-
Content Count
498 -
Joined
-
Last visited
-
Koledze chodzi o to, że jak Cię nie stać na automatyczną skrzynię biegów oraz jak nie potrafisz obsługiwać manualnej skrzyni biegów to wolnossący silnik staje się mułem podczas, gdy turbodoładowany jakoś w miarę jeszcze pojedzie. Proste? 😁
-
Zwracam uwagę na -cenę, -potencjalne problemy, które może sprawiać podczas eksploatacji, -samopoczucie za kierownicą,
-
Dla mnie nie jest ważne najmniejszy czy największy. Staram się je wszystkie omijać i tak jest ich wystarczająco dużo w życiu. 😊
-
Podnosi usterkowość i do tego koszty naprawy. Jeśli chodzi o ułatwienie jazdy wybrałbym raczej hydrauliczny automat niż silnik turbodoładowany.
-
Dla takiego bez JDG raczej najważniejsza. U mnie z tego względu odpadały różne turbo cuda.
-
Jasne nie mam pojęcia. Pozostaje mi się uczyć od znawcy widzącego Francję i Francuzów jedynie w TV, ale i tak nie rozumiejącego ani słowa. Dodatkowo, który pewnie miał trudności w zmianie rezydencji z prowincjonalnej na stołeczną. 🤣
-
A co jest w tym trudnego? Francja to nie PRL. Hybryda to zdecydowanie inna charakterystyka dla innego klienta.
-
Nie przyniosą bo ich i tak nie stać na Tiguan R. Ludzie, których będzie stać staną się rezydentami sąsiednich krajów i po problemie.
-
Dobrze to ująłeś wcisną. Nie chodzi o ziomali, ale o syna albo jego dziewczynę. Jedno z nich będzie musiało wysiąść, aby ziomal się wygramolił i tak za każdym razem jak pojadą większą grupą. Będzie też dłużej tamował ruch jak nie znajdzie miejsca do zaparkowania na wyrzucenie ziomala. Dodatkowo przy wysiadaniu z tylnych siedzeń trzeba bardziej uważać, żeby nie uszkodzić zaparkowanego obok auta. Wiesz mi to potrafi wkurzyć bardziej niż dziadkowy wygląd.
-
Nie kupowałbym 3 drzwówki bo będzie przerąbane kogoś przewozić na tylnych siedzeniach. Jeśli chodzi o ubezpieczalnie to zerknąłbym na Axa i MTU. W moich czasach te ubezpieczalnie były nie do pobicia dla młodych bez zniżek z "odpowiednim" współwłaścicielem.
-
Właśnie nie ten. To jest lekko zmieniony TU5.
-
Miałem takie same priorytety i nieco wyższy budżet to wyszedł mi nowy C-Elysee 1,6 VTi. Właśnie mija 4 lat eksploatacji i jestem nadal zadowolony.
-
Sprawdziłbym akumulator.
-
Mi jak wypadło w niedzielę to zrobiłem w niedzielę w KPK
-
Nie nazwałbym tego wydziwianiem biorąc pod uwagę mnogie wpadki konstrukcji turbodoładowanych w ich krótkim okresie obecności.