8 MID -8/+8 HI -8/+8 (+) 3.TUNER - VDO RDS PŁYNNIE PRZECHODI POMIĘDZY NADAJNIKAMI (+) - KENWOOD TRAGEDIA NAJPIERW GUBIŁ SYGNAŁ I PO CHWILI ŁAPAŁ NOWY NADAJNIK. (-) 4. Zmieniarka - VDO obsługuje zmieniarki VDO CDC 601 A/T (+) - KENWOOD nie ma wyjścia na zmieniarkę. (-) Trzeba dokupić interfejs cena ??? podobno drogo 5. Wzmacniacz - VDO brak możliwości podłączenia wzmacniacza. (-) - KENWOOD WYJŚCIE 1XRCA. (+) Radio bez żadnych przeróbek wchodzi w oryginalną kieszeń OPLA tylko trzeba w setup'ie uruchomić sterowanie w kierownicy. Ogólnie polecam Radyjko jak Ch.......ra. SIEMENS VDO CD500 którego miałem w poprzedniej Astrze również może się schować przy VDO CD 441 XED. Teraz będę przerabiał temat podłączenia zmieniarki VDO CDC 601 A. Moja Astra posiada oryginalną instalację - kostkę do zmieniarki mam pod schowkiem. Jeżeli ktoś ma taki zestaw niech się odezwie. Pozdrawiam
-
> oczywiście, że tak > ale mój tok rozumowania był taki: > czym różni się ten sam model opony w indeksie V i H? > zapewne wytrzymałością, a więc budową - może mocniejsza stopka, może > opasanie, kto wie? > kupując opony 195/50/15, a więc stosunkowo niski profil, > wybrałem te z wyższym indeksem (V) z tego właśnie powodu > różnica w cenie praktycznie żadna w przypadku opon, które zakupiłem > co do prędkości - oczywiste jest, że nie pojadę na nich ani 210, ani > 240 > powody są dwa - po pierwsze auto na to nie pozwala, > po drugie: jeżdżę zdecydowanie wolniej, zawsze > pewnie niektórzy zarzucą mi emerycką jazdę, ale zwykle poruszam się > z prędkością 110, max. 120km/h i w nosie mam opinie innych > zatem dla mnie wystarczyłyby opony o 6-7 indeksów prędkości niższe Czy ja mam rozumieć że kolega Azja kontakt z nawierzchnią powierza oponą NOKIAN?